CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 May 2020
Mesajlar
4
2018-2019 ve gelecekse 2020 modelleri arasındaki farklar nedir acaba. Hiçbir yerde bulamadım
 
Katılım
21 Eki 2019
Mesajlar
45
Hiç bir fark yok. Hangi ülkedeydi bilmiyorum bir fuarda 2020 modelinde arka salıncak boru değil tek parça olarak görünüyordu, sonra hiç bir yerde görmedim onu.
 
Katılım
6 May 2020
Mesajlar
4
Yedek parça çok korkutuyor ilk motorum olacak alırsam, illa düşer şaşarız 5000 TL gösterge diyorlar.

Sanırım nakit tutmak daha karlı olacak şu dönemde. Yaş oldu 26 bir sene daha pas geçeceğiz ☹️
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Yedek parça çok korkutuyor ilk motorum olacak alırsam, illa düşer şaşarız 5000 TL gösterge diyorlar.

Sanırım nakit tutmak daha karlı olacak şu dönemde. Yaş oldu 26 bir sene daha pas geçeceğiz ☹️

Önden bir yere bodozlama girersen her motorun bir yerine bir sıkıntı olur ama hafif çarpma düşme kalkma da bu gibi sıkıntı olmaz o kadar abartmayın ha pahalı orası ayrı. Koruma demirini veya takozları takarsın yoluna bakarsın.
 
Katılım
28 Mar 2020
Mesajlar
85
Yedek parça çok korkutuyor ilk motorum olacak alırsam, illa düşer şaşarız 5000 TL gösterge diyorlar.

Sanırım nakit tutmak daha karlı olacak şu dönemde. Yaş oldu 26 bir sene daha pas geçeceğiz ☹️

Yeni motorların göstergeleri haliyle pahalı. Dün baktım yeni MT-25 R25'in göstergesinin Amerika fiyatı 2000 TL civarlarında. Burada daha satan görmedim onu da Yamaha'dan almak gerekecek o da vergiler vs. derken 3000 lere çıkar diye düşünüyorum en az. Düşerim kırarım diye düşünüyorsanız 2. el Bajaj 200NS tarzı motorlara bakabilirsiniz onların göstergeleri çok daha ucuz haliyle. Yada bu motora 400NK göstergesi de takılıyor o da 900 TL civarında.
 

Arn

Katılım
23 Şub 2020
Mesajlar
5
Hoş bir sohbet olmuş. Birşey sormak isterim. Akü problemini ben de yaşadım ve garantiden değişti. Şu an sıkıntı yok gibi. Sizde de sadece tek seferlik bir problem miydi? Değiştirince sorun hallolmuş muydu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:24 ----------

Evet sorun bir kez yaşandı. Akü değiştirince bir daha sorun çıkartmadı. Şu anda motor yeni sahibinde. Bildiğim kadarıyla o da sorun yaşamadı.
 
Katılım
28 Mar 2020
Mesajlar
85
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2019
Mesajlar
45
Yedek parça çok korkutuyor ilk motorum olacak alırsam, illa düşer şaşarız 5000 TL gösterge diyorlar.

Sanırım nakit tutmak daha karlı olacak şu dönemde. Yaş oldu 26 bir sene daha pas geçeceğiz ☹️

Düzgün bir koruma takozuyla minimum zararla kurtarıyorsunuz emin olun. Ben ciddi kaza yaptım, arka kuyrukta ve aynalarda kırık var sadece. Telefonum telefon tutucudaydı, ona bile bir şey olmadı. Herkes gösterge fiyatına taktı. Göstergeyi kıracak kadar kaza yaptığınızda emin olun çok başka dertleriniz olur.

Muhasebeyi yapmak sizin bileceğiniz iş tabi.

Avustralya'ya 2018-2019 da sıfır olarak 400NK göstergesi ile gelmiş. Birkaç tane ilan buldum Avustralyalı bir ikinci el sitesinde ordan da bakabilirsiniz nasıl durduğuna.

https://www.bikesales.com.au/bikes/details/2018-cfmoto-250nk/OAG-AD-16003100/?Cr=3

https://www.bikesales.com.au/bikes/details/2019-cfmoto-250nk/OAG-AD-15925677/?Cr=0

Edit: Motorlar sıfırmış yani sonradan takılma olayı falan yok.

Bazı ülkelerde o gösterge ile satılıyor, o yüzden takılabilir diye düşünüyoruz.
 
Katılım
14 Nis 2019
Mesajlar
62
Bu gösterge konusunda naçizane bir şeyler karalamak istiyorum izninizle.

Göstergenin kırılması vs en son ihtimaldir arkadaşlar. Yeter ki bozulmasın. Elektronik bir arızada sıkıntı yaşayabilirsiniz. Nitekim garanti dışı/sonu olası bir arızada işinin ehli usta bulmanız hayli zor.

Bazı ülkelerde 400nk’nın göstergesi ile satıldığı doğru. Uydurmaya gerek olmadan soketleri bile aynı olabilir. Montaj yeri belki farklıdır ancak uydurulabilir. Soketler farklı ise servis kitapçığında bulunan diagramlar yardımı ile halledilir. O göstergenin uydurulması sanıldığından daha basittir yani.

Yani bu gösterge fiyatı motoru satın almanıza engel olmasın derim. Zira motor fiyatına göre sunduklarına bakıldığında f/p olarak başka seçenek göremiyorum. Rx3i evo olmuş 27 bin. Farklı segment fakat örnek için söylüyorum.

Bu alette yedek parça sorunu yaşamazsınız.
Tahminim ilerde mondial bırakır CF’yi. Fakat CF kendi gelir ülkemize. Öyle daha iyi olur. CF avrupanın her yerine atv satan büyük bir firma. Türkiye’den çıkmazlar.

Sevgiler.
 
Katılım
17 Nis 2020
Mesajlar
4
Ramazan sonrası daha mantıklı olur bencede zaten havalarda ısınmış olur 👍

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------

Ben de katılırım bu organizasyona. Ama bunu facebook grubuna da yazmak lazım, orada daha çok insan olduğunu düşünüyorum. Whatsapp grubu kurulacaksa özelden numaramı yollayabilirim.

Facebook kullanmıyorum maalesef sizin veya başka bir arkadaşımızın Facebook hesabı varsa o tarafıda organize edebiliriz.
Ankara daki diğer arkadaşlar içinde uygunsa kurabiliriz
 
Katılım
2 Şub 2020
Mesajlar
11
Ramazan sonrası daha mantıklı olur bencede zaten havalarda ısınmış olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------



Facebook kullanmıyorum maalesef sizin veya başka bir arkadaşımızın Facebook hesabı varsa o tarafıda organize edebiliriz.
Ankara daki diğer arkadaşlar içinde uygunsa kurabiliriz

Tamamdır facebook tarafına ben yazarım. Ankaradaki arkadaşlar için aşağıda whatsapp grubu kurdum. Oradan organizasyona karar veririz. İsteyen arkadaş linke tıklayarak gelebilir.

https://chat.whatsapp.com/GNtH0zFK2xN7CDCdnkhUyo
 
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
Göstergedeki yakıt seviyesinin düşümüyle alakalı ufak bir problemim var arkadaşlar. Depoyu fulleyip 60 km yaptım ama hala 100% gösteriyor. Bu problemi yaşayan var mı?
 
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
219
Göstergedeki yakıt seviyesinin düşümüyle alakalı ufak bir problemim var arkadaşlar. Depoyu fulleyip 60 km yaptım ama hala 100% gösteriyor. Bu problemi yaşayan var mı?

Normal. Benzinin şamandıranın en yüksek noktasına inmesi zaman alıyor. Genelde bende 70. Km de falan %90a düşüyor. %50den aşağıya da biraz hızlı düşüyor deponun geometrisi dolayısı ile normal.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,257
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Öfkeli sticker. :queen:
75faf6e2a8b.jpeg
 
Katılım
18 Mar 2020
Mesajlar
8
Arkadaşlar bende bir yılın sonunda motora koruma takozu taktım. 100tl ye mt25 takozu aldım. Civataciya gittim 3 TL ye uygun cıvata aldım. 25 TL ye de cıvata sabitleyici ile montajı kendim yaptım. 128 TL ye bu işi hallettim. [url]https://i.hizliresim.com/eFgRFe.jpg[/url]


Merhaba, ben de koruma takozu takmak için oradaki civataları söktüm, civata alacağım, taktığınız civatanın ölçüleri nedir?
 
Katılım
18 Mar 2020
Mesajlar
8
Tam hatırlamıyorum metrik 8 olması lazım. Söktüğünüz cıvata ile gidin almaya.

size yazdıktan sonra yamaha koruma takozunun 17lik lokmaya uymasından m10 olduğunu öğrendim, oradan yola çıkarak da motordan çıkan civatanın m8 olduğuna karar vermiştim ki siz de m8 olduğunu yazmışsınız, cevap için teşekkürler
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
1,043
Kuyruk çantasini nereden temin etti iseniz link veya tel irtibatı verebilir misiniz

Bende de bundan var. bura'dan bakabilirsin. Eyupto(Z-dec)'in çantası. Ben facebook üzerinden irtibat kurup eft ile ödedim. İçini bol bol kumaşla doldurup göndermişti kargoda ezilebiliyor diye. Gerçi ilk ulaştığımda elinde hazır yoktu ve hazır olması için bayağı bekledim. Ben memnun kaldım. Facebook hesabında ürettikleri çantaların bazı motosikletler üzerindeki halini de görebilirsiniz.

TPNPY2.jpg

FUQSsi.jpg

4CwAOk.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2018
Mesajlar
7
Merhaba,

Dün motosikletle 30 Km kadar yol yaptım. Bir ara ekranın solundaki EFI lambası (motor sembolü şeklinde turuncu renk lamba) yandı ve sanırım 10dk sabit kaldı. Daha sonra benzinciye girdim mola verdikten sonra motoru çalıştırdığımda lamba söndü. Bu lambanın sönmesi gerekiyordu normalde. Motorda bir problem yoktu. Sesi de normal falan. Neden yandı acaba. Merak ettim.
Motorum 250 NK.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst