- Katılım
- 8 Ara 2014
- Mesajlar
- 1,274
Sen binmeyi bilmiyorsan at ne yapsıno şekilde binersen tabiki eziyet olur...
Bilgi alışveriş yeri değil mi burası? Yereceğinize bilgi verseniz daha iyi olur.Zaten demişim başka tekniği varsa bilmiyorum diye...
Sen binmeyi bilmiyorsan at ne yapsıno şekilde binersen tabiki eziyet olur...
Merhaba arkadaslar,4 gun once ben de aranıza katılmıs bulunmaktayım ancak aksesuar bulma konusunda sıkıntı yasıyorum , canta demırı ve far koruma tamam ancak gıdon sungerı , stıcker ve canta onerılerınız nedır , simdiden tesekkurler.
resimde gördüğün bağlantı noktalarını motor üzerinde kontrol et bence bazı yerler çok zayıf bu koruma iş yapmaz tam tersine zarar verir
Ben ikincisini kullanıyorum. Sağlam ve hafif. Ama artçı konforunu biraz olumsuz etkiliyor, çünkü bağlantı yerinden çanta taşıma yerine giden kısım biraz keskin ve sertçe. Onu bir şekilde yumuşak bir şeyle kaplamayı planlıyorum.
İkinciden memnunum ama şimdi olsa belki ben de birincisini alırdım.
Crf Rally'nin koruma demiri sorununu Taylandlılar çözmüş...
https://m.facebook.com/demomoto/
https://resmim.net/f/cPYK0h.jpg
https://resmim.net/f/vowwre.jpg
https://resmim.net/f/ftYqVg.jpg
https://resmim.net/f/atjtsa.jpg
https://resmim.net/f/AmBCbA.jpg
https://resmim.net/f/AHFWWb.jpg
https://resmim.net/f/nfftze.jpg
https://resmim.net/f/ukFu5O.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------
5,900 + 2,280 = 8,180 THB
Bu Taylandlı firmadan koruma demiri için fiyat aldım.
Ürün fiyatı 670 lira (5,900 THB)
Kargo ücreti 258 lira (2,280 THB)
Toplam 928 liraya geliyor.
Ödeme paypal veya Tayland Kasikornbank'a havale aracılığı ile yapılabiliyor.
öncelikle merhaba bir sorum olacak güven abi forumda yeniyim cbf 150 kullanıyorum ve önümüzdeki haftalar içerisinde honda crf 250 rally almaya niyetliyim sorum şu boyum 1.70 cm acaba bu motoru alırsam bir alçaltma yapmadan kullanabilirmiyim pek fazla motor tecrübem yok 5 aydır motor kullanıyorum ve total olarak 2500 km yol yaptım crf 250 rally kullanıcısı olarak sizin değerli görüş ve yorumunuzu merakla bekliyorum. teşekkürler
Motoru dün satın aldım.Bulunduğum ile getirmek için 250km yol yaptım.Hoşuma gitti meret.Kendisi benim 6. motorum oluyor kendimce değerlendireyim.
1)Aerodinamik 8
2)Amortisörler 9
3)Tork 6
4)Sele 4
5)Yakıt 9
6)Farlar 9
7)Tasarım 9
8)Titreşim 4
(10 üzerinden puanlama yapılmıştır.)
Elciklerin kalitesine ve selektör tuşunun olmamasına uyuz oldum.
Motoru dün satın aldım.Bulunduğum ile getirmek için 250km yol yaptım.Hoşuma gitti meret.Kendisi benim 6. motorum oluyor kendimce değerlendireyim.
1)Aerodinamik 8
2)Amortisörler 9
3)Tork 6
4)Sele 4
5)Yakıt 9
6)Farlar 9
7)Tasarım 9
8)Titreşim 4
(10 üzerinden puanlama yapılmıştır.)
Elciklerin kalitesine ve selektör tuşunun olmamasına uyuz oldum.
ARKADASLAR 10 BIN LIRA PESIN VAR (KREDI KARTI, KREDI YOK) GERI KALANINI TAKSITLI NASIL ALABILIRIM. BIKAC BAYIYE SORDUM OLMAZ DIYORLAR. HER AY 2.000 LIRA ODEYEBILIRIM.
ARKADASLAR 10 BIN LIRA PESIN VAR (KREDI KARTI, KREDI YOK) GERI KALANINI TAKSITLI NASIL ALABILIRIM. BIKAC BAYIYE SORDUM OLMAZ DIYORLAR. HER AY 2.000 LIRA ODEYEBILIRIM.