Evet Arkadaşlar Son Hazırlıklar sürerken bağzı hatırlatmalarda bulunmak istiyorum.
1- Pasaportu yanında olmayan arkadaşlar Lütfen Pasaportlarını şimdiden çıkartıp çantalarına koysunlar.
2- Ehliyet İşine gelince Normal Türkiye'de kullandığımız ehliyetlerle gidiyoruz. Kanun geçen yıl değişmiş 6 aydan az kalınıcaksa bizim ehliyetler orada da geçiyormuş.
3- Triptik işlemlerimizi İstanbul'da yaptıralım ki sınırda sıra beklemek hiç hoş olmuyor. 6 aylık 50 ytl 1 yıllık 100 ytl 10 dk işi var. Ön sayfada yazıyor telefon ve diğer bilgiler... Eğer yaptırmışsak triptiğimizi de yanımıza yani çantamıza koyuyoruz çünkü motorumuzun çıkış pasaportu o...
4- Yeşil Sigorta'yı Bulgaristan tarafında sınırda yapıcaz.
5- Yanımıza Fazla miktarda para almaya gerek yok Krd.Kartları ile alışveriş ve Nakit para ihtiyacımızı karşılayabileceğimiz gibi bir miktar Eur almakta fayda var...
6- Vize bekleyen arkadaşların vizeleri yarın yani 25 Ağustos Cuma Akşam üzeri saat 16.00 dan sonra bir aksilik olmaz ise çıkacak pasaportları ben beraberimde getiricem. Eğer vize'den yarın çıkmaz ise Geziyi erteleyebiliriz veya vizeyi aldığımız günün ertesi gün çıkabiliriz yola.
7- Bu arada bir kişi fire verdik Vedat KAYA arkadaşımız geçerli bir maazeret yüzünden gelemiyor Pasaportu da yarın vizeden çıkıyor aslında ama maalesef gelemiyor.
8- Çantamıza Yolda Yiyecek birşeyler Koymayı da unutmuyoruz tabi ki Sandviç gibi birşeyler hazırlayıp koyarsak iyi olur.Dağ başında yiyecek birşey bulamayabiliriz.

9- Akşamları serin olabileceğini düşünerek yanımıza Eşofman veya o tarz birşeyler koyarsak iyi olur.
10-
ÇIKIŞ 26/08/2006 Sabah Saat: 06.00 da Mahmutbey Gişelerden geçer geçmez sağda arama noktasının orada buluşuyoruz ve Hayırlısı ile yolculuğumuza başlıyoruz...:bounce: