Honda Honda CRF 250 Ralli Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Güle güle kullanın, Tourance da çok kullanılan bir lastik, o da iyidir - Sirac'tan aşağı kalacağını zannetmem.

O kadar çok mu fiyat farkı vardı?
 
Katılım
14 Ağu 2018
Mesajlar
6
Aslinda cok degil 400 tl civarında fark vardi. Ancak 0 tl olan bütçem için aradaki fark büyük görünüyor
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Anladım, Tourance da iyi bir seçenek, kullanım tarzınız için Heidenau'dan daha iyi sonuç mutlaka verecektir.
 
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
48
16.08.2019 tarihinde İstanbul / Kadıköy / Moda dan çalınmıştır. bulunmasına yardımcı olanlara ödül verilecektir. Grenajların iki tarafında da dizlik çizikleri var, üzerinde "enduro king" yazan sticker var. 34 EE 3912 motor no: MD38E2414116 ŞASE NO: MLHMD44B2H5002126

30l17uv.jpg
 
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
119
Merhaba arkadaşlar, 2019 Haziran ayında CRF Rally aldım, şu ana kadar 10,000 km yaptım. Motorun biraz güçsüzlüğü, uzun yolda yetersiz kalması ve 110 km üstü hızlarda tüketiminin çok artması dışında sıkıntım yok. Ayrıca ilk defa Honda kullanıcısı olarak servisinden çok memnun kaldım. Özellikle belirtmek istedim. Malum üstündeki irc lastikler ömrünü tamamladı, sizden ricam ise ; Mitas MC23 Rockrider kullanan var mı aranızda, tavsiye eder misiniz ? Yada off road ağırlıklı fakat asfaltta da üzmeyecek, en azından irc den daha başarılı bir lastik önerebilir misiniz der ve bir kaç foto ile başlığı canlandıracak saygılar sevgiler derim...
https://imgyukle.com/i/V99F5G
https://imgyukle.com/i/V99Zbb
https://imgyukle.com/i/V994rs
https://imgyukle.com/i/V993L1
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Merhaba arkadaşlar, 2019 Haziran ayında CRF Rally aldım, şu ana kadar 10,000 km yaptım. Motorun biraz güçsüzlüğü, uzun yolda yetersiz kalması ve 110 km üstü hızlarda tüketiminin çok artması dışında sıkıntım yok. Ayrıca ilk defa Honda kullanıcısı olarak servisinden çok memnun kaldım. Özellikle belirtmek istedim. Malum üstündeki irc lastikler ömrünü tamamladı, sizden ricam ise ; Mitas MC23 Rockrider kullanan var mı aranızda, tavsiye eder misiniz ? Yada off road ağırlıklı fakat asfaltta da üzmeyecek, en azından irc den daha başarılı bir lastik önerebilir misiniz der ve bir kaç foto ile başlığı canlandıracak saygılar sevgiler derim...
https://imgyukle.com/i/V99F5G
https://imgyukle.com/i/V99Zbb
https://imgyukle.com/i/V994rs
https://imgyukle.com/i/V993L1

İran yasa diye bir lastik var.250L'de kullanmıştım baya memnundum.Islakta sürme şansım olmadı ama offroad lastiği olduğundan çok zorlamamak gerek.Arazi performansı çok iyiydi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Servis manueline bakıyorum,yag-yag filtresi degisim aralıkları 12.800 km gozukuyor..

Bizim servisler ise 4000 km bir değiştiriyor..Yazık sana Türkiye Honda..bari 6000 km yapsaydiniz bu kadar da olmaz..

Bu motor her eve lazım,şeytan diyor sat motorunu al bı rally bedavaya gez toz..
 
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
119
Lastikleri Mitas MC23 ile değiştirdim, üzerindeki stok lastikler baya bir bitmiş, özellikle orta kısımdaki dişler erimiş, çatlaklar vardı. Mitas lastiklerin daha rodajı bitmedi, genel olarak biraz daha zor ısınan daha sert bir lastik intibası oluşturdu, şimdilik asfaltta fazla zorlamadım yeni olduğu için, arazide ise kesinlikle daha başarılı İRC ye göre. Diş araları daha açık ve derin olduğu için çamur, ıslak vs daha güvenli hissettirdi ilk denemede. Lastiği Ümraniyede ki Enduro Marketten aldım, internetteki fiyatlarına göre pek bir indirim yapmadılar, diğer mitas basyilerinden daha uyguna alınabilir.
Bir kaç foto dünden...
MTVlNDExZjA2MDkxZTg.jpg
[/url][/IMG]
MTVlNDEyMDdmZGFhZDE.jpg
[/url][/IMG]
MTVlNDEyMTI0OGIwNTc.jpg
[/url][/IMG]
MTVlNDEyMjhkNzBlYjM.jpg
[/url][/IMG]
MTVlNDEyMmMzMjdjNzk.jpg
[/url][/IMG]

Bu da Bonus olsun :)
nutGEx.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lastikleri Mitas MC23 ile değiştirdim, üzerindeki stok lastikler baya bir bitmiş, özellikle orta kısımdaki dişler erimiş, çatlaklar vardı. Mitas lastiklerin daha rodajı bitmedi, genel olarak biraz daha zor ısınan daha sert bir lastik intibası oluşturdu, şimdilik asfaltta fazla zorlamadım yeni olduğu için, arazide ise kesinlikle daha başarılı İRC ye göre. Diş araları daha açık ve derin olduğu için çamur, ıslak vs daha güvenli hissettirdi ilk denemede. Lastiği Ümraniyede ki Enduro Marketten aldım, internetteki fiyatlarına göre pek bir indirim yapmadılar, diğer mitas basyilerinden daha uyguna alınabilir.
Bir kaç foto dünden...
[url=http://flashresim.com/upload/M...flashresim.com/upload/MTVlNDExZjA2MDkxZTg.jpg[/url][/url]
[url=http://flashresim.com/upload/M...flashresim.com/upload/MTVlNDEyMDdmZGFhZDE.jpg[/url][/url]
[url=http://flashresim.com/upload/M...flashresim.com/upload/MTVlNDEyMTI0OGIwNTc.jpg[/url][/url]
[url=http://flashresim.com/upload/M...flashresim.com/upload/MTVlNDEyMjhkNzBlYjM.jpg[/url][/url]
[url=http://flashresim.com/upload/M...flashresim.com/upload/MTVlNDEyMmMzMjdjNzk.jpg[/url][/url]

Bu da Bonus olsun :)
https://i.imgyukle.com/2020/02/10/nutGEx.jpg

Telefon mu ekliyo o yaziyi fotograflara? Ne igrenc seymis yahu. Insallah diger markalara da bulasip yayginlasmaz. Insan kendi cektigi fotografa zorla reklam mi almak zorunda yahu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------

250 cc'lik motorun 18.500'e satıldığını da yüksek döviz kurları sayesinde görmüş olduk.

Dolar 2 TL olsaydı bu motorun fiyatı 10.500 TL olacaktı.

Yazık...

..ve 3 yil sonra fiyat 32.700 TL...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lastik konusunda iran yasa yerine swallow tercih edilebilir. Yasa güzel lastik ama çabuk bitiyor, swallow ofroad lastiği daha uzun ömürlü.
Bu işin hakkını vericem lastiğimi de ona göre seçicem dersek michelin ac10 çok beğendiğim bi lastik.
 
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
119
Mitas Mc 23 lastikleri 500 km kadar kullandım, İzlenimlerimi aktarayım; Mitas irc ye göre daha sert ve daha zor ısınan bir lastik bana göre. Açıkçası asfaltta pek bir artısını göremedim, hatta birbirlerine çok yakın olmakla beraber, mitas daha sert olduğu için asfalt sürüşlerde konforu irc ye göre daha kötü, biraz zor ısınıyor fakat ısındıktan sonra asfaltta nispeten iyi bir yol tutuşu var. İrc ye göre asfalt ta artısı ise; kuru ıslak geçişlerde kesinlikle daha başarılı. Asıl fark bana göre toprak ve çamurda ortaya çıkıyor. Özellikle çamurda ve su geçişlerinde irc den sonra gerçekten çok daha güven verdi bana.
 
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
119
Zincir dişli seti değişim zamanı gelmiş, serviste tuhaf fiyatlar var, zincir dişli seti için alternatif ve daha uygun fiyatlı tavsiyede bulunabilecek var mı acaba ?
 
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
75
Merhaba arkadaşlar, 2019 Haziran ayında CRF Rally aldım, şu ana kadar 10,000 km yaptım. Motorun biraz güçsüzlüğü, uzun yolda yetersiz kalması ve 110 km üstü hızlarda tüketiminin çok artması dışında sıkıntım yok. Ayrıca ilk defa Honda kullanıcısı olarak servisinden çok memnun kaldım. Özellikle belirtmek istedim. Malum üstündeki irc lastikler ömrünü tamamladı, sizden ricam ise ; Mitas MC23 Rockrider kullanan var mı aranızda, tavsiye eder misiniz ? Yada off road ağırlıklı fakat asfaltta da üzmeyecek, en azından irc den daha başarılı bir lastik önerebilir misiniz der ve bir kaç foto ile başlığı canlandıracak saygılar sevgiler derim...
https://imgyukle.com/i/V99F5G
https://imgyukle.com/i/V99Zbb
https://imgyukle.com/i/V994rs
https://imgyukle.com/i/V993L1

öncelikle hayırlı olsun. uzun yolda titreşimi nasıl rahatsız edici mi? şu an kullandığınız tekerin yol tutuşu ( asgalt ve arazi için )nasıl? 100 - 120 km sabit hızlarda zorlanma oluyor mu? tşkler
 
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
119
öncelikle hayırlı olsun. uzun yolda titreşimi nasıl rahatsız edici mi? şu an kullandığınız tekerin yol tutuşu ( asgalt ve arazi için )nasıl? 100 - 120 km sabit hızlarda zorlanma oluyor mu? tşkler

Titreşim kısmı alışmaya bağlı, kesinlikle titreşim var ve dişli lastikte normale göre çok daha fazla titreşim var. İlk aldığımda beni rahatsız ediyordu. Şu an alıştığım için rahatsız olmuyorum. Titreşimi düz bir yol lastiği ile büyük oranda çözebilirsiniz.
Yol tutuşu ile ilgili yukarıda da yazmıştım; arazide gerçekten iyi, başarılı, hatta bazı yerlerde asfalttan daha iyi tutuyor arazide. Islak asfaltta dikkatli olmak gerekiyor, çok kolay bırakabilir. Sıcak ve temiz asfaltta ise ısındıktan sonra gayet tatmin edici.

ben 90 kiloyum, ekipmanla beraber 100 kiloya yakın bir ağırlıkla biniyorum. Bu motoru en çok etkileyen dış etken rüzgar. Rüzgarsız havalarda 130-135 km ile hız düşürmeden devam edilebiliyor. Yani 100-120 arası çok kolay ulaşılabilen ve rahat bir sürat. Fakat 120 km nin üstünde hem tüketim aşırı artıyor hemde pek güven vermiyor. Bunu dikkate alınız..
 
Katılım
16 Ağu 2016
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar, CRF 250 Rally alarak aranıza katılmayı düşünüyorum. Tamamen şehir içinde kullanacağım. Bunun için lastikleri değiştirmek gerekiyor sanırım. Üzerindeki mevcut lastikler şehiriçi kullanımda yeterli olur mu?
 
Katılım
24 Mar 2019
Mesajlar
479
Motosikleti
MSX-125 & X-Pulse 200 & Hornet 750
Merhaba arkadaşlar, CRF 250 Rally alarak aranıza katılmayı düşünüyorum. Tamamen şehir içinde kullanacağım. Bunun için lastikleri değiştirmek gerekiyor sanırım. Üzerindeki mevcut lastikler şehiriçi kullanımda yeterli olur mu?

Ben orjinal lastiklerinin bitmiş haliyle biraz sürme şansım oldu. Yüksek hızlarda biraz kafa sallama yapıyor, 120 gibi mesela. O yüzden 50/50 bir lastik taktırdım. Ama şimdi biraz fikrim değişti. Sonuçta bu motosiklet yüksek hızlarda gitmeyi pek sevmiyor. 90-100 ancak gidiyorum. Toprak yollarda daha güvenli gidebilmek içi bir sonraki lastiğim daha arazi odaklı bir lastik olabilir. O yüzden orjinal lastikleri değiştirmek bence çok acil değil. Ama diğer yandan ıslak zeminde performansı nasıl olur onu bilemiyorum. Kesinlikle-hiç-asla araziye çıkmayacaksanız (zannetmiyorum, illa kaşınacaksınız) o zaman derdini çekmeye gerek yok, bence değiştirin, mutlaka bir sokak lastiği daha güvenli olacaktır.
 
Katılım
23 Kas 2013
Mesajlar
61
Bende aranıza katılmış bulunuyorum sonunda. Aylarca süren ''temiz ikinci el'' arayışlarım son buldu. Ya hırpalanmış, ya yüksek km, ya ''stoklar bitmiş istiyorsun fiyatı bu'''cular yüzünden gına gelmişti. Sonunda Antalya'da bir tane buldum. Temiz 5000 km. Ekspertiz ve muayene sonucu aldım. Mutluyum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst