CF MOTO 400NK - CFMoto'dan 400cc Çift Silindir Yeni Model Geliyor.

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ben size söyleyeyim, bu motor NK150 kalitesindeyse (ki mutlaka ondan iyidir) hiç düşünmeden alınır. Tabi fiyat önemli. Bunun da en fazla 16 -17 bin TL olması lazım. Bunun yerine ikinci el almak isteyenler, memleketimin kıymet bilmez insanlarından, rodajı düzgün yapılmamış sıfır fiyatına ikinci ellerden bakabilirler.
 
Katılım
29 Ara 2014
Mesajlar
30
PARDON.

26,5 kW (36,0PS) @ 12.000 dev/dk.

Ben bu mt25 in özelliğini 36,5 kw olarak okumuşum :)

ama genede 2 silindir bir 400cc ye yetmez beygiri :)

Sizin yazınızla kontrol etmek istedim, bir sitede değerler şu şekilde verilmiş MT25 için: Power :30 bhp (Exactly : 35.5 BHP @ 12000 rpm)-
Torque :20 Nm (Exactly : 22.1 Nm @ 10000 rpm)Bu NK motosiklet için verilen değerler ise : Maks. Güç (kW @ dev/dak): 31.5 kW / 9500 rpm (41hp)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak): 35.4 N.m / 7650 rpm.

Sanırım 31,5 kW beygir gücü hesaplanırken hata yapılmış. 31,5 kW * 1,341 = 42,24 Hp yani 42 bhp
beygir. Bu değerlerle bu iki motosiklet karşılaştırılarak fiyat fayda değerlendirmesi de daha kolay yapılabilir düşüncesindeyim.

Beğendim ama benim için uygun değil, ben daha rahat sürüş için enduro bir motosiklet düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
76
maşallah gözünden de hiç birşey kaçmamış:)son hızı bilmemde baya bi seri olacağı kesin.
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
Bu motorun 18000 den aşağı olmasını beklemek hayal bence. 650lik abs olmayan versiyonu şu anda 21700 zaten ki bu dolar fırlamadan önce verilen fiyat.
Dolar olmuş 3.50 üstüne abs falan koy minimum 18000 diye düşünüyorum. malzeme kalitesi iyiyse kronik bir problemi olmazsa bugünün koşullarında 18000 de iyi fiyat sayılır.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,652

Videosu
Yalnız Eleman kötü sürüyor virajlarda sürekli diğer şeritte :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bahsettiginiz japon markalarinin dusuk cc modelleri cin, hindistan, kore, taiwan gibi ulkelerde uretilmiyor mu?

Kuzey kutbunda da uretilse japon japondur, tasarimi teknolojisi degismez. Hindistan mali nedir ya, çini,koresi bitti Hindistan cikti birdr basimiza. Hindistan zebillikten gebermiş bir memleket daha kendi insanina faydasi yok. Motor nasil.uretsin?

Bajaj 200 leri gorduk, yollarda dokulduler. Hondanin en dandik cb125 ace modeli bile en iyi bajajja tas cikartir. Japondan sasmayin hicbir zaman. Alacaginiz motor 50cc olsun ama yinede japon olsun.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Kuzey kutbunda da uretilse japon japondur, tasarimi teknolojisi degismez. Hindistan mali nedir ya, çini,koresi bitti Hindistan cikti birdr basimiza. Hindistan zebillikten gebermiş bir memleket daha kendi insanina faydasi yok. Motor nasil.uretsin?

Bajaj 200 leri gorduk, yollarda dokulduler. Hondanin en dandik cb125 ace modeli bile en iyi bajajja tas cikartir. Japondan sasmayin hicbir zaman. Alacaginiz motor 50cc olsun ama yinede japon olsun.

Tabi tabi öyledir.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Tasarım Kiska tarafından yapılıyor, hani şu KTM ve Husqvarna motorlarını tasarlayan. Enjeksiyon ve ateşleme Bosch hani şu Ducati ve diğer italyanların hep tercih ettiği. Frenler JJuan, Yamaha'nın ve diğer Japon motorlarının da sık sık kullandığı. ABS Continental, Moto Guzzi ve Aprilia hali hazırda bu sistemi kullanıyor. Kısacası temel komponentler işini bilen firmalardan alınmış. Üst cclerinde motorun üzerinde direk Continental'in iyi sayılan lastikleriyle geliyordu, bunda da muhtemelen standart üstünde bir lastikle gelecektir. Kısacası bu motor fiyat anlamında rekabetçi olursa rakipleriyle kafa kafaya mücadele edebilecek kalitede bana göre.

*Eksi olarak gördüğüm ön çatalı upside down yapmamışlar. Maliyet fazla gelebileceği için kaçmışlar gibi duruyor ancak çift diskli ön fren, ABS, sınıfına göre büyük ebatlı lastiklerle daha agresifliği kaldırabilecek süspansiyon koyarlar diye düşünmüştüm. Umarım arka süspansiyon kalitesi ve ayarları iyi düzeydedir. CF Moto hala eski sisteme göre motor yapıyor, dolayısıyla fazla ağır. Depo vs büyük olduğundan km mesafesi iyi olsa da manevra kabiliyeti ve kullanım kolaylığı açısından ağırlık acemi sürücülere zorluk çıkartabilir.
 
Son düzenleme:

cxe

Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
198
Kuzey kutbunda da uretilse japon japondur, tasarimi teknolojisi degismez. Hindistan mali nedir ya, çini,koresi bitti Hindistan cikti birdr basimiza. Hindistan zebillikten gebermiş bir memleket daha kendi insanina faydasi yok. Motor nasil.uretsin?

Bajaj 200 leri gorduk, yollarda dokulduler. Hondanin en dandik cb125 ace modeli bile en iyi bajajja tas cikartir. Japondan sasmayin hicbir zaman. Alacaginiz motor 50cc olsun ama yinede japon olsun.

Japon markalarinin kronik sikintilarini ve ornek vermek gerekirse r25in yamahanin kalitesine yakismayan bir motosiklet oldugunu defalarca okuduk.

Bajaj in KTM ve Kawasaki ye parca tedarik ettigini, NS 200 un bazi mekanik parcalarinin Duke 200 ile ayni oldugu biliyoruz. iki marka ayni teknolijiye sahip. 30bin km uzerinde bazi ns lerin suan sorunsuz yurudugunu, 100bini deviren ns lerin oldugunuda biliyoruz.

Butceniz el verir japon degil avrupaya binersiniz, butceniz el vermez cin malina yonelirsiniz. Sizin mantiginizda da sorun yok, basit bir motosiklet olsun ama saglamlik hususunda kafam rahat olsun dersiniz. Benim mantigima da 125cc japona Pulsar RS 200den fazla para vermek yatmiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst