CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Cf moto demek niye eziklik olsun? Hayırdır hocam Avrupa da mı yaşıyoruz herkesin gücü, Japon almaya yetsin kusura bakmayın on o kadar bütçemiz olmadığı için ezik cf motoya devam yapacak bir şey yok. Ki cf moto diğer Çinli motorlarda ayrı bir yerde gayet iyi motosikletler üretiyor japon ile Çinli arasında bi yerde konumlanmış durumda.

Şuan r25 40 bin tl yi geçmiş durumda biri 40 biri 22 bin tl ee?

Benim gücüm buna yetmiş param buna yetmiş ki almışım kimin bana ne hakla ezik gözüyle bakma veya ezik deme hakkı var o zaman versinler parasını bizde japon motosiklet alalım yazık gerçekten.

CF-Moto markasını tercih etmek eziklik değildir.
Motorunun garanti şartlarının yerine getirilmesini istemek ise kesinlikle eziklik değildir...
 
Katılım
7 Ağu 2020
Mesajlar
3
Herkese iyi akşamlar. Bu ay 2. parti 250 nk lar gelecekti ama bütün bayiler yok çekiyor. Bilgisi olan var mı acaba ?
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
71
şöyle bi video var https://www.youtube.com/watch?v=rlRDZZfYwGE bazı bayilerin elinde stock olduğunu ve sanırım zamları beklediğinden bahsedilmiş. fırsatçılık ve stockçuluk olabilir
 
Katılım
7 Ağu 2020
Mesajlar
3
Herkese iyi akşamlar. Bu ay 2. parti 250 nk lar gelecekti ama bütün bayiler yok çekiyor. Bilgisi olan var mı acaba ?

Bugün tekrar görüştüm bayilerle bu sene yok 250 NK dediler. 2021'de gelirse gelir gibi tamamen muamma bişey söylediler. Yedek parça durumu ne olacak dedim onda da net bir cevap alamadım. Çok tuhaf bi durum mu bilemiyorum, fabrika üretim yapamıyormuş, parça temininde sıkıntılar yaşadıkları için çıkartamıyorlarmış vs. vs. bakalım neler olucak:farao:
 
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
Bir tane 250 nk 700km de , 20 bin tl isteniyor sizce nasıl?

Bence uygun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------

Benim de motorun ön teker bilyasi dağılmışti. 50 TL ye halloldu. Bilyalar biraz dandik muhtemelen

Çukur ve kasislerde benim de önlerden hafif lıkırtılar geliyor hocam. Gidip göstersem mi kararsız kaldım.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Bence uygun.



---------- Mesajlar birleştirildi - 21:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------



Çukur ve kasislerde benim de önlerden hafif lıkırtılar geliyor hocam. Gidip göstersem mi kararsız kaldım.



Gidip göstermekte fayda var. Kendinde anlayabilirsin. Usta tekeri sağa sola oynattı hemen anladı. Pahalida değil zaten
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
70
Dün gittim almak için 22 yapmışlar 😁 alamıcaz bu gidişle, adam açık açık motor yok piyasada, olsaydı 17 ye verirdim diyor, çok dürüst satıcı maşallah 😁
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Dün gittim almak için 22 yapmışlar 😁 alamıcaz bu gidişle, adam açık açık motor yok piyasada, olsaydı 17 ye verirdim diyor, çok dürüst satıcı maşallah 😁

Geçen sene ben bu motoru 17.750 TL ye aldım. O sırada sıfır Honda cb250 r 24 bin TL idi. Şu an Honda CB 250 r 40 bin TL. Cf moto yeni modelleri getirmedi diye daha fiyat güncellemesi yapmadı. Gelince muhtemelen 30 binin üzerinde bir fiyatla gelecek. Motorun km si düşük ve temizse 22 ye almak mantıksız değil.
 
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
219
depo kapağına sticker, nal çanta aparatı falan arayan arkadaşlar, honda vfr800 depo kapağının aynısı bizimki ona uyan aparatları alabilirsiniz.
 
Katılım
15 Eyl 2018
Mesajlar
31
Arkadaşlar herkese selam. Bir süredir ben de 250nk'yı araştırıyordum. Birkaç saat önce ben de aranıza katıldım.

Epeyce bir bayi aradım ancak ellerinde 0 motor yoktu. 2. el 3100kmde bir tanesini bu öğleden sonra görmeye gittim. Arkadaşla anlaştık ve bugün aldım. Son dakika notere yetişebildik. Sağolsun memur arkadaşlar bi 10 dk bizim için beklediler.

Henüz sürme fırsatım olmadı. Aldığım arkadaş sağolsun yağmura rağmen otoparka kadar getirdi. İnşallah uzun kmler boyunca beraber oluruz.

Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Arkadaşlar herkese selam. Bir süredir ben de 250nk'yı araştırıyordum. Birkaç saat önce ben de aranıza katıldım.

Epeyce bir bayi aradım ancak ellerinde 0 motor yoktu. 2. el 3100kmde bir tanesini bu öğleden sonra görmeye gittim. Arkadaşla anlaştık ve bugün aldım. Son dakika notere yetişebildik. Sağolsun memur arkadaşlar bi 10 dk bizim için beklediler.

Henüz sürme fırsatım olmadı. Aldığım arkadaş sağolsun yağmura rağmen otoparka kadar getirdi. İnşallah uzun kmler boyunca beraber oluruz.

Tekeriniz düz bassın.


Sürmesi çok kolay , bisikletten hallice. Kolay öğrenirsiniz .Hayırlı olsun güle güle kullanın
 
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
219
Arkadaşlar herkese selam. Bir süredir ben de 250nk'yı araştırıyordum. Birkaç saat önce ben de aranıza katıldım.

Epeyce bir bayi aradım ancak ellerinde 0 motor yoktu. 2. el 3100kmde bir tanesini bu öğleden sonra görmeye gittim. Arkadaşla anlaştık ve bugün aldım. Son dakika notere yetişebildik. Sağolsun memur arkadaşlar bi 10 dk bizim için beklediler.

Henüz sürme fırsatım olmadı. Aldığım arkadaş sağolsun yağmura rağmen otoparka kadar getirdi. İnşallah uzun kmler boyunca beraber oluruz.

Tekeriniz düz bassın.

Güle güle kullan. Gazı kapadığında güçlü bir motor freniyle karşılaşacaksın şaşırtmasın yani :) fren kullanmayı acil durum hariç bırakırsın öyle diyim. Bir de eğer vites pedalı ayarı yapmadıysa önceki sahibi, yukarıda ve sert gelebilir. Aşağı alınca düzeliyor.
 
Katılım
15 Eyl 2018
Mesajlar
31
Sürmesi çok kolay , bisikletten hallice. Kolay öğrenirsiniz .Hayırlı olsun güle güle kullanın

Teşekkürler dostum. 4. motorum oldu. Yağmurdan fırsat buldukça dolanıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:06 ----------

Güle güle kullan. Gazı kapadığında güçlü bir motor freniyle karşılaşacaksın şaşırtmasın yani :) fren kullanmayı acil durum hariç bırakırsın öyle diyim. Bir de eğer vites pedalı ayarı yapmadıysa önceki sahibi, yukarıda ve sert gelebilir. Aşağı alınca düzeliyor.

Aynen motor freni epey güçlü. Vites atarken bile hissedilir bir motor freni var. Vites geçişlerini beğendim. Kemikli ve arada bırakmıyor. Net anlıyorsun geçtiğini. Ama pedal dediğin gibi. Aşağı aldırayım fırsat bulunca.
 
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
Kış için motoru depolamayı veya emanet depo hizmeti almayı düşünen var mı arkadaşlar? Ben aralık-ocak-şubat için hayta motors'a bırakmayı düşünüyorum.
 
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
Valla bravo ama ilerde soğuktan dolayı eklemlerde sıkıntı yaşarsam diye korkuyorum. Hatta bugün akşam decathlondan kayak içliği aldım. Aralık ayına kadar sürebilirsem kâr sayarım. Sonra 3-4 ay kış uykusu.
 
Katılım
1 May 2005
Mesajlar
296
Herkese mrb 10 yıl sonra

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------

Ooo yanlış oldu pardon.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst