Honda Honda CRF 250 Ralli Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2017
Mesajlar
8
Cevaplar için teşekkürler. Zor işmiş motor almak, şu anda Yamaha MT-25, Honda CB250R, Suzuki V-Storm arasında kaldım. Boyum biraz daha uzun olsa hiç düşünmeden CRF Rally alırdım.
 
Katılım
14 Eki 2018
Mesajlar
7
Merhaba,
Boyum 1.86 ve ilk motor olarak CRF Rally alınabilir mi?
Scooter tecrübem var sadece. İstanbul içi trafikte kullanacağım.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,034
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Alınır zaten arka amortisör çok yumuşak oturunca çok alçalıyor, motorun tepkisi de sert değil.
 
Katılım
6 Haz 2018
Mesajlar
25
Merhaba,
Boyum 1.86 ve ilk motor olarak CRF Rally alınabilir mi?
Scooter tecrübem var sadece. İstanbul içi trafikte kullanacağım.

Erdinç selam benimde boy 1.84 gayet rahat motorun kullanımı bir sıkıntı çekeceğini düşünmüyorum. Motordan çok memnunum. Başka sorun varsa cevaplayabilirim.
 
Katılım
2 Haz 2008
Mesajlar
21
İyi günler arkadaşlar. transalp 650 kullanıcısıyım. arazi kabiliyeti ve kullanım giderleri gereği değiştirmeyi düşünyüyorum. crf250rally veya wr250
- 2 kişi 3lü çanta gibi ağır yüklerde(200kg) başa çıkabiliyormu
- yan yatıran kaza yapan falan oldumu karenajlar nekadar hasar alıyor koruma demiri takmak yeterli olurmu.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
İyi günler arkadaşlar. transalp 650 kullanıcısıyım. arazi kabiliyeti ve kullanım giderleri gereği değiştirmeyi düşünyüyorum. crf250rally veya wr250
- 2 kişi 3lü çanta gibi ağır yüklerde(200kg) başa çıkabiliyormu
- yan yatıran kaza yapan falan oldumu karenajlar nekadar hasar alıyor koruma demiri takmak yeterli olurmu.

her iki motor da iyi güç oranı wr de daha iyi hem arazi hem yol da kullanmak istiyorsanız her ıkısı için de geçerli olmak kaydı ıle yol ve araxi lastiği almanızı öneririm rally asvalt da cok gitmiyor isteksiz davranıyor uzun yol da ve ağır bır makıne koruma demırlerıyle daha da agırlasacak
grenajı ben kırdım malesef yan yatmada fıyat sormadım ama pahalı oldugunu dusunuyorum su an için bile enaz 600 tl dir parça başı

wr ye gelınce rally gibi ön amartısörü tek değil her ikiside yaglı daha güçlü 30 hp bır kaç ekstra ile işini görecektir tur camı çanta demiri gibi bende rally var boy sebebiyle çok zorlanıyorum sıkıntı olmasa wr alırdım kesınlıkle sınıfında rakıbı yok
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
2
merhaba
2017 model 2018 mart çıkışlı bir Rally sahibiyim ilk başlardaki arka şok yayı sertli yaklaşık 1 aydır yok 1,85 boy 98 kilo ağırlık ile zamanla göçtü galiba yay merak etiğim bu şekilde bir sorun ile karşılaşan oldu mu oldu ise nasıl bir yol izleyip düzeltti
şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,034
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
merhaba
2017 model 2018 mart çıkışlı bir Rally sahibiyim ilk başlardaki arka şok yayı sertli yaklaşık 1 aydır yok 1,85 boy 98 kilo ağırlık ile zamanla göçtü galiba yay merak etiğim bu şekilde bir sorun ile karşılaşan oldu mu oldu ise nasıl bir yol izleyip düzeltti
şimdiden teşekkürler.

O kilo ile hyperpro ön arka set öneririm. Bu alet maks. 70-75kg adama göre ayarlanmış, 100kg hem ön hem de arka için fazla. Ben de alacaktım bunlardan sıfır, alır almaz kiloma göre (95) hyperpro yay (sağ + sol iki tane) + arka amortisör taktıracaktım, satıcı fuar fiyatından vermeyince hadi ordan dedim başka motor aldım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:13 ----------

https://www.webshop-hyperpro.com/en...uspension/rear-suspension/rear-shock/HO02-0AC

https://www.webshop-hyperpro.com/en...ont-suspension/fork-spring-kit/SP-HO02-SSF021

Ürünler bunlar, NC'me taktırmıştım. Türkiye'de hemen hemen aynı fiyata getirtecek temsilci bayi de var, aklınızda bulunsun, bu güncelleme motoru bambaşka hale getirecektir. Benim NC'yi resmen bir kalite üste taşımıştı (18 öncesi NC'lerin amortisörleri çok kötüdür, 18'ler değişmiş ama ne kadar iyileşti bilmiyorum...)
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
2
O kilo ile hyperpro ön arka set öneririm. Bu alet maks. 70-75kg adama göre ayarlanmış, 100kg hem ön hem de arka için fazla. Ben de alacaktım bunlardan sıfır, alır almaz kiloma göre (95) hyperpro yay (sağ + sol iki tane) + arka amortisör taktıracaktım, satıcı fuar fiyatından vermeyince hadi ordan dedim başka motor aldım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:13 ----------

https://www.webshop-hyperpro.com/en...uspension/rear-suspension/rear-shock/HO02-0AC

https://www.webshop-hyperpro.com/en...ont-suspension/fork-spring-kit/SP-HO02-SSF021

Ürünler bunlar, NC'me taktırmıştım. Türkiye'de hemen hemen aynı fiyata getirtecek temsilci bayi de var, aklınızda bulunsun, bu güncelleme motoru bambaşka hale getirecektir. Benim NC'yi resmen bir kalite üste taşımıştı (18 öncesi NC'lerin amortisörleri çok kötüdür, 18'ler değişmiş ama ne kadar iyileşti bilmiyorum...)
teşekkürler araştırma yapayım bu konu üzerinde

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------

2017 ve 2018 modeller arasında fark yada iyileştirme oldumu?
Bir fark yoktu 2019 da aynı şekilde olur tahminimce
 
Katılım
6 Haz 2018
Mesajlar
25
Merhabalar, motor yağını değiştirmeyi düşünüyorum bu sebeple bizim motorlar için hangi yağı kullanıyorsunuz?
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
314
1.89 boyunda eski bir inazuma kullanıcısı olarak şehir içi kullanım amaçlı ekonomik ve cüsseli bir motor aramaktayım. Ralli ilgimi çekiyor fakat vites göstergesi olmaması beni tedirgin ediyor. Daha önce vites göstergesiz motor kullanmadım. 2019da siyah rengi gelmiş. Bence çok iyi olmuş. Fakat fiyat da epey tuzlu 28300 Gerçi ÖTV indiriminin kalkması ve fuar ertesi zammıyla 33leri bulacak gibi.
 
Katılım
6 Haz 2018
Mesajlar
25
1.89 boyunda eski bir inazuma kullanıcısı olarak şehir içi kullanım amaçlı ekonomik ve cüsseli bir motor aramaktayım. Ralli ilgimi çekiyor fakat vites göstergesi olmaması beni tedirgin ediyor. Daha önce vites göstergesiz motor kullanmadım. 2019da siyah rengi gelmiş. Bence çok iyi olmuş. Fakat fiyat da epey tuzlu 28300 Gerçi ÖTV indiriminin kalkması ve fuar ertesi zammıyla 33leri bulacak gibi.

Vites göstergesi önemli fakat zamanla alışıyorsun başta 1-2 kere yanlış vites attırabilirsin ama alışıyorsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------

İyi günler arkadaşlar. transalp 650 kullanıcısıyım. arazi kabiliyeti ve kullanım giderleri gereği değiştirmeyi düşünyüyorum. crf250rally veya wr250
- 2 kişi 3lü çanta gibi ağır yüklerde(200kg) başa çıkabiliyormu
- yan yatıran kaza yapan falan oldumu karenajlar nekadar hasar alıyor koruma demiri takmak yeterli olurmu.

2 kişide bile motor çok zorlanıyor. Ek olarak koruma demir yan çanta vs vs motorun çekişi iyice düşer. Tavsiye etmiyorum.
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
2
Herkese merhaba, bilgi paylasimlariniz icin cok tesekkur ederim, benim gibi karar vermeye calisanlara cok yardimi dokunuyor.
Ben maalesef vazgectim bu motoru almaktan. Boyum 2.04 ve su an 95 kiloyum . Amacim hafta ici kisa mesafe ise gidip gelip hafta sonlari gezi-arazi yapmakti. Fakat esimle beraber binip yanimiza biraz da malzeme aldigimizda agirligin sorun olacagini dusunmeye basladim. Arka amortisor hali hazirda yumusak duruyor, kendi ayariyla ne kadar sertlestirilir bilmiyorum ama agirlik limiti de bildigim kadariyla. Sifir alacagim bir motorun suspansiyonlarini da degistirmek istemiyorum acikcasi. Ben simdilik bakinmaya devam :).
Hepinize tekrar cok tesekkurler ve kazasiz surusler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst