- Katılım
- 21 Eki 2019
- Mesajlar
- 45
Ben de başka bir kaynak görmedim. Motorcu Muhabbeti'ne de yazdılar, öyle duyumlar var ama resmi bi açıklama yok ortalıkta dedi. Herkes CFmoto çıkıyormuş diyor ama ortada başka kaynak yok. Uma tarafında bir daralma var gibi, ama Cfmoto güzel marka uma bıraksa başkası havada kapar diyen de var. Bayi çalışanları da öyle bi şey yok, aksine daha da iyi olacak diyorlar, ellerindeki ürünü satıp kurtulma stratejisi de olabilir. Sonuçta kötü haber tez duyulur hesabı, bir şey olmayacaksa bile bu acabalarla yeni yeni kendini kanıtlayan bir markayı sekteye uğrattıkları kesin. Sonuçta bir marka satacak ki sektördeki yerini sağlamlaştırıp standart haline gelsin. Yoksa herkes japon da japon demeye devam eder. Bizim 20bine aldığımız motorlara Japon markalar da 35-40bin demeye devam eder.