CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
En az 5k değil bir 10k yap. Sürüşünü defansife çek. 110’da yeteri kadar hızlı bir sürat. Sıfır taş gibi motorun var. Güzel güzel bu sezonda kullan. Hergün otobanda sürmediğini düşünüyorum. Ben koskoca mt-07 ile 100’le gidiyorum.

Ha bazen dallama arabalar makas ata ata gittiğinde, kendimi güvenli bölgeye atana kadar yardırıyorum ama sürekli şehirler arası yollarda hengame içinde kalmıyorsan, boşuna masrafa girme derim. Yok ben alacağım diyorsan da hayırlı olsun.
 
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
Merhaba Arkadaşlar, Cfmoto 250 NK motosikletimi 20 Ekim 2019 da Sıfır olarak aldım. İzlenimlerimi şöyle açıklayabilirim.

Naked tarzı bir motosiklet almak aslında hiç aklımda yoktu. Hali hazırda Kanuni Caracal 200 ile tın tın hergün işe gidip geliyordum.

Ta ki biraderimin mt07 sini kullanana kadar...

16 Ekim de biraderin motorla 80km turladım istanbul yollarında. 19 Ekim de ödemesini yaptım, 20 Ekim de teslim aldım.

Tabi mt07 kullanınca mt07 alası geliyor insanın ama iki nedenden ötürü CfMoto ya yöneldim. Birincisi her gün kullanacağım için 700cc nin yakıtı beni rahatsız edecekti. İkincisi ve en önemlisi de bende o kadar bütçe yoktu.

CFmoto dan, bir çok kişi gibi benim de Erkin 'in NorthCamp turuyla haberim oldu. Yani bir motorun dayanıklılığı daha detaylı nasıl kanıtlanabilir ki zaten. Kullanınca da bu kalite ve sağlamlığı hissediyorsunuz.

Ben 100kg civarıyım. Hiç artçı taşımadım. Motorun artçı için uygun olup olmadığı konusunu tam bilemiyorum. Arka koltuk biraz küçük gibi. Artçınız biraz zayıfsa belki olabilir.

Tüm aydınlatmaları LED olarak dizayn edilmiş. Gece sürüşünde selektör yaptığınızda çok uzaktaki araçlar bile fark ediyor sizi. Bildiğin şimşek çakıyor gibi oluyor.

Tipi nedeniyle trafikte dikkat çekiyorsunuz.

Motoru gerçekten güçlü ve atik. Gaza bastığınızda bunu gayet rahat hissedebiliyorsunuz.

Ben sürat olarak 150-155 civarını görebildim. Daha hafif birisi belki biraz daha sürat yapabilir.

Araç normal seyir halinde 120-130 ile hiç zorlanmadan gidiyor. Ama tek silindir klasiği olarak bu süratlerde titreşimi baya hissediyorsunuz.

Araçta beni rahatsız eden tek şey rüzgar olayı. Adı üstünde Naked. Aracı kullanırken belli bir süratten sonra rüzgar gerçekten baya rahatsız ediyor. Gerçi naked kullanıcıları bundan özellikle zevk alıyorlarmış. Chopper dan Naked a geçen biri olarak bu kadar rüzgar olayı bana pek uymadı. Anladım ki ben Naked adamı değilim :)

Bu nedenle geçen gün bir maxi scooter aldım. Tamam bir CfMoto kadar atik ve güçlü değil ama her gün kısa mesafe giden ve rüzgardan hoşlanmayan biri için bence maxi scooter daha uygun.

Şu anda 250NK garajımda duruyor. Henüz 1.250km de. Almayı düşünen varsa Sıfır gibi araçtır. İlana da koydum zaten.

Sıfır araç almayı düşünenler; plaka çıkartılması, MTV, bakım ücretleri ve rodaj gibi şeylerle uğraşmak istemezseniz motorum ilgilinizi çekebilir. Ekrandaki jelatini bile daha geçen hafta çıkarttım.

Ara sıra kısa mesafe sürüyorum. Tam olarak da vazgeçemiyorum ama iki motora sahip olacak bütçem de maalesef yok.

https://www.arenayazilim.com/cfmoto-250nk.jpg

Bir heves arkasına çanta da almıştım. İsteyen olursa çantasını da ayrıca satabilirim.

Motorla ilgili sorularınız olursa seve seve cevaplarım. 250nk gerçekten beğendiğim bir araçtır. Saygılar

Mesaj gönderemiyorum galiba. Nasıl iletişime geçebiliriz?
 

Arn

Katılım
23 Şub 2020
Mesajlar
5
Tekrar Merhaba Arkadaşlar, Yarın (3 Mart 2020) için bir arkadaş motorumu almak için gelecek. Satış gerçekleşirse alan arkadaşa hayırlı olsun. Bir aksilik olursa buradan bilgi veririm.

Satılsa da telefonumun duvar kağıdını bir süre daha değiştirmeyeceğim sanırım.

250nk-telefonumda.jpg

Gerçekten güzel dizayn etmişler aleti. İnsan bakmaya doyamıyor.
 
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
219
Hastayım bu 250 nk ya
150nk abs olanı var 2000 km de
Acemiliği daha doğrusu korkuyu atlattım.
Ama bugün 90 ile giderken en solda sollama anında aniden orta yeşillikten köpek atladı önüme
Abs gözünü seveyim bastim ön arka
Durmam mğmkğn değildi
Ama yatmadım köpek geri az çekildi yoksa sağa kaçma şansım sıfır araç var. Düz biçimde frenledim
Doğru mu yaptım bilmiyorum. Kontra felan anı yapacak tecrübem yok
Ama emin olun abs sayesinde yatmadı motor veya arkası şaha kalkmadı
Aldığım bayi ve anlayanlar 5000 kö yap sonra değiştir diyor ısrarla
Küçüklüğümde de kullanırdım ama köyde şehir hep korkuturdu
Köye 100 cc cup var 3000 km yapmışımdır
Çok şükür bir kaza yapmadım
250 nk ya geçebilir miyim acele etmemi dersiniz.
Kazasız belasız sürüşler
150nk 100 anca 110 zor görüyor
Sollamalarda yetersiz kalıyor bana 120 çıksın istiyorum ki şehirlerarası da gideceğim
150 yoracak gibi beni

bütçen varsa direk al bence. 250 cc tek silindirli motorlar hem hız sınırına ve biraz üstüne rahatça çıkıyor hem de o hızlara kadar tüm devir-vites lerde elinde güç oluyor. ben direk 250 nk ile başladım sıfır tecrübe ile. hafif de baya motor, trafiğe dikkat edersen sıkıntı yaşamazsın.
 
Katılım
31 Eki 2019
Mesajlar
7
Bir heves arkasına çanta da almıştım. İsteyen olursa çantasını da ayrıca satabilirim.

Motorla ilgili sorularınız olursa seve seve cevaplarım. 250nk gerçekten beğendiğim bir araçtır. Saygılar


Çanta hakkında bilgi almak isterim. ne kadar büyük?
bende de çanta var ama kask sığmıyor. ama arka oturağı yumuşattığı ve biraz da büyüttüğü için, artçı için çok kullanışlı oluyor.

senin çantaya kask sığıyor mu? sert mi, yumuşak mı?? artçı binebilir mi üstüne?
ve en nihayetinde, fiyatı nedir :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------

Hastayım bu 250 nk ya
150nk abs olanı var 2000 km de
Acemiliği daha doğrusu korkuyu atlattım.
Ama bugün 90 ile giderken en solda sollama anında aniden orta yeşillikten köpek atladı önüme
Abs gözünü seveyim bastim ön arka
Durmam mğmkğn değildi
Ama yatmadım köpek geri az çekildi yoksa sağa kaçma şansım sıfır araç var. Düz biçimde frenledim
Doğru mu yaptım bilmiyorum. Kontra felan anı yapacak tecrübem yok
Ama emin olun abs sayesinde yatmadı motor veya arkası şaha kalkmadı
Aldığım bayi ve anlayanlar 5000 kö yap sonra değiştir diyor ısrarla
Küçüklüğümde de kullanırdım ama köyde şehir hep korkuturdu
Köye 100 cc cup var 3000 km yapmışımdır
Çok şükür bir kaza yapmadım
250 nk ya geçebilir miyim acele etmemi dersiniz.
Kazasız belasız sürüşler
150nk 100 anca 110 zor görüyor
Sollamalarda yetersiz kalıyor bana 120 çıksın istiyorum ki şehirlerarası da gideceğim
150 yoracak gibi beni

bütçen varsa direk al bence. 250 cc tek silindirli motorlar hem hız sınırına ve biraz üstüne rahatça çıkıyor hem de o hızlara kadar tüm devir-vites lerde elinde güç oluyor. ben direk 250 nk ile başladım sıfır tecrübe ile. hafif de baya motor, trafiğe dikkat edersen sıkıntı yaşamazsın.

Benden de bir o kadar... ilk motorum 250NK oldu, ve çok rahat bir kullanımı var.. ne kadar güçlü olsa da (ki bastığında iyi kaçıyor ve arabalardan kaçmak için çok önemli bir faktör bu) kendini kaybedecek kadar değil.
Yani 150 ile 250 arasında çok aşırı bir fark olacağını düşünmüyorum. illa kuvvet ve sürat farklı olacak, ama güvensiz hissettirecek kadar değil :thumleft:
 

Arn

Katılım
23 Şub 2020
Mesajlar
5
senin çantaya kask sığıyor mu? sert mi, yumuşak mı?? artçı binebilir mi üstüne?
ve en nihayetinde, fiyatı nedir :)

Çanta körüklü. Her boyuttaki kaskı rahatça alabiliyor. Kaskı içinden çıkartınca küçülüyor ve güzel bir görünümü oluyor.
Arka koltuğa montajlandığı için çanta varken artçı alamıyorsunuz.
Ben Aliexpress den 200TL + 32TL Vergi ile almıştım.

Motoru bugün teslim ettim. Çantasıyla birlikte verdim.

Naked kullananlara tavsiye ederim. Motorun duruşunu bozmayan güzel bir çantadır.
Aldığım çantanın linki şu şekilde: https://tr.aliexpress.com/item/32972771841.html
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Daha önce burada paylaşmıştım. Kuyruk çantası için aliexprese gerek yok. İstanbulda bir dükkan bu işleri yapıyor. Linkeki kuyruk çantası 150 tl. Ben bir yıldır kullanıyorum gayet memnunum.

http://eyupto.com/urun/arkakuyruk-cantasi/
 
Katılım
31 Eki 2019
Mesajlar
7
Çanta körüklü. Her boyuttaki kaskı rahatça alabiliyor. Kaskı içinden çıkartınca küçülüyor ve güzel bir görünümü oluyor.
Arka koltuğa montajlandığı için çanta varken artçı alamıyorsunuz.
Ben Aliexpress den 200TL + 32TL Vergi ile almıştım.

Motoru bugün teslim ettim. Çantasıyla birlikte verdim.

Naked kullananlara tavsiye ederim. Motorun duruşunu bozmayan güzel bir çantadır.
Aldığım çantanın linki şu şekilde: https://tr.aliexpress.com/item/32972771841.html
Baya güzelmiş :joker: sırt çantası olarak da kullanılabiliyor. Doğru mu?
Tek sorun, çin'den eşya getirmek biraz zor olacak sanırım bu aralar :mrgreen:


Daha önce burada paylaşmıştım. Kuyruk çantası için aliexprese gerek yok. İstanbulda bir dükkan bu işleri yapıyor. Linkeki kuyruk çantası 150 tl. Ben bir yıldır kullanıyorum gayet memnunum.

http://eyupto.com/urun/arkakuyruk-cantasi/
Benim niyetim sadece çanta değil, kaldı ki, benim zaten bir kuyruk çantam var.
Hatta küçülttüğünde, artçı için oturağı hem büyütüp hemde yumşatıyor. Ama kask alacak kadar büyük değil.
Buradaki eğer gerçekten demonte edilebiliyorsa (ki videoya göre, ister sırt ister kuyruk çantası olarak kullanabiliyorsun) o zaman bence bu muhteşem bir şey.
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
1,043
Ben de eyupto'dan kuyruk çantası aldım. Kayışları ile motosiklete bağlayıp sökülüyor. Kulpu var ister elde taşı yada ön ve arkadaki kulplara kayışı tak sırt çantası gibi taşı lakin ben önermem çünkü kayışları ince ve sırta takmak için büyük bir derin bir çanta.
Körüğü biraz fazla uzatıyor bu yüzden kapalı iken çanta içinde çok yer kaplıyor körüğün parçaları. 150 olmuş ben aldığımda 130 tl idi.
Reflektörleri incecik olmasına rağmen çok iyi yansıtıyor. Kalitesi hoş duruyor ama körük işini sevemedim. Lakin bir diğer güzel yanı da ileride 270 tl verip yan kumaş çantaları da altığınızda güzel takım olurlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
Arkadaşlar iyi akşamlar dilerim. Bu arada üstteki çanta ile ilgili mesajı gördüğüm iyi oldu. Benim baya hoşuma gitti. Muhtemelen alırım.

Bugün Honda bayisinden 2. el cf nk 250 gördüm siyah renk ve dayanamadım hemen fiyat sordum. 18500'e anlaştık. 90 km. 2019 model. Sahibi ailevi sorunlar yaşamış galiba. Kasım ayında almış ve birkaç defa işe gidip gelip hep kapalı ortamda tutmuş. Grenajları falan cilalı. Plakayı baya sağlam monte etmiş vs.

Kaporayı verdim ve anlaştık. Sahibi de geldi tanıştık. Akşamüstü nöbetçi notere yetişemediğimiz için iş pazartesiye kaldı.

Aklımı kurcalayan şu ki; motoru mağazada gördüm ve hemen atladım. Tramer sorgusu temiz. Düşme, yatma, çizik vs. yok ama acaba kronik bir sorunu var mı yok mu diye aklıma şüphe düşüyor sürekli. Km 90.

Çok yakın 3 arkadaşım da bugün benimle beraberdi ve "bişey olmaz merak etme, honda zaten kurumsal kimliği olan firma, satıcı da temiz birine benziyor, sorunlu aleti yalan dolanla satmazlar vs." diyerek görüşlerini belirttiler ama hep en kötü ihtimali düşünerek pazartesi alırken notere gitmeden önce kontrol etmem gereken bazı şeyler var mıdır acaba? Ehliyeti yeni aldım ve ilk motorum olacak. Sadece mağaza içinde motoru çalıştırıp sesi dinledik. Göstergeleri falan kurcaladık görevliyle beraber.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Motoru sahibi almıştır sormadan ailesine sonra izin çıkmayınca huzursuzluk çıkmasın diye satıyor olabilir. Sadece ergenlerin aileden izin alamadığını düşünmeyin. Ne cengaverler hanımı izin vermiyor diye baslayamiyor motora :) . Cf nin kronik sıkıntısı yok. 90 km de yeni motor sorun çıkacağını sanmıyorum.
 
Katılım
14 Eki 2018
Mesajlar
7
Merhaba,
Yarın kısmetse motoru teslim alacağım. Lastikleri değiştirmek istiyorum. Orjinal ölçülerinde hangi lastik tavsiye edersiniz?
 
Katılım
31 Eki 2019
Mesajlar
7
Merhaba,
Yarın kısmetse motoru teslim alacağım. Lastikleri değiştirmek istiyorum. Orjinal ölçülerinde hangi lastik tavsiye edersiniz?

bana kalırsa, orjinal lastikler gayet iyi. Eğer iyi durumdalarsa bence hiç değiştirmeye gerek yok.

Orjinal ebatlar:
Tekerlek Ölçüsü Ön 110/70-R17 M/C 54S
Tekerlek Ölçüsü Arka 140/60-R17 M/C 63S

140/60'ı Türkiye'de bulmak biraz zor olduğundan, internette söylenene göre 150/60 gayet uyumlu oluyormuş.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Arkadaşlar bende bir yılın sonunda motora koruma takozu taktım. 100tl ye mt25 takozu aldım. Civataciya gittim 3 TL ye uygun cıvata aldım. 25 TL ye de cıvata sabitleyici ile montajı kendim yaptım. 128 TL ye bu işi hallettim.
 
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
219
eline sağlık. ben de aldığım yerde taktırdım 100 tl ekstra verdim, bunun aynısından. çok dışarı çıkmadan görüntüyü bozmadan plastik karenajı gayet korur gibi duruyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst