Super Moderator
- Katılım
- 15 Kas 2005
- Mesajlar
- 5,081
2- arabanın gecıs masrafı yoksa 48 saat ıcın pasaportumu alıp arabaya atlayıp gelebılırım.erken donsem de olur ama gecıs masrafım nedır bunu net bılıyormuyuz.
4- guvenlık ne merkezdedır ıyı mıdır?
ben sızı yormayım ama olay cok hızlı gelıstıgı ıcın bunları sorayım dedım. ne dersınız?
Bu konu havada kalmış biraz, girişte araba için triptik, yeşil sigorta, dezenfekte ücreti, ve burada aklıma gelmeyen en az 5-10 ücret daha var.
Bu sayamadıklarım ciddi meblağlar olmasa da damlaya damlaya göl oluyorlar sonunda.
Ayrıca Bulgaristan, özellikle yabancı plakalı arabalar için bir hayli tehlikeli bir yer.Araba yolculuğunu sürekli yanından ayrılmaman veya günü birlik bir gezi dışında pek de tavsiye etmem.