Ben 165 boy ile standart CRF 250L kullandım 1 sene. Çok zor şartlar haricinde sorun yaşamadım. İlk motorum sayılırdı, bundan önce kısa süre Bajaj Bozer kullandım. Fakat enduro eğitimi alarak, motora nasıl binip, inileceğini, nasıl durmam gerektiğini öğrendim. Eğitim almasaydım CRF benim için bir hayaldi hep, asla bana göre değil diye düşünüyordum.
Daha sonra Şakir Şenkalaycı'dan KTM'lerle eğtiim aldım. Orada kullandığım KTM'ler CRF'den çok daha yüksekti, tek ayak parmak ucu değiyordu. Fakat eğitim sayesinde arazide zorlanmadan kullandım. Fakat bu sele yüksekliği şehir trafiğinde olmaz, arazinin dinamikleri başka.
CRF'nin 87cm yüksekliği 165 boyumla trafikte beni zorlamadı. Ama Rally ve WR zorluyordu.
Daha sonra Şakir Şenkalaycı'dan KTM'lerle eğtiim aldım. Orada kullandığım KTM'ler CRF'den çok daha yüksekti, tek ayak parmak ucu değiyordu. Fakat eğitim sayesinde arazide zorlanmadan kullandım. Fakat bu sele yüksekliği şehir trafiğinde olmaz, arazinin dinamikleri başka.
CRF'nin 87cm yüksekliği 165 boyumla trafikte beni zorlamadı. Ama Rally ve WR zorluyordu.



