şunu şuraya atalım, birilerine lazım olur. benim boy 175, kilom 70. parmak ucuyla yere değiyorum, sıkıntı yaşamıyorum.
https://i.hizliresim.com/oOy7A7.jpg
Ben de tam böyle bir bilgi arıyordum, çok makbule geçti (1,76m 74kg). Teşekkürler.
Bir de şunu merak ediyorum; bu motorun arka jantını 140 lık lastiğe uygun olacak şekilde değiştirmek mümkün olur mu ki? Malum biraz çelimsiz duruyor.