CF MOTO 400NK - CFMoto'dan 400cc Çift Silindir Yeni Model Geliyor.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
max 15000 olcakta onuda düşünüceksiniz.bu parayı çin motoruna vermek her babayiğidin harcı değil.sadece kadran ben çinden geldim diye bağırıyor.diğer herşey gayet güzel görünüyor ama görünüyor.
 

cxe

Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
198
193 kg i durdurmak icin cift disk gerekiyor demek ki :) saka bir yana duzgun bir fiyat politikasi belirlenirse piyasayi alt ust eder
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Motorun gelmesinden çok yedek parça gelmesi,kronik sorun olmaması ve servislerin tutumu önemli bence. Herşey olması gerektiği gibi olursa fiyatta uygun olursa çok satar.. Başka türlü malesef japonlarla yarışamaz bu cc de.
 
Katılım
16 Mar 2013
Mesajlar
51
Bajaj dominar 400 den daha yakışıklı hele bir gelsinlerde görelim hangisi daha iyi yakıt ,performans vs. Yinede dominar 400 servis avantajı daha iyi geliyor cf motoya göre
 
Katılım
12 Kas 2014
Mesajlar
51
Motor gücü, değerler tip şekil şemal o biçim. Fakat o amortisörler, fren kaliperleri, şase geometrisinden kaynaklanan sürüş karakteri işte o beni korkutuyor bu tarz mallarda. Japona bindiğinde anlıyorsun bunu haa diyorsun ulan ne güzel kontra veriyor ani frende ip gibi duruyor felan.. İnşallah bunda da Çinlilerin kronik sorunları olmaz kullanıcısı memnun olur uygun fiyattan da satar ..(duke390 fiyatından en az %25 ucuz)

Katılıyorum. MSX'ten sonra 250cc naked bakarken bu haber iyi oldu çünkü 250cc japonla aynı gelir fiyatı diye tahmin ediyorum. Kabul edelim ki bu modelin tasarımı, gücü ve özellikleri çin malı önyargısını biraz kırıyor. Baktım cf moto eski markaymış atv üretiyormuş ilkten belkide şüphe edilecek bir marka değildir bilmiyorum. Şekil mt-07 güç duke 390 tam benlik valla.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çöp motor, hurdalığa bir yenisi daha eklendi.
Motosiklet benim gözümde sadece Japondur, Avrupa hatta Amerika bile hepsi hikayedir, En sağlam ve en fiyat performans motorları Japonlar üretir. Kore, Çin, hindistan, Taiwan.. vs hepsi çöp üretyorlar.
Bu ucubeye bineceğinize, 250 lik honda yada Yamahaya binin
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Çöp motor, hurdalığa bir yenisi daha eklendi.
Motosiklet benim gözümde sadece Japondur, Avrupa hatta Amerika bile hepsi hikayedir, En sağlam ve en fiyat performans motorları Japonlar üretir. Kore, Çin, hindistan, Taiwan.. vs hepsi çöp üretyorlar.
Bu ucubeye bineceğinize, 250 lik honda yada Yamahaya binin

Şimdi ciddi söylüyorsunuz sanacağım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
satmaz fiyatı açıklandığında konuşulacaklar bunu alacağıma 2.el mt 07 alırım duk 390 dan bile pahalı olurmu çüş hemde çin 2 tane belki satılır.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
Maxi scootera geçmezsem şayet bunla bajaj dominar arasındayım. Tabi fiyat belirleyici olacaktır. Birde TRK502 var, ki o sırf şekliyle bile ben fakirlere hitap etmiyorum diyor ama bi gelsinler bakalım.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Reyzing hastasıyım. Bu tip motorlar gram ilgimi çekmez özelliklerine bile bakmam. Zevk, tercih meselesi diyelim.

Ama bu motor gerçekten çok güzel ve donanımlı duruyor. Çok çok çok beğendim, ideal bir motosiklet gibi izlenim bıraktı. Yedek parça - servis - 2. el piyasası gibi etkenler söz konusu olmasa alınacak bir motosiklet olur diye düşünüyorum.


Gerçekten fena bişey olmuş.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2015
Mesajlar
590
Çöp motor, hurdalığa bir yenisi daha eklendi.
Motosiklet benim gözümde sadece Japondur, Avrupa hatta Amerika bile hepsi hikayedir, En sağlam ve en fiyat performans motorları Japonlar üretir. Kore, Çin, hindistan, Taiwan.. vs hepsi çöp üretyorlar.
Bu ucubeye bineceğinize, 250 lik honda yada Yamahaya binin

ben çözdüm seni shamy, kaostan besleniyorsun
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Çinlilerdeki endüstriyel çeşitlilik almanlarda bile yok. Adamlarda misal 500 çeşit endüstri var herşeyi üretiyorlar. Çöp kalitede üretim yapacak olanın işine saygısı yoktur o zaman da ne bu kadar çeşit olur ne de müşteri bulabilirler.
 

cxe

Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
198
Çöp motor, hurdalığa bir yenisi daha eklendi.
Motosiklet benim gözümde sadece Japondur, Avrupa hatta Amerika bile hepsi hikayedir, En sağlam ve en fiyat performans motorları Japonlar üretir. Kore, Çin, hindistan, Taiwan.. vs hepsi çöp üretyorlar.
Bu ucubeye bineceğinize, 250 lik honda yada Yamahaya binin
Bahsettiginiz japon markalarinin dusuk cc modelleri cin, hindistan, kore, taiwan gibi ulkelerde uretilmiyor mu?
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,652
peki ne zaman geliyormuş? yada yurt dışı inceleme video su var mı? Türkiye ye geliyor dendiğinde göre dünyada bir yerlerde zaten satılılıyor algısı oluştu bende
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Bu motorla stunt yapacak olanların arka dişliyi değişmelerine gerek yok. Baksanıza doğrudan stunt için dişli koymuş adamlar :queen:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Çöp motor, hurdalığa bir yenisi daha eklendi.
Motosiklet benim gözümde sadece Japondur, Avrupa hatta Amerika bile hepsi hikayedir, En sağlam ve en fiyat performans motorları Japonlar üretir. Kore, Çin, hindistan, Taiwan.. vs hepsi çöp üretyorlar.
Bu ucubeye bineceğinize, 250 lik honda yada Yamahaya binin

Baydın artık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst