Honda Honda CRF 250 Ralli Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
366
Arkadaşlar motor 28.000'de şu an bi dahaki bakım 30 mu 32'de mi ne zaman bilen var mı kesin acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:11 ----------

Yanlış konu pardon :mrgreen:
 
Katılım
16 Eki 2017
Mesajlar
6
Merhaba arkadaslar,4 gun once ben de aranıza katılmıs bulunmaktayım ancak aksesuar bulma konusunda sıkıntı yasıyorum , canta demırı ve far koruma tamam ancak gıdon sungerı , stıcker ve canta onerılerınız nedır , simdiden tesekkurler.
 
Katılım
17 Ocak 2017
Mesajlar
168
Merhaba arkadaslar,4 gun once ben de aranıza katılmıs bulunmaktayım ancak aksesuar bulma konusunda sıkıntı yasıyorum , canta demırı ve far koruma tamam ancak gıdon sungerı , stıcker ve canta onerılerınız nedır , simdiden tesekkurler.

Crf Akyazı ya bi bakın facebook tan ulaşabilirsiniz. Ayrıca Pamukova Yıldırım Motor var, cross enduro motorlar için her türlü aksesuar var kendilerinde... Ve tabi ki internet.
 
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
48
Selam arkadaşlar. Bugün itibariyle rally mi almış bulunuyorum :thumleft::flower: Yarın plakalı ruhsatlı olarak teslim alacağım bir terslik olmazsa.

İlk iş olarak lastik bakmaya başladım, sizin önerilerinizi okumuştum Michelin sırac, Heidenau k60 scout öne çıkanlar sanırım. Bir de continental önerileri var. Ben yoğunluklu yol daha nadir olarak offroad kullanacağım. Islak zeminde ve virajlarda tutuşu iyi olsun ve arazi şartlarında da beni üzmesin isterim tabii ki:) Bu lastikleri kullanıp önerileri olan, hatta karşılaştırma fırsatı bulan kimse var mı acaba?

Bir de seçenekleri araştırırken ebatlara ne yazmam gerektiğine emin olamıyorum. 18 ve 21 inch olduğunu biliyorum fakat örneğin 120/80 -18 şeklinde mi aramalıyım? 120/90 olsa da olur mu yada 110/90 olduğunda ne değişiyor acaba? Bu değerlerle ilgili bilgiyi okusum fakat pratikte tam olarak ne fark ettiğini anlayamadım. Yani birbirleri yerine kullanılabilir mi? inch uygunluğu yeterli mi acaba? teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:12 ----------

Tekrar selamlar. Motosikleti almış bulunuyorum, 40km lik sürüşü yaptım, keyifli zaman geçireceğimi hissediyorum:)

Daha önce arayıp bulamadığım bir bilgi vardı, taşıma kapasitesi. Buraya not düşmüş olayım:

CRF 250 Rally taşıma kapasitesi (taşıyacağı max yük) 159kg olarak geçiyor.
 
Katılım
30 Eki 2017
Mesajlar
3
Crf Rally'nin koruma demiri sorununu Taylandlılar çözmüş...

https://m.facebook.com/demomoto/

cPYK0h.jpg

vowwre.jpg

ftYqVg.jpg

atjtsa.jpg

AmBCbA.jpg

AHFWWb.jpg

nfftze.jpg

ukFu5O.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

5,900 + 2,280 = 8,180 THB

Bu Taylandlı firmadan koruma demiri için fiyat aldım.

Ürün fiyatı 670 lira (5,900 THB)
Kargo ücreti 258 lira (2,280 THB)
Toplam 928 liraya geliyor.
Ödeme paypal veya Tayland Kasikornbank'a havale aracılığı ile yapılabiliyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,526
Motosikleti
K 1600 GTL
Arkadaşlar Rally için gidon yükseltme almak istiyorum. İleri geri ayarlanabilir bizim motorla uyumlu bildiğiniz bir model varmı yada alabileceğim bir yer yardımcı olursanız sevinirim....
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
resimde gördüğün bağlantı noktalarını motor üzerinde kontrol et bence bazı yerler çok zayıf bu koruma iş yapmaz tam tersine zarar verir
 
Katılım
30 Eki 2017
Mesajlar
3
resimde gördüğün bağlantı noktalarını motor üzerinde kontrol et bence bazı yerler çok zayıf bu koruma iş yapmaz tam tersine zarar verir

Aslına bakarsan bana da öyle geldi. Şaseden destek almıyor, grenaj bağlantılarına uzun vidalarla tutturuluyor. Benim paylaşma amacım, Rally için koruma alternatifini böyle yaptıklarına göre L modeline kıyasla koruma olayı alengirli olacak galiba.
Bu arada ben Rally sahibi değilim, bu tip durumları gözeterek bu modele yönelmek istiyorum.
 
Katılım
9 Kas 2017
Mesajlar
1
Ben ikincisini kullanıyorum. Sağlam ve hafif. Ama artçı konforunu biraz olumsuz etkiliyor, çünkü bağlantı yerinden çanta taşıma yerine giden kısım biraz keskin ve sertçe. Onu bir şekilde yumuşak bir şeyle kaplamayı planlıyorum.
İkinciden memnunum ama şimdi olsa belki ben de birincisini alırdım.

öncelikle merhaba bir sorum olacak güven abi forumda yeniyim cbf 150 kullanıyorum ve önümüzdeki haftalar içerisinde honda crf 250 rally almaya niyetliyim sorum şu boyum 1.70 cm acaba bu motoru alırsam bir alçaltma yapmadan kullanabilirmiyim pek fazla motor tecrübem yok 5 aydır motor kullanıyorum ve total olarak 2500 km yol yaptım crf 250 rally kullanıcısı olarak sizin değerli görüş ve yorumunuzu merakla bekliyorum. teşekkürler
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
Crf Rally'nin koruma demiri sorununu Taylandlılar çözmüş...

https://m.facebook.com/demomoto/

https://resmim.net/f/cPYK0h.jpg
https://resmim.net/f/vowwre.jpg
https://resmim.net/f/ftYqVg.jpg
https://resmim.net/f/atjtsa.jpg
https://resmim.net/f/AmBCbA.jpg
https://resmim.net/f/AHFWWb.jpg
https://resmim.net/f/nfftze.jpg
https://resmim.net/f/ukFu5O.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

5,900 + 2,280 = 8,180 THB

Bu Taylandlı firmadan koruma demiri için fiyat aldım.

Ürün fiyatı 670 lira (5,900 THB)
Kargo ücreti 258 lira (2,280 THB)
Toplam 928 liraya geliyor.
Ödeme paypal veya Tayland Kasikornbank'a havale aracılığı ile yapılabiliyor.

sanayiye git aynısını yarı fiyatına yaparlar. Parada ülkede kalır. Birbirine kaynamış dandirik demir de ithal edilmez ki.
 
Katılım
16 Eki 2017
Mesajlar
6
öncelikle merhaba bir sorum olacak güven abi forumda yeniyim cbf 150 kullanıyorum ve önümüzdeki haftalar içerisinde honda crf 250 rally almaya niyetliyim sorum şu boyum 1.70 cm acaba bu motoru alırsam bir alçaltma yapmadan kullanabilirmiyim pek fazla motor tecrübem yok 5 aydır motor kullanıyorum ve total olarak 2500 km yol yaptım crf 250 rally kullanıcısı olarak sizin değerli görüş ve yorumunuzu merakla bekliyorum. teşekkürler

Sordugun soruların tamamı onceki sayfalarda mevcut okumanı öneririm, benım de boyum 1.74 herhangı bır alcaltma yapmadım baslarda zorlanıyordum ancak suan da kısmen alısmıs durumdayım kesınlıkle bir alcaltma düsünmüyorum zira orjinalini bozmayı sevmiyorum. Acemiliğe gelince de benim nacizane tavsiyem biraz daha mevcut motorunda pratik yapman yönünde.
 
Katılım
30 Eki 2017
Mesajlar
3
Matrax 33 Benim paylaşma amacım da zaten bu işe girişmeye niyetli olanlar için mevzuyu değerlendirmek. Bu modelde koruma demiri yapmak çok komplike görünüyor. Yapılmış tek örneğini Taylandlılar yapmış, onlar da yapa yapa bu şekilde oldurmaya çalışmışlar. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
529
Motoru dün satın aldım.Bulunduğum ile getirmek için 250km yol yaptım.Hoşuma gitti meret.Kendisi benim 6. motorum oluyor kendimce değerlendireyim.
1)Aerodinamik 8
2)Amortisörler 9
3)Tork 6
4)Sele 4
5)Yakıt 9
6)Farlar 9
7)Tasarım 9
8)Titreşim 4
(10 üzerinden puanlama yapılmıştır.)

Elciklerin kalitesine ve selektör tuşunun olmamasına uyuz oldum.
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
Motoru dün satın aldım.Bulunduğum ile getirmek için 250km yol yaptım.Hoşuma gitti meret.Kendisi benim 6. motorum oluyor kendimce değerlendireyim.
1)Aerodinamik 8
2)Amortisörler 9
3)Tork 6
4)Sele 4
5)Yakıt 9
6)Farlar 9
7)Tasarım 9
8)Titreşim 4
(10 üzerinden puanlama yapılmıştır.)

Elciklerin kalitesine ve selektör tuşunun olmamasına uyuz oldum.

ayrodinamiğe fazla vermişsin. Sanırım çok yüksek süratlere çıkmadın. 130 dan sonrası azraille zar atmak.

Hayırlı uğurlu olsun.
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
249
Motoru dün satın aldım.Bulunduğum ile getirmek için 250km yol yaptım.Hoşuma gitti meret.Kendisi benim 6. motorum oluyor kendimce değerlendireyim.
1)Aerodinamik 8
2)Amortisörler 9
3)Tork 6
4)Sele 4
5)Yakıt 9
6)Farlar 9
7)Tasarım 9
8)Titreşim 4
(10 üzerinden puanlama yapılmıştır.)

Elciklerin kalitesine ve selektör tuşunun olmamasına uyuz oldum.

İlk 6 motorunuz neydi?
Şu sebeple soruyorum. Verdiğiniz puanlardan çok ne ile karşılaştırdığınızı merak ediyorum.
 
Katılım
3 May 2017
Mesajlar
256
ARKADASLAR 10 BIN LIRA PESIN VAR (KREDI KARTI, KREDI YOK) GERI KALANINI TAKSITLI NASIL ALABILIRIM. BIKAC BAYIYE SORDUM OLMAZ DIYORLAR. HER AY 2.000 LIRA ODEYEBILIRIM.
 
Katılım
17 Ocak 2017
Mesajlar
168
ARKADASLAR 10 BIN LIRA PESIN VAR (KREDI KARTI, KREDI YOK) GERI KALANINI TAKSITLI NASIL ALABILIRIM. BIKAC BAYIYE SORDUM OLMAZ DIYORLAR. HER AY 2.000 LIRA ODEYEBILIRIM.

https://honda.com.tr/kampanyalar/crf250-rally-ve-crf250lye-ozel-kampanya-aralik

siteye baksaydın ya kardeş önce:sunny:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst