Bulgaristana Gittik - Gezisi Resimleri

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
2- arabanın gecıs masrafı yoksa 48 saat ıcın pasaportumu alıp arabaya atlayıp gelebılırım.erken donsem de olur ama gecıs masrafım nedır bunu net bılıyormuyuz.

4- guvenlık ne merkezdedır ıyı mıdır?

ben sızı yormayım ama olay cok hızlı gelıstıgı ıcın bunları sorayım dedım. ne dersınız?

Bu konu havada kalmış biraz, girişte araba için triptik, yeşil sigorta, dezenfekte ücreti, ve burada aklıma gelmeyen en az 5-10 ücret daha var.
Bu sayamadıklarım ciddi meblağlar olmasa da damlaya damlaya göl oluyorlar sonunda.
Ayrıca Bulgaristan, özellikle yabancı plakalı arabalar için bir hayli tehlikeli bir yer.Araba yolculuğunu sürekli yanından ayrılmaman veya günü birlik bir gezi dışında pek de tavsiye etmem.
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
Bu konu havada kalmış biraz, girişte araba için triptik, yeşil sigorta, dezenfekte ücreti, ve burada aklıma gelmeyen en az 5-10 ücret daha var.
Bu sayamadıklarım ciddi meblağlar olmasa da damlaya damlaya göl oluyorlar sonunda.
Ayrıca Bulgaristan, özellikle yabancı plakalı arabalar için bir hayli tehlikeli bir yer.Araba yolculuğunu sürekli yanından ayrılmaman veya günü birlik bir gezi dışında pek de tavsiye etmem.

Olcan Arkadaşım Saydıklarının hepsini yazdım Ön sayfada var zaten ücretleri ile birlikte...:cat:
Bahsettiğin tehlike daha çok büyük şehirlerde oluyor. Ben her yıl çok fazla olmamakla birlikte en az 3-4 defa gidiyorum. Arabalar ücretli otoparka bırakılırsa herhangi bir problem olmuyor. Ayrıca bizim gidicek evimiz var kapalı garajı olan biryer. Gidecek arkadaşların çoğu zaten önceden gitmiş az çok biliyor BG yi..:bounce:
Verdiğin bilgiler için teşekkür ederiz.:rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İlk sayfadakileri şimdi gördüm...
Ben de her yıl genelde uzun süre kalmakla birlikte 2-3 defa gidiyorum.Tehlike konusunun büyük şehirlerde daha fazla olduğu konusu doğru ama, ücretli otoparklardan da garanti vermeyenleri var.(Ama çok güvenlileri de var tabii, yanlış yönlendirme yapmak istemem, iyi bir seçimle araba çok güvende olabilir.) Sınıra kadar bir şekilde ulaşıp, araba kiralamak denenebilir mesela, fiyatlar o konuda da buradan daha uygun.(Sınırdan yaya geçilmiyor ama, hiç olmazsa sınır kapısında artçılık kaçınılmaz.:wiinkk:) Kapalı garaj varsa güvenlik kesinlikle daha fazla olacaktır:cat:.

İyi yolculuklar ve iyi eğlenceler dilerim.:rendeer:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
İlk sayfadakileri şimdi gördüm...
Ben de her yıl genelde uzun süre kalmakla birlikte 2-3 defa gidiyorum.Tehlike konusunun büyük şehirlerde daha fazla olduğu konusu doğru ama, ücretli otoparklardan da garanti vermeyenleri var.(Ama çok güvenlileri de var tabii, yanlış yönlendirme yapmak istemem, iyi bir seçimle araba çok güvende olabilir.) Sınıra kadar bir şekilde ulaşıp, araba kiralamak denenebilir mesela, fiyatlar o konuda da buradan daha uygun.(Sınırdan yaya geçilmiyor ama, hiç olmazsa sınır kapısında artçılık kaçınılmaz.:wiinkk:) Kapalı garaj varsa güvenlik kesinlikle daha fazla olacaktır:cat:.

İyi yolculuklar ve iyi eğlenceler dilerim.:rendeer:

Teşekkür ederiz Olcan Kardeşim...:rendeer:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
vay benim rahmi abim valla okudumda aslında bana uyar abi her türlü damlarım oraya ama ben şayet bulgaristana gidersem dönmem ordan o yüzden benim için sakat :) yinede düşüncedeyim :) aman abicim bekarlıgın son döneminde vay babam vay

Ersen kardeşim sağ olasın gelirsen beklerim de evlenmem dersen olmaz abi
Dish duymasın valla:) Senin için hiç iyi olmaz şu anda...:wiinkk:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
kalınacak yere km olarak ne kadar uzagız..
yani sabah 5-6 gibi cıkılca öglen orda olsak ..
en azından beni pazar akşama dogru 6 da göndersem 10 ist.da olabilirmiyim..
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
kalınacak yere km olarak ne kadar uzagız..
yani sabah 5-6 gibi cıkılca öglen orda olsak ..
en azından beni pazar akşama dogru 6 da göndersem 10 ist.da olabilirmiyim..

Tahminime göre 4-5 saat sürecek motorlarla. Yaani Sabah 6 da çıkarsak Mahmutbey gişelerden 11 bilemedin 12 gibi ordayız kısmetse. Fakat geze geze gidelim duralım bakınalım haa şurası çok güzelmiş biraz gezelim dersek süre uzar zaten sabah erken çıkmak en güzeli. Toplam gidilecek mesafe:480.KM
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
Tahminime göre 4-5 saat sürecek motorlarla. Yaani Sabah 6 da çıkarsak Mahmutbey gişelerden 11 bilemedin 12 gibi ordayız kısmetse. Fakat geze geze gidelim duralım bakınalım haa şurası çok güzelmiş biraz gezelim dersek süre uzar zaten sabah erken çıkmak en güzeli. Toplam gidilecek mesafe:480.KM

tamam pazar 18 gibi birisi bana sınıra kadar eşlik ederse ben ordan sonra basar tek başıme gelirim..
izin için yalvarıyorum ama 30 agustos resmi tatil var..
o yuzden gümrük çıkışlarını pazartesi salı yapılacak izin vermiiler..
:salut: :farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepinize hayırlı yolculuklar
abooooww vedatta gidiyor aman bu adama özel ilgi ve alaka lütfen :)
sag salim gidin gelin inşaallah:)
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel ve keyifli bir gezi olacağı belli allah kaza bela vermesin yolunuz açık olsun
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
resim031tc9.jpg
Burda kalcaz dedem bu günler icin yapmış torun gelir sokaklarda kalmasın, bi evi olsun diye bulgar kızları var, hizmetci her ay maaşlarını yatırırım, ama bi gün işime yarayacaklarmış vay be
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
PASAPORT TEMDIT (uzatma)

Selamlar

Bugun Ogle uzerı PASAPORT temdıt ıcın sahrayıcedıte gıttım . Kısa bır bılgı vereyım.

Ogleden sonra 3 e kadar temdıt basvurularını alıyorlar. Kontorlle sıra alıp beklıyorsunuz. Sıstem ıyı yalnız oglen tatılı yarım saat beklemek zorunda kalıyorsunuz. Bır yıllık temdıt bedelı 130 ytl.. bır gun sonra da ogleden sonra gıdıp alıyorsunuz pasaportunuzu. Bence guzel ve serı calısan bır sıstem..

Ben yarın sabah ıstanbuldan ayrılcaktım ama artık pasaportfu almak ıcın kalıcam.


Son dakıka surprızı olmazsa gezıye gelmeyı planlıyorum..,

Rahmı programın tam detayını yazarsan belkı baska arkadaslar da katılır. kac gun neresı vsvs..

Selamlar
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
abi süpersiniz ya çok güzel bi gezi 10 numara valla
insaallah kazasiz belasiz gidip gelirsiniz
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
Oğlum yakıcaksınız bizi yaaa:salut: Zaten güç bela izin aldık. Motorun arkasında yorulucağı için gelmiyor arabayla gitsem kesin gelirdi benim hanım zaten.:wiinkk:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
turkaf3.jpg
Bizim icimizde burdan gelen bi ruh var yakında Amerika ya gidersek şaşmayın savunun Amerikan kızları diyelim şimdiden
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abim türkiye de düşmek sarmiiii..
biraz bulgaristan..
yunanistan bakıcam işte..
nerenin asvaltı güzel bi düşüp gelicem..
:queen: :queen:

allah düşürmesin kardeşim
hele senin diline hiiiiiç düşürmesin:) :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
vedat kaya´isimli üyeden Alıntı
abim türkiye de düşmek sarmiiii..
biraz bulgaristan..
yunanistan bakıcam işte..
nerenin asvaltı güzel bi düşüp gelicem..

---------------------

Vedat harıtaya bakarsan kuzeyde bır yerde MADARA RIDER dıye bır yer var.. Sanırım bu tam bize göre:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst