Motor gücü, değerler tip şekil şemal o biçim. Fakat o amortisörler, fren kaliperleri, şase geometrisinden kaynaklanan sürüş karakteri işte o beni korkutuyor bu tarz mallarda. Japona bindiğinde anlıyorsun bunu haa diyorsun ulan ne güzel kontra veriyor ani frende ip gibi duruyor felan.. İnşallah bunda da Çinlilerin kronik sorunları olmaz kullanıcısı memnun olur uygun fiyattan da satar ..(duke390 fiyatından en az %25 ucuz)
Çöp motor, hurdalığa bir yenisi daha eklendi.
Motosiklet benim gözümde sadece Japondur, Avrupa hatta Amerika bile hepsi hikayedir, En sağlam ve en fiyat performans motorları Japonlar üretir. Kore, Çin, hindistan, Taiwan.. vs hepsi çöp üretyorlar.
Bu ucubeye bineceğinize, 250 lik honda yada Yamahaya binin
Çöp motor, hurdalığa bir yenisi daha eklendi.
Motosiklet benim gözümde sadece Japondur, Avrupa hatta Amerika bile hepsi hikayedir, En sağlam ve en fiyat performans motorları Japonlar üretir. Kore, Çin, hindistan, Taiwan.. vs hepsi çöp üretyorlar.
Bu ucubeye bineceğinize, 250 lik honda yada Yamahaya binin
Bahsettiginiz japon markalarinin dusuk cc modelleri cin, hindistan, kore, taiwan gibi ulkelerde uretilmiyor mu?Çöp motor, hurdalığa bir yenisi daha eklendi.
Motosiklet benim gözümde sadece Japondur, Avrupa hatta Amerika bile hepsi hikayedir, En sağlam ve en fiyat performans motorları Japonlar üretir. Kore, Çin, hindistan, Taiwan.. vs hepsi çöp üretyorlar.
Bu ucubeye bineceğinize, 250 lik honda yada Yamahaya binin
Çöp motor, hurdalığa bir yenisi daha eklendi.
Motosiklet benim gözümde sadece Japondur, Avrupa hatta Amerika bile hepsi hikayedir, En sağlam ve en fiyat performans motorları Japonlar üretir. Kore, Çin, hindistan, Taiwan.. vs hepsi çöp üretyorlar.
Bu ucubeye bineceğinize, 250 lik honda yada Yamahaya binin