Honda Honda CRF 250 Ralli Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Cqihdo.jpg


24.4 hp , 157kg, 895mm sele yüksekliği. 10.1 L yakıt deposu Modelin motor bloğu CRF250L ile birebir aynı. Farlar ve sinyaller ise LED.

Eksra uzun yolculuk süspansiyonu ve yerden yüksekliği sayesinde uzun offroad deneyimleri için çok uygun bir tasarıma sahip. L çatal yerini 43mm lik Showa marka ralli amortistörler kullanılmış. Jantlar ise 21 inç önde, 18 inç arkada olmak üzere Alüminyum offroad lastik seçimine uygun bir çift ile değiştirilmiş. ABS standart olarak gelen modelde arka ABS kapatılabiliyor.

2017 yılında satışa çıkacak model 18.500 TL 'ye satılacak.


Honda CRF 250 Ralli Teknik özellikleri


Motor: Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, DOHC, sıralı tek silindirli
Motor hacmi (cc): 250
Silindir çapı x strok (mm) 76 x 55
Sıkıştırma oranı: 10,7 : 1
Yakıt sisitemi: PGM-FI enjeksiyon
Maks. Güç (kW@ dev/dak): 18.2kW / 8500rpm (24.4 PS)
Maks. Tork (Nm@ dev/dak): 22.6Nm / 6750rpm
Boyutlar (UxGxY) (mm): 2210 x 900 x 1425mm
Tekerlekler arası mesafe (mm): 1455mm
Sele yüksekliği (mm): 895mm
Ön tekerlek: 21 inch
Arka tekerlek: 18 inch
Yakıt kapasitesi: 10.1 lt.
Ağırlık: 157 kg


Honda CRF 250 Ralli Fotoğrafları


Motosiklet.net Fotoğraf Galerisi

Honda CRF 250 Ralli Fotoğraf Galerisi
Fotoğraf Galerisi için Tıklayın



Honda CRF 250 Ralli Videoalerı




 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
250 cc'lik motorun 18.500'e satıldığını da yüksek döviz kurları sayesinde görmüş olduk.

Dolar 2 TL olsaydı bu motorun fiyatı 10.500 TL olacaktı.

Yazık...
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
250 cc'lik motorun 18.500'e satıldığını da yüksek döviz kurları sayesinde görmüş olduk.

Dolar 2 TL olsaydı bu motorun fiyatı 10.500 TL olacaktı.

Yazık...

sen bırde kawasakı ye bak versys 300x fıyatı 28000 tl şaka gibi suzıkı ne olacak bakalım etıketler hazırlanmadı daha suan en makul honda kötünün iyisi yani
ben sipariş ettim bir adet rally kedi gibi mart ayını bekliyorum artık :)
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
yorum yapan sadece 3,4 kişiyiz kimsenin bir fikri yokmu bu makine hakkında almak isteyen begenen begenmeyen.....
 
Katılım
30 Ara 2016
Mesajlar
9
bende kaporayı verdim, mart ayını bekliyorum. imşallah beklediğimiz gibi gelir.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
308
Hayırlı olsun alacak arkadaşlara, kullanıp yorumları yazın bakalım :) bende niyetlendim ama cesaret edemedim bi görüp bakmak lazım bence. İnşallah fotoğraflardaki gibi güzeldir.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Ön jant niye büyük bu tip motosikletlerde ? arka 17 ön 19 niye ?

Arka 18, ön 21 :)
Engebeli arazide daha rahat yol alabilsin diye.

İki yıldır CRF 250 L kullanıyordum. Dün itibariyle yeni sahibine teslim ettim. Geçen hafta itibariyle Honda Bayii'ne bir adet Rally yazdırmıştım zaten.
CRF 250 L'yi sevmiştim, Rally'i daha çok seveceğimden eminim. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Hayırlı olsun alacak arkadaşlara, kullanıp yorumları yazın bakalım :) bende niyetlendim ama cesaret edemedim bi görüp bakmak lazım bence. İnşallah fotoğraflardaki gibi güzeldir.

şimdiden kafamda eklentiler yapmaya başladım tur camı beyaz mika gördüğüm kadarıyla hemen 2 numara cam filmi yapmak istiyorum birde ön farlar için lazer de koruma kestireceğim kısmetse actıon cameramıda aldım bol bol paylaşımlar ekleyeceğim kısmetse daha önce bu tarz bir motor kullanmadım ilk olacak


 
Son düzenleme:
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
şimdiden kafamda eklentiler yapmaya başladım tur camı beyaz mika gördüğüm kadarıyla hemen 2 numara cam filmi yapmak istiyorum birde ön farlar için lazer de koruma kestireceğim kısmetse actıon cameramıda aldım bol bol paylaşımlar ekleyeceğim kısmetse daha önce bu tarz bir motor kullanmadım ilk olacak


[url]http://i.hizliresim.com/qjNddd.jpg[/url]
En sexy küçük dual purpose makine bu, çok şekil....Honda bu sefer dersine İYİ çalışmış,enduro sevmesem de bu hayvan beni çok etkiledi.:)
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
oooooo hamza bey siz ne zaman kapora veriyorsunuz dört gözle bekliyoruz sizi, takipteyim.

bayıılerde sınırlı sayıda fıyat avantajı ıle ktm acıklamış yenı fıyatları fuardan sonra ortalık karısacak sıfır almak ısteyenler hızlı davranmalı

kemal bey pulsarı satıyorum bu arada haberin olsun :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
bayıılerde sınırlı sayıda fıyat avantajı ıle ktm acıklamış yenı fıyatları fuardan sonra ortalık karısacak sıfır almak ısteyenler hızlı davranmalı

kemal bey pulsarı satıyorum bu arada haberin olsun :)

pulsar bedava ise hemen alalım, insanlar zaten sıfırını alamıyor 2 elde durgunluk var piyasa allak bullak, artık kış dolayısı ile mi öyle yoksa insanlarda para mı yok veya fuar yaklaşır bilmiyorum. her kes için hayırlısı olsun ne diyelim.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
pulsar bedava ise hemen alalım, insanlar zaten sıfırını alamıyor 2 elde durgunluk var piyasa allak bullak, artık kış dolayısı ile mi öyle yoksa insanlarda para mı yok veya fuar yaklaşır bilmiyorum. her kes için hayırlısı olsun ne diyelim.

senin canın sagolsun kardeşim sen alacaksan sana düz olur bildiğin makine

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-2016-model-6-aylik-3900-km-de-379241899/detay/
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Bende kaporasini vermistim uzun zamandir takip ediyorum bu motoru.Uzun yolda crf 250 l den daha iyi olur heralde
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
722
Ben 2013 modelini kullanıyorum, sele aynı görünüyor, e motorda aynı, lastiklerde
Sırf üç litre yakıtı fazladan taşıyacam diye o farkı ben vermem

zaLlV7.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
"20 bin liraya 250 cc motor mu olur yeeaaa" diyenler, bu gidişle önümüzdeki sene 25 bin liraya bile bulamayacaklar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst