CF MOTO 400NK - CFMoto'dan 400cc Çift Silindir Yeni Model Geliyor.

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Japon markalarinin kronik sikintilarini ve ornek vermek gerekirse r25in yamahanin kalitesine yakismayan bir motosiklet oldugunu defalarca okuduk.

Bajaj in KTM ve Kawasaki ye parca tedarik ettigini, NS 200 un bazi mekanik parcalarinin Duke 200 ile ayni oldugu biliyoruz. iki marka ayni teknolijiye sahip. 30bin km uzerinde bazi ns lerin suan sorunsuz yurudugunu, 100bini deviren ns lerin oldugunuda biliyoruz.

Butceniz el verir japon degil avrupaya binersiniz, butceniz el vermez cin malina yonelirsiniz. Sizin mantiginizda da sorun yok, basit bir motosiklet olsun ama saglamlik hususunda kafam rahat olsun dersiniz. Benim mantigima da 125cc japona Pulsar RS 200den fazla para vermek yatmiyor.

Yorma kendini, o arkadaş Triumph Daytona 675 alan bir arkadaşa bile Japon al dedi.
 
Katılım
15 Ağu 2016
Mesajlar
39
Çok yakışıklı duruyor aynı markanın 150'lik olan modelide gerçekten şık motor bajajdan şık duruyor vesselam :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Kuzey kutbunda da uretilse japon japondur, tasarimi teknolojisi degismez. Hindistan mali nedir ya, çini,koresi bitti Hindistan cikti birdr basimiza. Hindistan zebillikten gebermiş bir memleket daha kendi insanina faydasi yok. Motor nasil.uretsin?

Bajaj 200 leri gorduk, yollarda dokulduler. Hondanin en dandik cb125 ace modeli bile en iyi bajajja tas cikartir. Japondan sasmayin hicbir zaman. Alacaginiz motor 50cc olsun ama yinede japon olsun.

Hendeği kazın arkadaşlar, deveyi ben bulurum.
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Dizayn muhteşem, tam 42,21 hp oluyor.

31,5 Kw x 1,34 = 42,21 HP

Arka teker hacmi çok iyi sele yükseliği çok güzel, dijital gösterge biraz çin malı kalitesinde duruyor sanki ama sıkıntı yok verileri oldukça iyi.

14-15 civarı olursa ben bile düşünebilirim :)
 
Katılım
3 Kas 2015
Mesajlar
230
Bajaj Domınar 400 35 hp olmasıyla benim hayallerimi yıktı. Hem Duke 390 blogu (44 HP DUKE 390) kullanıyorsun hemde beygiri kısıyorsun. Zaten 250 CC 36 hp japon motor varken bir üst vergi dilimine çıkıp daha fazla para verip 250 cc ile aynı performansı verecek motoru kimse tercih etmez haliyle. Onun için bu 42 hp lik alet çok güzel bir alternatif derken o gösterge ne öyle arkadaş dedim kendi kendime. Herşey iyi güzel süper göstergeye gelince mahvetmişler. Oyuncak gibi bakınca gülesim geliyor. :D
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Uygun fiyatı ile çok iş yapabileceğini düşünüyorum.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
Bajaj Domınar 400 35 hp olmasıyla benim hayallerimi yıktı. Hem Duke 390 blogu (44 HP DUKE 390) kullanıyorsun hemde beygiri kısıyorsun. Zaten 250 CC 36 hp japon motor varken bir üst vergi dilimine çıkıp daha fazla para verip 250 cc ile aynı performansı verecek motoru kimse tercih etmez haliyle. Onun için bu 42 hp lik alet çok güzel bir alternatif derken o gösterge ne öyle arkadaş dedim kendi kendime. Herşey iyi güzel süper göstergeye gelince mahvetmişler. Oyuncak gibi bakınca gülesim geliyor. :D

Benda tamamen aynı mantıkla bekliyorum. Bajaj çok pis yamuk yaptı şuan bajaj 400ü aldıracak tek şey fiyatı olur. Bekleyelim ve görelim.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Teknik veriler kesin mi orası belli değil 35kw yerine hp yazılmış olabilir. Şurada bir kaç gün kaldı belli olur ne olduğu
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Teknik veriler kesin mi orası belli değil 35kw yerine hp yazılmış olabilir. Şurada bir kaç gün kaldı belli olur ne olduğu
Neye birkaç gün kaldı? Motor hemen geliyormu yoksa?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:30 ----------

Bajaj Domınar 400 35 hp olmasıyla benim hayallerimi yıktı. Hem Duke 390 blogu (44 HP DUKE 390) kullanıyorsun hemde beygiri kısıyorsun. Zaten 250 CC 36 hp japon motor varken bir üst vergi dilimine çıkıp daha fazla para verip 250 cc ile aynı performansı verecek motoru kimse tercih etmez haliyle. Onun için bu 42 hp lik alet çok güzel bir alternatif derken o gösterge ne öyle arkadaş dedim kendi kendime. Herşey iyi güzel süper göstergeye gelince mahvetmişler. Oyuncak gibi bakınca gülesim geliyor. :D
Ben göstergeyi çok beğendim göreceli bir durum bence bu

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:32 ----------

Yedek parça için site açmış adamlar tam oturmasada bişeyler var. http://www.cfmotoyp.com/tr
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Yahu arkadaşlar yüz kere söylendi forumda, şu BG işlerine kafayı takmayın. 10 BG dediğiniz şey sizi en fazla 10 km/saat daha yüksek hızda götürür o kadar. Bakın 29 BG Hyosung GT250R 170 yapıyor, 79 BG'lik GT650R ise 220 yapıyor. 10 BG'nin ne kadar az etki edeceğini siz tahmin edin artık. Sizin yolda "motor iyi gidiyor" dediğiniz şey torktur. Canı gönülden istiyorum şu motoru alan arkadaşlar R25 ile kalkış videolarını bir yayınlasınlar da biz de yorumları bir okusak. Ayrıca şunu da diyeyim, bu motor bence de Bajaj Dominar 400'den daha güzel bir motor fakat tek silindirli olduğu için kalkışta Dominar 400 her türlü CF Moto 400NK'yı geçecektir. Ta ki son süratlere gelene dek.
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Son hızla ilgili bir beklenti icinde olan yok zaten kimse bununla ilgili birsey söylemedi. Bu motoru digerleinden ayıracak en büyük faktör 2 silindir olması. Defalarca duke390mı alsam dedim her defasında 400cc tek silindir motormu olur diye dusunerek vazgectim. Bu motor hem 2 silindir hemde harika bir tasarım yapmislar. Fiyatıda 15-16 olacak büyük ihtimalle. Eğer önemli bir kronik sorun çıkmazsa ve ilk serilerden insanlar memnun kalırsa duke390 ve dominar400'ü sattırmaz diye düşünüyorum.
 
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
60
Motosiklete ilgisi olan herkez bu motoru şekil yönünden sevecektir.
İyide hep transfomers tipi makinalar mı satar arkadas.
Şu motor gelse alacak yokmudur...
CB400superfour
Biz güya uzaya gidiyoz elin japonu arka cift amortisör demir boru şase hava soğutma yuvarlak tas far dan vaz geçmiyor.Bir bilene danışmak lazım...

cb400superfour.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Şekil şemal olmuş. Fakat çinlilerin tipik hataları bu motorda da olacak. Bundan emin olun. Adamlar ne ürettiklerini kendileri bile bilmiyor. Yada yazı yazma ile araları yok. "Sele Yüksekliği : 95mm"
9.5 cm desek kurbağalar, 95cm desek zürafalar binebilir. Bu çinliler enteresan adamlar. Okyanusu geçip kıyıda boğuluyorlar. :)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
Akşam akşam kahkahalar attım ya Allah da seni güldürsün :queen::)
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,653
internette yabancı sitelerde marka hakkında kısa bir araştırma yaptım atv leri hakkında parça kaliteleri hakkında olumsuz yorumlar şikayetler okudum ve bu biraz tadını kaçırdı
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
o markanın fiyatı pahalı yani yeni bir marka girerken bizde yeniye çok zor ilk başta kazanmaması falan lazım
 
Katılım
5 Ağu 2015
Mesajlar
197
şahsen bunun 650liği bu kasasıyla gelirse ( ki internette fotoğrafları var ) ve fiyatı şuanki gibi olursa ben siyahından bir tane kesinlikle alacağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst