Bulgaristana Gittik - Gezisi Resimleri

Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
ula kızlar mızlar karıştırmayın ..
valla sizin yüzünüzden evden kovacaklar haa.
biz sadece tarihi turisttik ve kültürel bir gezi yapıcaz ..
ne alaka kızlar filan ..
ayıp ayıp duymamış oliimm
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bildiğim kadarıyla ehliyetler yurt dışında geçerli değil bunun için bir evrak bir lisans felan almak gerekliymiş bu sorunu çözdünüzmü?
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
bildiğim kadarıyla ehliyetler yurt dışında geçerli değil bunun için bir evrak bir lisans felan almak gerekliymiş bu sorunu çözdünüzmü?

Doğru o yüzden Ehliyetlerimizin Bulgarca Yeminli Tercümesini yaptıracağız topiğin ön sayfasında yazmıştım. Veya uluslararası ehliyet alınıcak sınırda var. En son hatırladığım kadarı ile 182.YTL di galiba... Gerçi Yeminli Noter Tercümesi olan ehliyeti Bulgar Polisi kabul ediyor. Çünkü en son gittiğimde beni dönüşte çevirdiler ehliyet ve diğer evrakları istediler Triptik, yeşil sigort vs verdim ve Türk ehliyetimi uzattım bu ehliyet Bulgaristan'da geçmez dediler yada yanında Bulgarca Yeminli Tercümesi'ni bulundur diye ikaz'da bulunduktan sonra serbest bıraktılar. Ve beni oradan Ehliyet alabileceğim konusunda uyardılar çünkü benim oturumum var orada. Şimdi gittiğimde alıcam oradan ehliyet onların ki tüm dünyada geçiyor.:) Ehliyet bilgilerini ön sayfaya ekledim.
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
Doğru o yüzden Ehliyetlerimizin Bulgarca Yeminli Tercümesini yaptıracağız topiğin ön sayfasında yazmıştım. Veya uluslararası ehliyet alınıcak sınırda var. En son hatırladığım kadarı ile 182.YTL di galiba... Gerçi Yeminli Noter Tercümesi olan ehliyeti Bulgar Polisi kabul ediyor. Çünkü en son gittiğimde beni dönüşte çevirdiler ehliyet ve diğer evrakları istediler Triptik, yeşil sigort vs verdim ve Türk ehliyetimi uzattım bu ehliyet Bulgaristan'da geçmez dediler yada yanında Bulgarca Yeminli Tercümesi'ni bulundur diye ikaz'da bulunduktan sonra serbest bıraktılar. Ve beni oradan Ehliyet alabileceğim konusunda uyardılar çünkü benim oturumum var orada. Şimdi gittiğimde alıcam oradan ehliyet onların ki tüm dünyada geçiyor.:) Ehliyet bilgilerini ön sayfaya ekledim.

abim şinci sınırda 182 ytl verdikmi hemen uluslararası ehliyet alıyormuyuz yoksa bulgarda kullanmak içinmi evrakmı veriyorlar..
hangisi güvenli yeminli tercümesimi sınırdan alınan evrakmı..:silent: :silent:
bide pasaportu yarın alıcam ne zaman kime vericem vize için özelden olur buradan olur tel olur bi yardım..
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
abim şinci sınırda 182 ytl verdikmi hemen uluslararası ehliyet alıyormuyuz yoksa bulgarda kullanmak içinmi evrakmı veriyorlar..
hangisi güvenli yeminli tercümesimi sınırdan alınan evrakmı..:silent: :silent:
bide pasaportu yarın alıcam ne zaman kime vericem vize için özelden olur buradan olur tel olur bi yardım..

Arkadaşlar Topiğin ön sayfasına bir takım bilgiler ekledim. Onları okuyalım. Bence Uluslararası ehliyet almak çok ta gerekli değil Özellikle BG için Şahsen ben bugüne kadar almadım ve kesinlikle bir kuruş ceza da yemedim. Fakat bu gidişte yanımda Yeminli Bulgarca Tercümesini götürücem her ihtimale karşı.
 
Katılım
20 Haz 2004
Mesajlar
84
Merhaba arkadaslar,
Biz birkac gun once Karadeniz turumuzdan geri donduk. Mustafa (Musturaki) Istanbul'da cok misafirperver meyadana cikti! Ona cok tesekkur ediyorum. Biraz daha vakit oldugum zaman turumuz icin ayrintili anlatacagim.
Simdi goruyorum ki, siz Bulgaristan'a ziyaret etmek niyetindesiniz.
Ben Sofya'da bulunuyorum. Ziyaretiniz tarihleri ne?



Motorlarin dezenfekte icin para alinmiyor;)

Ben Sumen tarafından Sofya'ya da gitmeyi düşünüyorum.Yollar düzgün mü?Ayrıca yollar güvenli mi?
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
rahmi abiiii
ben ben..
ama o tarihlerde izmir gezisi var yaaa..
(terooorrr sattım abi seniiiii)
valla oturur aglarım...
vize için ne yapıcaz bilgi lütfen..
ne gerekiyorsa ok ben varım..

abi inanmıyorum sana yaaa ben neolucam pekiii:salut: :salut:

banene yaa :salut:
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
254
güzel yol olur valla..düşünmeniz bile yeter.ben durumu ayarlarsam geliyorum.kaçmaz yani :D
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Ehliyetim olsaydı kesin gelirdim,zaten Kırklarelinde yaşıyom şu an.Ama mecbur Kırklarelinden geççeniz.Orda sayın abilerime bi çay bi yemek ısmarlayabilirim herhalde
Ayrıca çapkınlık yapmak isteyeni Moldovaya beklerim,İstanbuldan 1100 km falan :):):)
Haa kesin tarih ne bellimi ??
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Arkadaslar ben pasaportumu bu aksam Rahmıye verdım vıze ıslemlerı ıcın...Hem de tanısmıs olduk kendısı ıle...Haydı hayırlısı..

Selamlar,
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
Arkadaslar ben pasaportumu bu aksam Rahmıye verdım vıze ıslemlerı ıcın...Hem de tanısmıs olduk kendısı ıle...Haydı hayırlısı..

Selamlar,

Ne yani beni daha önceden tanımıyormuydun? :silent: O kadar da gezilere gittik beraber.:p

Evet Arkadaşlar Pasaportlarınızı verirken arkası beyaz fonlu 2 adet de resim istiyorum. En geç yarın öğleye kadar pasaportları bekliyorum aksi taktirde yetişememe gibi bir durum söz konusu. Firma ile görüştüm Konsolosluğun bilgisayarlarında yeni yapılanmalar olmuş(Avrupa Birliği Çerçevesinde) ve şimdi vize onaylarının Sofyadan geldiğini ve bu yüzden işlemlerin uzadığını belirtiyor kendisi önceden 3 günde çıkan ekspres vize şimdi 5-6 günü buluyor diyorlar o yüzden biraz acele etmemiz gerekiyor.

Evet Vedat arkadaşımız da Pasaportunu getirdi, vize alınacak arkadaşlar haydi biraz çabuk olalım daha sizlere davetiye(Vize için) istiyeceğim Bulgaristan'dan.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Abı tanıyordum 600 f topıgındekı yakısıklı fotondan ama yuzyuze denk gelmemıstık:) Gercı aksam da cok karanlıktı:) Pasaportu verdıgım senmıydın?
 
Katılım
5 Nis 2005
Mesajlar
40
tebrikler

Arkadaslar motosikleti olamayan bir motorsikletciyim (su anda yok)
Aslen turkum ama 10 yıldır Bulgaristana gidip geliyorum .Su andada Bg de ikamet etmekteyim .Ben burada turk ehliyetimi kullanıyorum 6 aydan fazla kalmıyorsanız Tr ehliyetleri gecerli yasa gecen yıl degisti .her nekadar bazı KAT memurlari bunu bilmeselerde biraz dil biliyuor ve diretirseniz sorun yaartmıyorlar yinede konsolosluktanbilgi alabilrisiniz en yetkili guncel bilgiler onlarda 00-359-32-624020 filibe baskonsoloslugu.
ayrıca St.zagorada ikamet ediyorum yardimci olabilecegim bir konu olursa memnuniyetle olurum .
simdiden heppinize iyi yolculuklar

not:artık otelelrde ve motellerde yabancılara ayrı terlilere ayrı tarifeden uygulamada sonsa erdi.(gerci organizotor arkadas biliyordur ama sadec hatırlaak istedim )
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
yukarıdaki arkadaş doğru sölüyo,Moldovada arkadaşlarım türk ehliyetlerini kullanabiliyolar sanırım bulgaristandada aynısı olduğunu duymuştum.Bir tek polis gıcıklğına ehliyetinizin gerçek olup olmadığını araştırmaya kalkar.O zamanda cebinizin bi köşesinde 10 dolar olsun problem kalmaz.Kesin kabul ederler.Tecrübeli abiler öyle diyodu
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
14
ahh ahh kerşke bende gelebilsem ama o kadar tecrubem ve oyle guzel bı motorum yok sl 150 1 saat sonra şişer valla.. off oofff..

neyse bmw gs alınca sizle dünyanın öteki tarafına bile gelecegim
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
Arkadaslar motosikleti olamayan bir motorsikletciyim (su anda yok)
Aslen turkum ama 10 yıldır Bulgaristana gidip geliyorum .Su andada Bg de ikamet etmekteyim .Ben burada turk ehliyetimi kullanıyorum 6 aydan fazla kalmıyorsanız Tr ehliyetleri gecerli yasa gecen yıl degisti .her nekadar bazı KAT memurlari bunu bilmeselerde biraz dil biliyuor ve diretirseniz sorun yaartmıyorlar yinede konsolosluktanbilgi alabilrisiniz en yetkili guncel bilgiler onlarda 00-359-32-624020 filibe baskonsoloslugu.
ayrıca St.zagorada ikamet ediyorum yardimci olabilecegim bir konu olursa memnuniyetle olurum .
simdiden heppinize iyi yolculuklar

not:artık otelelrde ve motellerde yabancılara ayrı terlilere ayrı tarifeden uygulamada sonsa erdi.(gerci organizotor arkadas biliyordur ama sadec hatırlaak istedim )

Lubof kardeşim verdiğin bilgiler için teşekkür ederim.:rendeer: Şumen'e gelirsen görüşebiliriz istersen. Ehliyet konusunda dediklerine katılıyorum ve Kanundan da haberim yok fakat memur arkadaşlarla senin dediğin gibi aramda diyoloklar geçti ve bir sorun çıkmadı yine de biz her ihtimale karşı Bulgarca tercümelerini bulundurucaz yanımızda... Tekrar teşekkür ederim.:cat:

Ha bunu hic begenmeyecekler bulgar kizlar

Alex Albatros-FB Arkadaşım çok şakacıdır.:wiinkk: O yüzden kendisini yanlış anlamışsın sanırım.:wiinkk: Kesinlikle kimsenin beğenmeyeceği birşey yapmayız amacımız sizlerin yaptığı gibi motorlarımızla güzel bir gezi yapmak ve sağ sağlim geriye dönmek başka bir amacımız yok...:bounce: Üstelik kendisi bu geziye katılmaktan vaz geçti...:farao:

ahh ahh kerşke bende gelebilsem ama o kadar tecrubem ve oyle guzel bı motorum yok sl 150 1 saat sonra şişer valla.. off oofff..

neyse bmw gs alınca sizle dünyanın öteki tarafına bile gelecegim

Arkadaşım bu gezi hoşumuza giderse seneye daha büyük katılımla gitmeyi düşünüyoruz. Sen de ozamana kadar motoru büyütürsen bekleriz bizim kapımız herkese açıktır dileyen gelebilir.:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
Merhaba arkadaslar,
Biz birkac gun once Karadeniz turumuzdan geri donduk. Mustafa (Musturaki) Istanbul'da cok misafirperver meyadana cikti! Ona cok tesekkur ediyorum. Biraz daha vakit oldugum zaman turumuz icin ayrintili anlatacagim.

merhaba alex sağ salim dönebildiniz demek keşke sizi daha güzel şartlarda ağırlayıp misafir edebilseydik eğer tekrar türkiyeye yolunuz düşerse bekleriz
:bestmt: ve biz burdayız

SAYGILAR
MUSTAFA
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst