Honda Honda CRF 250 Ralli Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
14
şunu şuraya atalım, birilerine lazım olur. benim boy 175, kilom 70. parmak ucuyla yere değiyorum, sıkıntı yaşamıyorum.

https://i.hizliresim.com/oOy7A7.jpg

Ben de tam böyle bir bilgi arıyordum, çok makbule geçti (1,76m 74kg). Teşekkürler.
Bir de şunu merak ediyorum; bu motorun arka jantını 140 lık lastiğe uygun olacak şekilde değiştirmek mümkün olur mu ki? Malum biraz çelimsiz duruyor.
 
Katılım
13 Kas 2017
Mesajlar
133
Motor 4000 km bakimindan sonra cildirdi..Duzlukte aninda 140 km hafif egimde 154/155 km ..hiza cikiyor...))delimi ne?
 
Katılım
6 Haz 2018
Mesajlar
25
Arkadaşlar hepinize merhabalar. CRF Rally'me bugün kavuştum. Foruma da bu vesile kayıt oldum. CRF 250 Rally için bana verebileceğiniz öneriler varsa değerlendirmek isterim. Örn. zincir yağlama, disk kilidi önerisi, zincir kilidi önerisi, sigortayı nereden yaptırabilirim vs yardımcı olursanız çok sevinirim. 3 gündür yemek yiyemiyordum heyecandan. Artık bir şeyler atıştırabilirim :) Bir de ek olarak motor koruma demiri ve sis farı taktırmak istiyorum, bu konu ile de ilgili yardımcı olma imkanınız varsa çok mutlu olurum. Şimdiden herkese çok teşekkürler.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Arkadaşlar hepinize merhabalar. CRF Rally'me bugün kavuştum. Foruma da bu vesile kayıt oldum. CRF 250 Rally için bana verebileceğiniz öneriler varsa değerlendirmek isterim. Örn. zincir yağlama, disk kilidi önerisi, zincir kilidi önerisi, sigortayı nereden yaptırabilirim vs yardımcı olursanız çok sevinirim. 3 gündür yemek yiyemiyordum heyecandan. Artık bir şeyler atıştırabilirim :) Bir de ek olarak motor koruma demiri ve sis farı taktırmak istiyorum, bu konu ile de ilgili yardımcı olma imkanınız varsa çok mutlu olurum. Şimdiden herkese çok teşekkürler.

hayırlı olsun öncelikle
sigortayı kime yaptırdığının bir önemi yok sana göre çıkacak sonuçta
koruma demiri ve sis farı için crf akyazı selami usta dan temin edebilirsin telefonunu kaydetmemişim face den crf akyazı yazarsan msj ile ulaşabilirsin
 
Katılım
9 Haz 2018
Mesajlar
1
Hayırlı olsun.
Güven abinin dediği gibi siraç kullan. Ben çok memnundum.

Virajda dizler yerde. :p :queen:
Sakın mitaş alma.. Kurudan ıslağa geçince bu kadar rezil olduğunu bilmiyordum. İlk crfmde siraç ikincide mitaş vardı. Arada dünyalar fark var bilgin olsun..


Merhabalar , ben de yeni bir rally kullanıcısı olarak forumları inceliyorum da Mitasın hangi modelini kullanıp memnun kalmadınız? şu an önceliğim sele modifiyesi ve Lastik değiştimek olacak 4 , 5 marka model arasında seçim yapmaya çalışıyorum %50-50 den ziyade %70 - 30 ya da %80 - 20 gibi bi lastik düşünüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:38 ----------


Merhaba , bu lastiklerle alakalı yorum yapanı göremedim belki ben bulamamışımdır ama , yok mu bunların içinden şunu kullanıyorum artıları eksileri şunlar diyebilecekler?
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Merhabalar , ben de yeni bir rally kullanıcısı olarak forumları inceliyorum da Mitasın hangi modelini kullanıp memnun kalmadınız? şu an önceliğim sele modifiyesi ve Lastik değiştimek olacak 4 , 5 marka model arasında seçim yapmaya çalışıyorum %50-50 den ziyade %70 - 30 ya da %80 - 20 gibi bi lastik düşünüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:38 ----------



Merhaba , bu lastiklerle alakalı yorum yapanı göremedim belki ben bulamamışımdır ama , yok mu bunların içinden şunu kullanıyorum artıları eksileri şunlar diyebilecekler?

ben hala irc kullanıyorum ve memnunum değiştirmedim 10500 km oldu işimi görüyor bir 10 bin daha gider
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
307
Ben de tam böyle bir bilgi arıyordum, çok makbule geçti (1,76m 74kg). Teşekkürler.
Bir de şunu merak ediyorum; bu motorun arka jantını 140 lık lastiğe uygun olacak şekilde değiştirmek mümkün olur mu ki? Malum biraz çelimsiz duruyor.

Hiç gerek yok. onu bir tek sen farkedersin...
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Gönlümde ki motor bu biraz daha para biriktirip Cfb'i satıp almayı düşünüyorum. CBF'i alırken bayi de yakından incelemiştim o zaman yeterli param olmadığı için içimde kalmıştı alamamıştım ama alacağım. :salut:
 
Katılım
9 Ara 2017
Mesajlar
2
gp kompozit koruma demiri kullanan var mı acaba ..
bir yorum yapabilir mi.. yeterli mi kullanışlı mı vs.
şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
6 Haz 2018
Mesajlar
25
Çok teşekkür ederim, kazasız belasız binmek nasip olur inşallah hepimize. Gp kompozit ile crf akyazı arasındayım henüz karar veremedim nereden yaptırsam diye ek olarak da koruma demirinden sonra sis farı taktırmak istiyorum. Bu konuda yardımcı olma şansınız var mı acaba? Bir de usb takılması motor açısından bir sıkıntı olur mu acaba birkaç forumda o tarzda yorumlar okudum. Çok fazla oldu biliyorum ama bir de telefon tutacağı için tercih ettiğiniz ürün nedir acaba. Spigen A250 denedim fakat çok büyük olduğunu düşünüyorum. Gösterge kısmını biraz kapatıyor. Ram mounts da çok pahalı. O sebeple görüşlerinize açığım. Lastik olarak da Anlas-mitas-heiduni vs arasında ne alsam bilmiyorum. Gönlüm michelin de ama fiyatı çok pahalı. Şimdiden çok teşekkürler Murat Hocam
 
Katılım
6 Haz 2018
Mesajlar
25
Çok teşekkür ederim, kazasız belasız binmek nasip olur inşallah hepimize. Gp kompozit ile crf akyazı arasındayım henüz karar veremedim nereden yaptırsam diye ek olarak da koruma demirinden sonra sis farı taktırmak istiyorum. Bu konuda yardımcı olma şansınız var mı acaba? Bir de usb takılması motor açısından bir sıkıntı olur mu acaba birkaç forumda o tarzda yorumlar okudum. Çok fazla oldu biliyorum ama bir de telefon tutacağı için tercih ettiğiniz ürün nedir acaba. Spigen A250 denedim fakat çok büyük olduğunu düşünüyorum. Gösterge kısmını biraz kapatıyor. Ram mounts da çok pahalı. O sebeple görüşlerinize açığım. Lastik olarak da Anlas-mitas-heiduni vs arasında ne alsam bilmiyorum. Gönlüm michelin de ama fiyatı çok pahalı. Şimdiden çok teşekkürler herkese.

Akyazı ile iletişime geçtim 400 tl dedi koruma demirlerine. Ek olarak Deflektör kullanan oldu mu hiç acaba? Ako turing glass diye bir ürün buldum 200 tl'ye. Tecrübesi olan var mıdır acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------

Telefon tutucu olarak da bunu tercih ettim. Şuan için memnunum. Tavsiye ederim. Yatay biçimde kullanıyorum. (40 TL)

https://www.hepsiburada.com/case-4u-bisiklet-ve-motorsiklet-universal-telefon-tutucu-tum-modellerle-uyumlu-p-TELARACCASE4UBSKLT
 
Katılım
10 Şub 2018
Mesajlar
2
/home/nevzat/Masaüstü/S6 resimler/20180203_131408.jpgSele problemini hallettim uzun yol artık rahat içi sünger ,ayrıca orijinalinide yanında veriyor 175 tl
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Selam arkadaşlar,
Daha önce hiç enduro kullanmamış birisiyim. Arkadaşım da acemi ilk motoru olarak CRF 250 2017 model abs li. Onu aldı.

Ben bi 500 km kadar sürdüm. Gerçekten torku güzel. Tatmin edici. Fakat kafama takılan bişey var. Yüksek devirde 1-2-3 vites fark etmez, Arazi veya asfaltta, çukura girince sanki aniden gaz kesilip aniden güç geliyormuş gibi oluyor. teker o anda boşa düştüğü için mi anlamadım? düşük devirde böyle bi sıkıntı yok. Acaba bizim aldığımız motor da mı sıkıntı var? yoksa genel crf lerde böyle veya endurolarda (amortisörlerinden dolayı)?
 
Katılım
6 Haz 2018
Mesajlar
25
/home/nevzat/Masaüstü/S6 resimler/20180203_131408.jpgSele problemini hallettim uzun yol artık rahat içi sünger ,ayrıca orijinalinide yanında veriyor 175 tl

Nevzat merhaba link gözükmüyor. Tekrardan paylaşma imkanın var mı acaba? Bu arada Rossman'dan self inflating cushion'dan 2 tane aldım bir ben bir artçı için. Motor üzerinden hemen kayıp gidecekmissiniz hissiyatı oluşturuyor ve yaklaşık 2-3 cm lik bir yükselti oluyor. Rahatsız kısacası. İade ettim.

Deflektör olarak ako tuningden sipariş verdim gelince monte edip foto atıcam.:bounce:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:32 ----------

Selam arkadaşlar,
Daha önce hiç enduro kullanmamış birisiyim. Arkadaşım da acemi ilk motoru olarak CRF 250 2017 model abs li. Onu aldı.

Ben bi 500 km kadar sürdüm. Gerçekten torku güzel. Tatmin edici. Fakat kafama takılan bişey var. Yüksek devirde 1-2-3 vites fark etmez, Arazi veya asfaltta, çukura girince sanki aniden gaz kesilip aniden güç geliyormuş gibi oluyor. teker o anda boşa düştüğü için mi anlamadım? düşük devirde böyle bi sıkıntı yok. Acaba bizim aldığımız motor da mı sıkıntı var? yoksa genel crf lerde böyle veya endurolarda (amortisörlerinden dolayı)?

Benim yaklaşık 700 km oldu böyle bir sıkıntı yaşamadım. Gayet rahat benimde ilk enduro motorum
 
Katılım
13 Kas 2017
Mesajlar
133
Selam arkadaşlar,
Daha önce hiç enduro kullanmamış birisiyim. Arkadaşım da acemi ilk motoru olarak CRF 250 2017 model abs li. Onu aldı.

Ben bi 500 km kadar sürdüm. Gerçekten torku güzel. Tatmin edici. Fakat kafama takılan bişey var. Yüksek devirde 1-2-3 vites fark etmez, Arazi veya asfaltta, çukura girince sanki aniden gaz kesilip aniden güç geliyormuş gibi oluyor. teker o anda boşa düştüğü için mi anlamadım? düşük devirde böyle bi sıkıntı yok. Acaba bizim aldığımız motor da mı sıkıntı var? yoksa genel crf lerde böyle veya endurolarda (amortisörlerinden dolayı)?

Benim 5000 km oldu bu tip bir sorunla karsilasmadim servise gitmenizi tavsiye ederim
 
Katılım
6 Haz 2018
Mesajlar
25
Arkadaşlar hepinize merhaba asansörlü deflektör montajını yaptım gayet memnun kaldım. Sadece güneş vizörü ile 80-100 km hızlara çıktım, tavsiye ederim. Motordan aldığınız hazzı daha üst seviyelere çıkarıyor.
 
Katılım
13 Kas 2017
Mesajlar
133
Arkadaşlar hepinize merhaba asansörlü deflektör montajını yaptım gayet memnun kaldım. Sadece güneş vizörü ile 80-100 km hızlara çıktım, tavsiye ederim. Motordan aldığınız hazzı daha üst seviyelere çıkarıyor.[/QUOTE

Cam deliniyormu ?fotograf varmi?
 
Katılım
6 Haz 2018
Mesajlar
25
Merhaba bugün öğleden sonra resim atıcam 2 aparat beraberinde geliyor. Camı delip de kullanabilirsin. Veyahut mandalla monte ediyorsun camı delmeden.
 
Katılım
6 Haz 2018
Mesajlar
25
Arkadaşlar hepinize iyi haftalar resim çekemedim fakat elimde olan resimlerden kestim bir tane örnek olması açısından paylaşıyorum.

http://i.hizliresim.com/7DA64r.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst