Bulgaristana Gittik - Gezisi Resimleri

Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
18
BİZ BEYENİLMEYE DEĞİL SİZLERİ GÖRMEYE GELİYORUZ HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUZ

biz de sizi seviyoruz:) sadece osmanli konusu biraz hassas

merhaba alex sağ salim dönebildiniz demek keşke sizi daha güzel şartlarda ağırlayıp misafir edebilseydik eğer tekrar türkiyeye yolunuz düşerse bekleriz
:bestmt: ve biz burdayız

SAYGILAR
MUSTAFA

Mustafa,
nisanlanman mutlu olsun:rendeer:
(tam olarak turcesi bilmiyorum)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Abii aman yanlış bi şey yapmayın çünkü adamlar ahmet mehmet yaptı demez Türk yaptı der,cezası başkasına patlar.Bu yüzden çok problem yaşadım Moldovada(Not:bu iki ülke arasında sistem neredeyse aynı)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Rahmı kardesım

Gelecek arkadasların tamamı trıptık ısını yola cıkmadan ayarlasında kapıda beklemeyelım dıyrum ben..

Bır de yanımıza neler alalım ne dersın? Kalkıs saat ve vaktını de netlestırelım yavas yavas kı ona gore dıger ıslermızı ayarlayalım derım ben..

Selamlar
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
günaydınnnn MT.....
bu hafta içi motoru bakımada verince bir tek sigota ve konut fonu kalıyor onuda sınırda hallederiz herhalde..
yadinin yolla cıkma zamanıııııııı....
:rendeer: :) :cat:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
TARTIŞMA İÇEREN KONULAR KONUNUN TATSIZLAŞMAMASI İÇİN SİLİNECEKTİR.

*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Forumda açılan başlığa atılan mesajlarda başlık konusunun dışına çıkılmamalıdır. Konunun Devamında Yine Konu Dışına Çıkılıyorsa Konunun Akibeti Doğrultusunda : Konunun Kilitleniş Nedeni Açıklanarak Kilitlenecek yada Silinecek!Forum ortamına kişisel problemler, anlaşmazlıklar taşınamaz. Konu dışı yazışmalarınızı forumun özel mesaj özelliğni kullanarak yapabilirsiniz. Tüm yazılar, yazan kişinin sorumluluğundadır ! Doğabilecek herhangi bir problemden www.motosiklet.net sorumlu tutulamaz!

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: teror **************
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
teror
abicim sen benim yazılarımı tartışma yaratıyor diye siliyorsun ama adamın yazdıgı ve sataştıgı yazılar duruyor ..
bu nasıl iştir..
adam benim hakkımda atıp tutacak ama ben cevap verince silinecek..
adalet bu olmasa gerek
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
Tartışma yaratan bütün msjlar silinmiştir ve kontrol edilmiştir taktir edersinizki bütün msjları tek tek okuyup öle siliyoruz bir hata olmaması için hepsini aynı anda aynı saniyede silme gibi bir lüksümüz malesef yok.
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
teror
abicim sen benim yazılarımı tartışma yaratıyor diye siliyorsun ama adamın yazdıgı ve sataştıgı yazılar duruyor ..
bu nasıl iştir..
adam benim hakkımda atıp tutacak ama ben cevap verince silinecek..
adalet bu olmasa gerek

Haklısın Katılıyorum arkadaşım sana...:cat: Tekrar ediyorum Bulgaristan'a Alex'i ziyaret'e gitmiyoruz. Gittiğimiz yer Onlardan 500 km uzakta...
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
Tartışma yaratan bütün msjlar silinmiştir ve kontrol edilmiştir taktir edersinizki bütün msjları tek tek okuyup öle siliyoruz bir hata olmaması için hepsini aynı anda aynı saniyede silme gibi bir lüksümüz malesef yok.

eline saglık..
ilk defa sabrımı bu kadar zorladılar .. ilk defada karşılık verdim.
son olur inşallah
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
Edirneye uğrayın bi çayımı için
Ben SAKAL
Doğuş Göktay

Doğuş Kardeşim Teklifin için teşekkür ederiz. Fakat güzergahımız Kırklareli Dereköy sınır kapısından geçmeyi düşünüyoruz.Yine de çok sağ olasın başka zaman özellikle sana geliriz ne olacak Edirne şurası...:bounce:

Kırklarelinden geçerseniz bende beklerim...

Smirnouf bak sana olur işte hem bir soluklanmış oluruz.:p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
18
Arkadaslar motosikleti olamayan bir motorsikletciyim (su anda yok)
Aslen turkum ama 10 yıldır Bulgaristana gidip geliyorum .Su andada Bg de ikamet etmekteyim .Ben burada turk ehliyetimi kullanıyorum 6 aydan fazla kalmıyorsanız Tr ehliyetleri gecerli yasa gecen yıl degisti .her nekadar bazı KAT memurlari bunu bilmeselerde biraz dil biliyuor ve diretirseniz sorun yaartmıyorlar yinede konsolosluktanbilgi alabilrisiniz en yetkili guncel bilgiler onlarda 00-359-32-624020 filibe baskonsoloslugu.
ayrıca St.zagorada ikamet ediyorum yardimci olabilecegim bir konu olursa memnuniyetle olurum .
simdiden heppinize iyi yolculuklar

not:artık otelelrde ve motellerde yabancılara ayrı terlilere ayrı tarifeden uygulamada sonsa erdi.(gerci organizotor arkadas biliyordur ama sadec hatırlaak istedim )


ben Stara Zagora'liyim:rendeer:
 
Katılım
20 Ağu 2006
Mesajlar
8
Bende geçen sene gitmiştim bg ye. Tabi motorla falan değil. Bg nin tenha yollarında da daha bi rahat olur motor kullanması. İnş seneyede bi ruse ye kadar gezi olurda bende katılırım. Gidecek arkadaşlara şimdiden hayırlı yolculuklar.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Triptik

Arkadaslar bugun arabanın trıptıgı ıcın turınge gıttım..

Turıngın yerı cok kolay... Sanayı mahallesınden yanyoldan oyak sıtesıne dogru gıderken tatlıses kebaba gelmeden sagda goruyorsunuz..

işlemlerde gayet serı oluyor. hemen bır form doluduryorsunuz.. 6 ay ıcın 50 1 yıl ıcın 100 verıyorsunuz ve trıptık belgesını 10 dakıka ıcınde cıakrıp verıyorlar
ben 6 aylık yaptırdım.. bır de yanınza huvıyetınızı almayı unutmayın bılgılerı gerekıyor cunku..


Selamlar
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
Son Hazırlık

Evet Arkadaşlar Son Hazırlıklar sürerken bağzı hatırlatmalarda bulunmak istiyorum.
1- Pasaportu yanında olmayan arkadaşlar Lütfen Pasaportlarını şimdiden çıkartıp çantalarına koysunlar.
2- Ehliyet İşine gelince Normal Türkiye'de kullandığımız ehliyetlerle gidiyoruz. Kanun geçen yıl değişmiş 6 aydan az kalınıcaksa bizim ehliyetler orada da geçiyormuş.
3- Triptik işlemlerimizi İstanbul'da yaptıralım ki sınırda sıra beklemek hiç hoş olmuyor. 6 aylık 50 ytl 1 yıllık 100 ytl 10 dk işi var. Ön sayfada yazıyor telefon ve diğer bilgiler... Eğer yaptırmışsak triptiğimizi de yanımıza yani çantamıza koyuyoruz çünkü motorumuzun çıkış pasaportu o...
4- Yeşil Sigorta'yı Bulgaristan tarafında sınırda yapıcaz.
5- Yanımıza Fazla miktarda para almaya gerek yok Krd.Kartları ile alışveriş ve Nakit para ihtiyacımızı karşılayabileceğimiz gibi bir miktar Eur almakta fayda var...
6- Vize bekleyen arkadaşların vizeleri yarın yani 25 Ağustos Cuma Akşam üzeri saat 16.00 dan sonra bir aksilik olmaz ise çıkacak pasaportları ben beraberimde getiricem. Eğer vize'den yarın çıkmaz ise Geziyi erteleyebiliriz veya vizeyi aldığımız günün ertesi gün çıkabiliriz yola.
7- Bu arada bir kişi fire verdik Vedat KAYA arkadaşımız geçerli bir maazeret yüzünden gelemiyor Pasaportu da yarın vizeden çıkıyor aslında ama maalesef gelemiyor.
8- Çantamıza Yolda Yiyecek birşeyler Koymayı da unutmuyoruz tabi ki Sandviç gibi birşeyler hazırlayıp koyarsak iyi olur.Dağ başında yiyecek birşey bulamayabiliriz.:)
9- Akşamları serin olabileceğini düşünerek yanımıza Eşofman veya o tarz birşeyler koyarsak iyi olur.
10- ÇIKIŞ 26/08/2006 Sabah Saat: 06.00 da Mahmutbey Gişelerden geçer geçmez sağda arama noktasının orada buluşuyoruz ve Hayırlısı ile yolculuğumuza başlıyoruz...:bounce:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
arkadaşlar işyerinden izin alamadığımdan gelemiyorum..
tüm israrıma ragmen bizim sektörün fuarı var 1-08-06 tarihi itibariyle..
işler yoğun olacagından izin vermediler..
yaptıgım masraflar tarafıma ödendi..
üzgünümmmmm..:salut: :salut: :salut:
cok istemiştim gitmeyi..
giden arkadaşlara kazasız eylenceli bir yolculuk diliyorum..
:)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Evet Arkadaşlar Son Hazırlıklar sürerken bağzı hatırlatmalarda bulunmak istiyorum.
1- Pasaportu yanında olmayan arkadaşlar Lütfen Pasaportlarını şimdiden çıkartıp çantalarına koysunlar.
2- Ehliyet İşine gelince Normal Türkiye'de kullandığımız ehliyetlerle gidiyoruz. Kanun geçen yıl değişmiş 6 aydan az kalınıcaksa bizim ehliyetler orada da geçiyormuş.
3- Triptik işlemlerimizi İstanbul'da yaptıralım ki sınırda sıra beklemek hiç hoş olmuyor. 6 aylık 50 ytl 1 yıllık 100 ytl 10 dk işi var. Ön sayfada yazıyor telefon ve diğer bilgiler... Eğer yaptırmışsak triptiğimizi de yanımıza yani çantamıza koyuyoruz çünkü motorumuzun çıkış pasaportu o...
4- Yeşil Sigorta'yı Bulgaristan tarafında sınırda yapıcaz.
5- Yanımıza Fazla miktarda para almaya gerek yok Krd.Kartları ile alışveriş ve Nakit para ihtiyacımızı karşılayabileceğimiz gibi bir miktar Eur almakta fayda var...
6- Vize bekleyen arkadaşların vizeleri yarın yani 25 Ağustos Cuma Akşam üzeri saat 16.00 dan sonra bir aksilik olmaz ise çıkacak pasaportları ben beraberimde getiricem. Eğer vize'den yarın çıkmaz ise Geziyi erteleyebiliriz veya vizeyi aldığımız günün ertesi gün çıkabiliriz yola.
7- Bu arada bir kişi fire verdik Vedat KAYA arkadaşımız geçerli bir maazeret yüzünden gelemiyor Pasaportu da yarın vizeden çıkıyor aslında ama maalesef gelemiyor.
8- Çantamıza Yolda Yiyecek birşeyler Koymayı da unutmuyoruz tabi ki Sandviç gibi birşeyler hazırlayıp koyarsak iyi olur.Dağ başında yiyecek birşey bulamayabiliriz.:)
9- Akşamları serin olabileceğini düşünerek yanımıza Eşofman veya o tarz birşeyler koyarsak iyi olur.
10- ÇIKIŞ 26/08/2006 Sabah Saat: 06.00 da Mahmutbey Gişelerden geçer geçmez sağda arama noktasının orada buluşuyoruz ve Hayırlısı ile yolculuğumuza başlıyoruz...:bounce:

Haydı hayırlısı
..sımdıden ıyı yolculuklar hepımıze

arkadaşlar işyerinden izin alamadığımdan gelemiyorum..
tüm israrıma ragmen bizim sektörün fuarı var 1-08-06 tarihi itibariyle..
işler yoğun olacagından izin vermediler..
yaptıgım masraflar tarafıma ödendi..
üzgünümmmmm..:salut: :salut: :salut:
cok istemiştim gitmeyi..
giden arkadaşlara kazasız eylenceli bir yolculuk diliyorum..
:)

Can sıkcı olmus ama kısmet.. seneye beraber oluruz ınsallah...yalova da gorusmek uzere..
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
arkadaşlar sağsalim gidip gelmeniz dileğiyle

bol bol resim çekin ve bize ballandıra ballandıra anlatın ki seneye her ne sebeple olursa olsun gelelim :queen:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
arkadaşlar sağsalim gidip gelmeniz dileğiyle

bol bol resim çekin ve bize ballandıra ballandıra anlatın ki seneye her ne sebeple olursa olsun gelelim :queen:

Sağ olasın Cem kardeşim Allah Razı Olsun. Resimler, Videolar hepsini gelir gelmez eklicez siteye merak etme ballandırmaya gerek yok zaten güzel memleket:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst