CF MOTO 400NK - CFMoto'dan 400cc Çift Silindir Yeni Model Geliyor.

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
CFMoto'nun yeni naked modeli NK 400 Türkiye'ye geliyor. Şık bir tasarıma sahip CFMoto 400NK'da sıvı soğutmalı 400.4cc hacminde paralel çift (twin) silindirli ve 8 valfli (DOHC) motor kullanılmış. 9.500 rpm'de 41hp üreten bu motor 7650 rpm'de 35.4nm torka sahip.


CF MOTO 400NK Teknik Özellikleri

MOTOR

Motor Tipi: Sıralı iki silindir / 8-valf / Sıvı Soğutmalı DOHC / Bosch EFI
Motor Hacmi: 400.4cc
Silindir Çapı x Stork: 68.4mm x 54.5mm
Sıkıştırma Oranı: 11.1:1
Yakıt Sistemi: Bosch EFI
Maks. Güç (kW @ dev/dak): 31.5 kW / 9500 rpm (41hp)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak): 35.4 N.m / 7650 rpm
Şanzıman: 6-Vites
Ateşleme: Elektronik enjeksiyon
Güç Aktarımı: Zincirli

ŞASİ

Ön Süspansiyon: Teleskopik çatal
Arka Süspansiyon: Ayarlanabilir geri sekmeli monoshock
Frenler: Ön Çift Disk 300mm / Arka Tek Disk 240mm Continental ABS Sistem
Ön Tekerlek: 120/70ZR17 / 3.5x17 MT Jant CST
Arka Tekerlek: 160/60ZR17 / 4.5x17MT Jant CST

Boyutlar

Uzunluk x Genişlik x Yükseklik: 2114 mm x 757 mm x 1100 mm
Tekerlekler arası mesafe: 1415 mm
Sele yüksekliği: 95 mm
Yakıt kapasitesi: 17 lt.
Ağırlık (kuru): 193 kg

L7gqCC.jpg


96Xsu4.jpg


Eznc0w.jpg


fWK0fz.jpg


ZGIwwI.jpg


pL231t.jpg


sESAg8.jpg


GdWBJ5.jpg


94TK9f.jpg


XEAova.jpg


3xtYX1.jpg


eOwXUR.jpg


v37p0e.jpg


MUcP4v.jpg


 

Ekli dosyalar

  • CFMOTO-400NK-2017.jpg
    CFMOTO-400NK-2017.jpg
    74.1 KB · Görüntüleme: 45,057
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Çok yakışıklı görünüyor. İddialı bir modele benziyor. Sanırım Çin algısının üzerinde bir marka...
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
PARDON.

26,5 kW (36,0PS) @ 12.000 dev/dk.

Ben bu mt25 in özelliğini 36,5 kw olarak okumuşum :)

ama genede 2 silindir bir 400cc ye yetmez beygiri :)
 
Katılım
15 Eki 2016
Mesajlar
150
Valla duz bir albenisi olmayan (en azindan bana gore) Japon (YBR/CBF) yerine her turlu. Cin CF 150 NK modeli alinir bence. Bu modeli de guzel duruyor. Uygun fiyatta gelirse eger ne ala.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Piyasa arapsaçına dönecek böyle giderse.Giren girene bakalım işin içinden kimler çıkabilecek.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Şu motorla MT-25'i aynı cümle içinde kullanmayın. Arada uçurum bir performans farkı var. 650NK ABS 22000 TL. Bu kaç olur acaba ? Bajaj Dominar 400'e rakip olacak.
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
Ben ki yılların cruiser sevdalısıyım, Hem pulsar hem cf motor (şu 400 lük modellerinden sonra) beni naked e döndürüyor yavaş yavaş.Şeklen muhteşemler.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Dominar'dan daha güzel görünüyor, daha hoş ve güncel çizgileri var. Sevdim bunu da ama aklım TRK 502'de hala. :p
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Bunu Nazilli'de bi abim test etti. Çok beğenmiş. Alacağını söyledi.

Ayrıca bende bugün bu motorun 150liğini test ettim. Malzeme kalitesi kötü değil. Ayrıca göstergesi evlere şenlik. Yok yok, vallahi yok yok yani.
Performansına bakamadım hiç. Sadece boşa geçme sıkıntisi vardı. Ters ön amörtisör falan vardi gayet hoşuma gitti benim.
Bide mod vardı. 150lik motorda. Tuhaf. :)
 
Katılım
14 Eyl 2014
Mesajlar
272
Motor gücü, değerler tip şekil şemal o biçim. Fakat o amortisörler, fren kaliperleri, şase geometrisinden kaynaklanan sürüş karakteri işte o beni korkutuyor bu tarz mallarda. Japona bindiğinde anlıyorsun bunu haa diyorsun ulan ne güzel kontra veriyor ani frende ip gibi duruyor felan.. İnşallah bunda da Çinlilerin kronik sorunları olmaz kullanıcısı memnun olur uygun fiyattan da satar ..(duke390 fiyatından en az %25 ucuz)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Bunu Nazilli'de bi abim test etti. Çok beğenmiş. Alacağını söyledi.

Ayrıca bende bugün bu motorun 150liğini test ettim. Malzeme kalitesi kötü değil. Ayrıca göstergesi evlere şenlik. Yok yok, vallahi yok yok yani.
Performansına bakamadım hiç. Sadece boşa geçme sıkıntisi vardı. Ters ön amörtisör falan vardi gayet hoşuma gitti benim.
Bide mod vardı. 150lik motorda. Tuhaf. :)
Fotoğraflardaki CF400 ters değil normal(klasik) ön amortisör var gözüküyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst