Bulgaristana Gittik - Gezisi Resimleri

Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
Arkadaşlar Sitede problem var galiba kusura bakmayın ön sayfaya ekleyemedim kaydetmiyor bir türlü... Erhan'a sesleniyorum buradan mesajları değiştirip kaydedemiyoruz.
Geliceklerin Listesi:
1-Rahmi&Halime
2-Alderney+1
3-Vedat KAYA
4-Brubaker
5-Albatros-Fb
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
rahmı guzergah nereye kadar? yanı sofyaya felan cıkmıyormusunuz

Murat Sofıa çok uzak olur. Bizim gideceğimiz güzergah Bulgaristanın doğusu. Yani Karadeniz tarafı. Yani Pehlivan Koca Yusuf'un köyü, Deli Orman, Türklerin bol olduğu kesim.... diye söyliiim...:queen:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Ah abı ya
Ctesı gunu dalma kursu varmıs. Motoru da sattım seneye alırım dıye. gercekten cok gelmek ıstıyordum ama sanırım bu sene yatıcak. Uzuldum bak sımdı
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
Ah abı ya
Ctesı gunu dalma kursu varmıs. Motoru da sattım seneye alırım dıye. gercekten cok gelmek ıstıyordum ama sanırım bu sene yatıcak. Uzuldum bak sımdı

Canın sağ olsun Murat fikrini değiştirirsen beklerim. Fakat dediğim gibi 26-27 Ağustos'ta da gidebiliriz. Kesin gelirim diyorsan.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Abı sımdı olayım su benım

1- hanımlar yoksa ben tek basıma artcı gelebılırım.bayanlar var mı yok mu abı bunu bır ortaya koysak. Esler gelecekse maydonoz olmayayım dıyorum.
2- arabanın gecıs masrafı yoksa 48 saat ıcın pasaportumu alıp arabaya atlayıp gelebılırım.erken donsem de olur ama gecıs masrafım nedır bunu net bılıyormuyuz.

3- Olayın fınansal boyutunu ortaya koyarsak daha net bır cevap verebılırım.. Kac lıra masrafımız olur yeme ıcme yatma kalkma vsvs.

4- guvenlık ne merkezdedır ıyı mıdır?

ben sızı yormayım ama olay cok hızlı gelıstıgı ıcın bunları sorayım dedım. ne dersınız?
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
rahmi abi inşallah istediğiniz gibi güzel bir gezi olur.


rahmi hoş olur..
ama hanımları almasak diyorumm.
malum bulgaristan :mrgreen:
daha önce gittim biliyorum..bekar takılırsak gelebilirim..:cat:

yani veysel abi sen şimdi
''KAYSERİYE GİDERKEN NEDEN PASTIRMA GÖTÜRÜYORUZ ? '' mu diyorsun.
:queen:
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
rahmi abi inşallah istediğiniz gibi güzel bir gezi olur.




yani veysel abi sen şimdi
''KAYSERİYE GİDERKEN NEDEN PASTIRMA GÖTÜRÜYORUZ ? '' mu diyorsun.
:queen:

yaw tamer sen beni öldürecenmii karıştırma herşeyi.yok öle bişey ben sadece motorla artcı bu kadar yolda herap olmasın babında dedimdi:queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Ya ben evliya Celebi misali oraya gitmişken Rusyaya veya Moldovyaya gecelim derim bide tek gidelim oralarda bekar olmak şart benim vizede öyle yazıyo yoksa beni almazlar
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
çok güzel düşünmüşsün rahmi'cim ama o hafta sonu formula 1 yarışı olduğu için 25-26-27 ağustos'da ben istanbul park'da olucam,o yüzden gelemem,gidecek arkadaşlarada kazasız belasız sürüşler dilerim:cat:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
Evet Arkadaşlar Gezi Tarihini 1 hafta sonraya aldım. Pasaport ve vizesi olmayan arkadaşlarımı da düşünerek. Kalma süresini kesin olarak 1 haftadan fazla olmayacağını yazdım fakat buna bence oraya gidince karar verelim gezmeye okadar çok güzel yerler var ki günler yetmeye bilir. Fakat benim iznim 1 hafta ile kısıtlı.:)
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
çok güzel düşünmüşsün rahmi'cim ama o hafta sonu formula 1 yarışı olduğu için 25-26-27 ağustos'da ben istanbul park'da olucam,o yüzden gelemem,gidecek arkadaşlarada kazasız belasız sürüşler dilerim:cat:

Ahmet abicim teşekkür ederim. Seneye Kısmetse yine gidicez İnşaallah daha büyük katılım ile şimdi hem denemiş oluruz bakalım nasıl olucak motorla BG. Ben arabayla çok gidip geliyorum fakat Motorla ilk defa gidicem o yüzden çok heyecanlıyım abi İstanbul Park falan görmüyor gözüm şu an. Eylül'e de kalırsak yağmurlar başlar...:farao:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
vallah bende gelmek isterdim ama motoru büyütmem lazım ilk önce ve km
daha 5000de şöyle bi 10000bin olsun tecrübe kazanalım ama seneye inşallah
bulgaristan yünanistan rusya fark etmez size hayırlı yolculuklar iyi eğlenceler
diliyorum :cat:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
vallah bende gelmek isterdim ama motoru büyütmem lazım ilk önce ve km
daha 5000de şöyle bi 10000bin olsun tecrübe kazanalım ama seneye inşallah
bulgaristan yünanistan rusya fark etmez size hayırlı yolculuklar iyi eğlenceler
diliyorum :cat:

Abi nedemek herzaman beklerim. Dileklerin için de teşekkür ederim.
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
rahmi bir haftamı ..
abicim naptın şunu 3 gün falan yapalım valla eve alma:rendeer: zlar sonra
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst