fiyatını hala bildirmediler ama fotolar geldi gayet başarılı duruyorlar , uygulama fotosunu da istedim , gelirse eklerim,
[url]https://i.hizliresim.com/LnYgaZ.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/r2m8Q3.jpg[/url]
wowwwww oldukça güzel olmuş...
fiyatını hala bildirmediler ama fotolar geldi gayet başarılı duruyorlar , uygulama fotosunu da istedim , gelirse eklerim,
[url]https://i.hizliresim.com/LnYgaZ.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/r2m8Q3.jpg[/url]
fiyatını hala bildirmediler ama fotolar geldi gayet başarılı duruyorlar , uygulama fotosunu da istedim , gelirse eklerim,
[url]https://i.hizliresim.com/LnYgaZ.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/r2m8Q3.jpg[/url]
Bugün Rally e bazı aksesuarlar aldım.Far koruma, çanta demiri ve bakım sehpası... Piyasaya göre gayet uygun fiyatta ve kaliteli... Akyazı dan Selami Usta gayet ilgili ve yardımsever bir arkadaş, kendisi de CRF250L kullanıcısı, daha bir çok ürünü var ve yenilerini de yapıyormuş isteyen arkadaşlar facebook tan CRF AKYAZI dan iletişime geçebilir diye düşündüm. Gayet iyi alternatif diye paylaşmak istedim.
arkaaşlar zincir için hangi yağı kullanıyorsunuz ben würth aldım ama zincirin yağlanıp yaglanmadığı belli olmuyor değişik bir yağ tavsiye edbileceğiniz marka varmıdır?
FArklı alternatifler var ama en iyisi hangisi dersen Motul C2 plus..
temizlikde ne kullanıyorsunuz servisde yaglamışlardı cok yapışkan bir yağ ne olduğunu bilmiyorum temizlemek de ayrı sıkıntı orınglı zıncırı ne ile temızlıyebılırım
Selam arkadaslar.bugun bende corlu honda isildan crf 250 rally almis bulunuyorum.cok inceleme firsatim olmadi ama viraj olayi nasildir uzerindeki lastikler ile?bana pek guven vermedi gibi ama dedigim gibi suan icin 40 km kullanabildim![]()
hayırlı olsun güle güle kullanın
asvalt da vırajları gayet iyi dişli olmasına rağmen ben memnunum senin lastiklerin mumlu henüz dikkatli ol zamanla viraj yapmaya başlarsın
Hayirli olsun.Viraja aşiri yatilmadiği sürece yol tutuşu iyi biraz ses yapiyo dişli lastikler.Yağmurlu havada kaydirir
Selam arkadaslar.bugun bende corlu honda isildan crf 250 rally almis bulunuyorum.cok inceleme firsatim olmadi ama viraj olayi nasildir uzerindeki lastikler ile?bana pek guven vermedi gibi ama dedigim gibi suan icin 40 km kullanabildim![]()
Hayırlı uğurlu olsun Mrt. :cat:
Lastiklerden ben de memnunum. Viraj deyince,17 inch jant kullanılan yol motosikletleri kadar olmasa da, 21 inch jantın viraj kabiliyeti kapsamında viraja sonuna kadar izin veriyor. Gayet güzel. :cat:
(Asfaltta kullanacaksan lastikleri Michelin Sırac gibi bir yol lastiğiyle değiştirebilirsin)
Selam arkadaslar.bugun bende corlu honda isildan crf 250 rally almis bulunuyorum.cok inceleme firsatim olmadi ama viraj olayi nasildir uzerindeki lastikler ile?bana pek guven vermedi gibi ama dedigim gibi suan icin 40 km kullanabildim![]()
Hayırlı olsun.Selam arkadaslar.bugun bende corlu honda isildan crf 250 rally almis bulunuyorum.cok inceleme firsatim olmadi ama viraj olayi nasildir uzerindeki lastikler ile?bana pek guven vermedi gibi ama dedigim gibi suan icin 40 km kullanabildim![]()
Yol michelin sirac, arazi+yol Heidenau K60 Scout... Bi bakın isterseniz.
Hayırlı olsun.
Güven abinin dediği gibi siraç kullan. Ben çok memnundum.
Virajda dizler yerde.:queen:
Sakın mitaş alma.. Kurudan ıslağa geçince bu kadar rezil olduğunu bilmiyordum. İlk crfmde siraç ikincide mitaş vardı. Arada dünyalar fark var bilgin olsun..
[/COLOR]Arkadaslar arka amortisor ayari varmidir crf 250 r da?