Japon markalarinin kronik sikintilarini ve ornek vermek gerekirse r25in yamahanin kalitesine yakismayan bir motosiklet oldugunu defalarca okuduk.
Bajaj in KTM ve Kawasaki ye parca tedarik ettigini, NS 200 un bazi mekanik parcalarinin Duke 200 ile ayni oldugu biliyoruz. iki marka ayni teknolijiye sahip. 30bin km uzerinde bazi ns lerin suan sorunsuz yurudugunu, 100bini deviren ns lerin oldugunuda biliyoruz.
Butceniz el verir japon degil avrupaya binersiniz, butceniz el vermez cin malina yonelirsiniz. Sizin mantiginizda da sorun yok, basit bir motosiklet olsun ama saglamlik hususunda kafam rahat olsun dersiniz. Benim mantigima da 125cc japona Pulsar RS 200den fazla para vermek yatmiyor.
Yorma kendini, o arkadaş Triumph Daytona 675 alan bir arkadaşa bile Japon al dedi.