Honda Honda CRF 250 Ralli Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
375
Geçen ben sordum 21.500 den inmediler aşağı 2017 model için 22.500 e de bonusa 12 taksit yapıyorlarmış antalya 'da
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
225
2018-honda-crf250-rally-review-specs-dual-sport-adventure-motorcycle-bike-crf250l-crf-250-black-1.jpg


2018-honda-crf250-rally-review-specs-dual-sport-adventure-motorcycle-bike-crf250l-crf-250-black-2.jpg


2018 rally bence daha yakışıklı olmuş yani siyah-beyaz yakışmış alete.. sele aynı gibi duruyor.
 
Katılım
13 Kas 2017
Mesajlar
133
Eveet 1300 km oldu rally alalı..) Nedir ne degıldır ıyımıdır kotumudur vs vs...kısaca cok uzatmadan fıkırlerımı sızınle paylasmak ıstedım..Scooter ve naked tarzı motorlardan sonra neden solugu crf de aldım ..Acıkcası en buyuk sebebı Izmır ın hos memleketın cogu bu sekılde ..)) tarladan bozma yolları yuzunden.)) cok uzatmadan + ve - seklınde dusuncelerımı yazayım..

Artılar
-Yakıt ekonomisi.Depo 10 lt ..Bir depo ıle karma kullanım 280/300 km yol alabılıyorsunuz..Rodaj dahıl bu verıye ulastım.Mın 80 km Max 143 km hızlarda...
-Kasis çukur taş )) karayollarında mevcut her turlu zorlu engellere ragmen )) direk bas gec....oh be hayat budur dedırtıyor..banamısın demıyor on amartısor sonumlemesı muhtesem arka taraf on kadar olmasada gayet guzell..
-250 cc bır makınaya bındıgını hıssettırmıyor ..yapılı bır motor
-Yolda veya durdugunda illa birileri yanına gelıyor ..abı bu hangi model))..makına cok ılgı cekıyor..
-Abs dehset guzel calısıyor
-Lastıkler irc ama bana su ana kadar guvensızlık yaratmadı..Bu deneyım asfalt ve patıka yoldur.
-Çok dengelı ..teker donmese bıle ne saga ne sola yatma egılımı yok..
-Sol taraftakı dahili kucuk cantası pompa dısk kılıdı alabılıyor.Takım cantası harıcınde..
-Alt devirlerde torku var ama 6000/7000 den sonra daha agresif oluyor..

Eksiler
-Yanal kuvvetlı ruzgarlarda direk dua etmeye baslıyorsun)) kı ben 88 kg bır adamım daha hafıfler dusunsun )
-Plastık aksam parlak malzeme en ufacık cızık veya surtmeyı gösteriyor..
-Arka teker ..bıldıgın camur mixeri ne varsa arka tarafa sıvıyor..arkaya bir camurluk sart..
-Bana göre en buyuk eksısınde sıra..Yan ayak ..bıldıgın fasulye sırıgı..park durumunda zemın aramaktan bıktım usandım..en ufacık yukseltıde yan ayak acılmıyor acılsada sola degıl saga dervrılme egılımı ıcerısınde..saka gıbı ..)))bu konuda tavsıyelerınız olursa cok sevınırım..ayagı kesın demeyınde )
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En cok neyını sevıyorum...Cok rahat ve yolda o varmıs bu varmıs umrumda degıl.
En cok neyını sevmıyorum.Yan ayak mesafesını...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------

Eveet 1300 km oldu rally alalı..) Nedir ne degıldır ıyımıdır kotumudur vs vs...kısaca cok uzatmadan fıkırlerımı sızınle paylasmak ıstedım..Scooter ve naked tarzı motorlardan sonra neden solugu crf de aldım ..Acıkcası en buyuk sebebı Izmır ın hos memleketın cogu bu sekılde ..)) tarladan bozma yolları yuzunden.)) cok uzatmadan + ve - seklınde dusuncelerımı yazayım..

Artılar
-Yakıt ekonomisi.Depo 10 lt ..Bir depo ıle karma kullanım 280/300 km yol alabılıyorsunuz..Rodaj dahıl bu verıye ulastım.Mın 80 km Max 143 km hızlarda...
-Kasis çukur taş )) karayollarında mevcut her turlu zorlu engellere ragmen )) direk bas gec....oh be hayat budur dedırtıyor..banamısın demıyor on amartısor sonumlemesı muhtesem arka taraf on kadar olmasada gayet guzell..
-250 cc bır makınaya bındıgını hıssettırmıyor ..yapılı bır motor
-Yolda veya durdugunda illa birileri yanına gelıyor ..abı bu hangi model))..makına cok ılgı cekıyor..
-Abs dehset guzel calısıyor
-Lastıkler irc ama bana su ana kadar guvensızlık yaratmadı..Bu deneyım asfalt ve patıka yoldur.
-Çok dengelı ..teker donmese bıle ne saga ne sola yatma egılımı yok..
-Sol taraftakı dahili kucuk cantası pompa dısk kılıdı alabılıyor.Takım cantası harıcınde..
-Alt devirlerde torku var ama 6000/7000 den sonra daha agresif oluyor..

Eksiler
-Yanal kuvvetlı ruzgarlarda direk dua etmeye baslıyorsun)) kı ben 88 kg bır adamım daha hafıfler dusunsun )
-Plastık aksam parlak malzeme en ufacık cızık veya surtmeyı gösteriyor..
-Arka teker ..bıldıgın camur mixeri ne varsa arka tarafa sıvıyor..arkaya bir camurluk sart..
-Bana göre en buyuk eksısınde sıra..Yan ayak ..bıldıgın fasulye sırıgı..park durumunda zemın aramaktan bıktım usandım..en ufacık yukseltıde yan ayak acılmıyor acılsada sola degıl saga dervrılme egılımı ıcerısınde..saka gıbı ..)))bu konuda tavsıyelerınız olursa cok sevınırım..ayagı kesın demeyınde )
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En cok neyını sevıyorum...Cok rahat ve yolda o varmıs bu varmıs umrumda degıl.
En cok neyını sevmıyorum.Yan ayak mesafesını...

 
Katılım
10 Şub 2018
Mesajlar
2
Bu koruma demirine kesimlikle ihtiyaç var ,ön çok ağır ,durduğun yerde bile yanlış bir eğme durumunda yatıyor motorun üstünden kaldırmak imkansız . Türkiye de bunun yapılmasını acil bekliyoruz:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:45 ----------

Yan ayak gerçekten fasulye sırığı:)park sorunu yaşıyorum bende en ufak yanlış parkta yatıyor ,bir kaç arkadaş kestir bir arkadaş da CRF nin ayağı daha kısa değiştir diyor bakacağız:)
 
Katılım
24 Şub 2018
Mesajlar
2
Gidon yükseltme ve yakınlaştırma.

Arkadaşlar merhaba. Aranıza yeni katılmış bulunmaktayım. Bir CRF Rally kullanıcısı olarak Arazi sürüşlerini çok seviyorum. Fakat ayakta sürüş konforunu artırmak için gidon yükseltme aparatı almak istiyorum. Crf Rally gidon çapı kaç acaba bilen varmı. Ölçme fırsatım şu an yok kendim Almanyada Motorum Türkiyede. Dönerken bir çok aksesuar alıp takmayı düşünüyorum. Malum fiyatlarda epeyice fark var.
Şimdiden teşekürler...
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
86
Ben 2 motoruma da taktım, hem yükseltme hemde yakınlaştırma/uzaklaştırma özelliği ciddi fark yaratıyor..
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
307
şunu şuraya atalım, birilerine lazım olur. benim boy 175, kilom 70. parmak ucuyla yere değiyorum, sıkıntı yaşamıyorum.

oOy7A7.jpg
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
Uzunnnn zaman sonra herkese selamlar. Yükseltme ve yakınlaştırma + 1 , ayrıca ve mutlaka far koruma alın derim.. farı korumasının yanında görünümü değişiyor makinanın.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
23
Lastik arayışındayım, Heidenau K60 kullanan var mı? Asfalt ve ıslak performansı nasıl?
Michelin Sirac veya Metzeler Tourance kullanıp arazide iyi performans alan var mı?
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
990
Motosikleti
Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
Lastik arayışındayım, Heidenau K60 kullanan var mı? Asfalt ve ıslak performansı nasıl?
Michelin Sirac veya Metzeler Tourance kullanıp arazide iyi performans alan var mı?

Merhaba. Yaklaşık 1000 km önce, yani 8 bin bakımındayken motoruma Heidenau K60 taktırdım. Üstünde gelen lastiklere göre asfaltta titreşim çok az miktarda olmak kaydıyla azaldı. Asfalt(ta viraj) ve ıslak performansı da muhtemelen iyileşti zira tam anlamıyla deneyecek sıcak asfalt pek denk gelmedi bu süreçte. Ağırlıklı olarak köy yollarından Ankara-Kastamonu ve Ankara-Kapadokya rotaları yaptım ama dediğim gibi pütürlü asfalt ve stabilize yollardı genelde. İyi ki asfalt ağırlıklı bir lastik almamışım zira bu tip yollarda kullanınca motosikletten aldığım keyif 3'e katlandı. Hatta birkaç yerde hafif arazi sürüşü de yaptım. Hatta arazi için K60'ların bile yetersiz kaldığını söyleyebilirim. Bir sonraki değişimde muhtemelen daha da arazi ağırlıklı bir lastik deneyeceğim. Sorduğunuz soruya tam yanıt olmadı belki ama şimdilik tecrübem bu yönde oldu. Selamlar.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
5
selamunaleykum arkadaşlar crf 250 ralli kaç km de bir servise girmek zorunda ve servis maliyetleri nasıl suzuki ve yamahaya göre? şimdiden teşekkürler
 

ots

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
164
4000 km de bir bakım aralığı var ben 1000 bakımına 97 tl ödedim
 
Katılım
13 Kas 2017
Mesajlar
133
600 km lik izmir marmaris ve koylari turunu bitirdim..İyiki crf almisim dedirtti bana gerek arazi gerek asfalt..on numara motor yapmis adamlar..1 depo ile 120 130 basa basa 1 depo ile 220 km yaptim..zerre agri sizi yorgunluk olmadi..helal olsun honda..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst