- Katılım
- 22 Şub 2016
- Mesajlar
- 375
Geçen ben sordum 21.500 den inmediler aşağı 2017 model için 22.500 e de bonusa 12 taksit yapıyorlarmış antalya 'da
Eveet 1300 km oldu rally alalı..) Nedir ne degıldır ıyımıdır kotumudur vs vs...kısaca cok uzatmadan fıkırlerımı sızınle paylasmak ıstedım..Scooter ve naked tarzı motorlardan sonra neden solugu crf de aldım ..Acıkcası en buyuk sebebı Izmır ın hos memleketın cogu bu sekılde ..)) tarladan bozma yolları yuzunden.)) cok uzatmadan + ve - seklınde dusuncelerımı yazayım..
Artılar
-Yakıt ekonomisi.Depo 10 lt ..Bir depo ıle karma kullanım 280/300 km yol alabılıyorsunuz..Rodaj dahıl bu verıye ulastım.Mın 80 km Max 143 km hızlarda...
-Kasis çukur taş )) karayollarında mevcut her turlu zorlu engellere ragmen )) direk bas gec....oh be hayat budur dedırtıyor..banamısın demıyor on amartısor sonumlemesı muhtesem arka taraf on kadar olmasada gayet guzell..
-250 cc bır makınaya bındıgını hıssettırmıyor ..yapılı bır motor
-Yolda veya durdugunda illa birileri yanına gelıyor ..abı bu hangi model))..makına cok ılgı cekıyor..
-Abs dehset guzel calısıyor
-Lastıkler irc ama bana su ana kadar guvensızlık yaratmadı..Bu deneyım asfalt ve patıka yoldur.
-Çok dengelı ..teker donmese bıle ne saga ne sola yatma egılımı yok..
-Sol taraftakı dahili kucuk cantası pompa dısk kılıdı alabılıyor.Takım cantası harıcınde..
-Alt devirlerde torku var ama 6000/7000 den sonra daha agresif oluyor..
Eksiler
-Yanal kuvvetlı ruzgarlarda direk dua etmeye baslıyorsun)) kı ben 88 kg bır adamım daha hafıfler dusunsun )
-Plastık aksam parlak malzeme en ufacık cızık veya surtmeyı gösteriyor..
-Arka teker ..bıldıgın camur mixeri ne varsa arka tarafa sıvıyor..arkaya bir camurluk sart..
-Bana göre en buyuk eksısınde sıra..Yan ayak ..bıldıgın fasulye sırıgı..park durumunda zemın aramaktan bıktım usandım..en ufacık yukseltıde yan ayak acılmıyor acılsada sola degıl saga dervrılme egılımı ıcerısınde..saka gıbı ..)))bu konuda tavsıyelerınız olursa cok sevınırım..ayagı kesın demeyınde )
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En cok neyını sevıyorum...Cok rahat ve yolda o varmıs bu varmıs umrumda degıl.
En cok neyını sevmıyorum.Yan ayak mesafesını...

Merhaba boyum 170 cm bu motoru kullanmada sıkıntı yaşar mıyım sizce?
Lastik arayışındayım, Heidenau K60 kullanan var mı? Asfalt ve ıslak performansı nasıl?
Michelin Sirac veya Metzeler Tourance kullanıp arazide iyi performans alan var mı?