- Katılım
- 15 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,653
video larıda var mis youtube da
PARDON.
26,5 kW (36,0PS) @ 12.000 dev/dk.
Ben bu mt25 in özelliğini 36,5 kw olarak okumuşum
ama genede 2 silindir bir 400cc ye yetmez beygiri![]()
Buna yazarlar 18.500, belki 20000.babayı satarlar sonra :queen:
Bahsettiginiz japon markalarinin dusuk cc modelleri cin, hindistan, kore, taiwan gibi ulkelerde uretilmiyor mu?
Kuzey kutbunda da uretilse japon japondur, tasarimi teknolojisi degismez. Hindistan mali nedir ya, çini,koresi bitti Hindistan cikti birdr basimiza. Hindistan zebillikten gebermiş bir memleket daha kendi insanina faydasi yok. Motor nasil.uretsin?
Bajaj 200 leri gorduk, yollarda dokulduler. Hondanin en dandik cb125 ace modeli bile en iyi bajajja tas cikartir. Japondan sasmayin hicbir zaman. Alacaginiz motor 50cc olsun ama yinede japon olsun.
Kuzey kutbunda da uretilse japon japondur, tasarimi teknolojisi degismez. Hindistan mali nedir ya, çini,koresi bitti Hindistan cikti birdr basimiza. Hindistan zebillikten gebermiş bir memleket daha kendi insanina faydasi yok. Motor nasil.uretsin?
Bajaj 200 leri gorduk, yollarda dokulduler. Hondanin en dandik cb125 ace modeli bile en iyi bajajja tas cikartir. Japondan sasmayin hicbir zaman. Alacaginiz motor 50cc olsun ama yinede japon olsun.