Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
106
Aynen cok pahalı arac olarak 8 inci aracim cok şükür hic kaza bela olmadı ama yaş 22 pahalı cikiyor bende sıfır cbf aldim 400 liraya axadan yaptrdım onceki motorun 160 a yaptrmstim 3 ay once 2011 modeldi bu uçtu nedense sıfır diyemi acaba yoksa 3 ayda 240 lira zammi geldi çözemedim
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
116
Patientzero Ben sifir cbf 150 icin 750 tl fiyat aldim arastiriyorum bakalim..yas 33 istanbul cok pahali
Hocam ben de istanbuldayım mart yada nisanda sıfır almayı düşünüyorum.Sigortanı yaptırdığında nerden ve kaça yaptırdığını yazar mısın.Bir de motoru aldıysan ruhsat plaka vs başka ne masraf oluyor toplam ne tuttu.
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
106
cbf ciler nerde arkadaşlar forum ölmüş yahu :queen: abiler kardeşler havalardan dolayı bir türlü km yapamıyorum motoru alalı 20 gün oldu nerdeyse hala 160 km deyim gerçi rodaj soğuklarda daha iyi yapılır ama üşüyorum nabalım :cherry: bu arada servise 1000 bakmına gelince hangi yağı koyuyosunuz dedim hondanın yağı dedi marka yokmu dedim cevap vermedi geçiştirdi istersen ıphone var onu koyarız dedi. ben japon motorlarına en uygun yağ olan eneos 10w40 koymak istiyorum servise alıp götürsem bunu koyun desem garantiden cıkarırlarmı cunku hondanın yagı dedıgı sey neyse artık pek guvenemedım acık yagmıdır nedır artık anlamadım olmazsa ıphone koyun dıcem
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
Hocam hayırlı olsun sigorta o kadar pahalı mı :(

Patientzero kardesim faturami bayiden aldim ve alir almaz sigortam.net den fiyat aldim 786 tl dedi anadolu sigorta..arabami sigortalattigim acenteden fiyat aldim(araba annemin uzerine) oda en dusuk anadolu sigorta 780 tl buldu.en*sonunda oradan yaptirdim yas 33 istanbul..hasarsizlik kademesi policede 4 demis bilmiyorum o nedir..pazartesi ye uskudardan randevu aldim..

Ek1 kagidina 20 tl para verdim..

Arac tescil ucreti 76 tl

Motorlu arac trafik belgesi 102 tl

Bide bu siteden okuduguma gore 15-20 tl plaka basim ucreti var..toplamda bu kadar tuttu kardesim

Bide ilk motosikletim daha once arabamla kendi hatam olarak kaza yapmadim..bunlar sigortayi etkiliyor dediler..ama yinede cok fazla biseyler yapmak lazim arkadaslar....kendi aracim annemin uzerine 210 tl sigortatuttu
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
106
400 lira ödedim 8 gün önce sıfır cbf için yaş 22 çok valla ya adamlar sömürdü resmen
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
106
Hocam bende pazartesi 2015 cbf alıcam 400km daha ama fiyat 5400 sence mantıklı mıdır acaba
Eğer plakası çıkmış ise olabilir en azindan plaka masrafindan yirtmis olursun ama sigortan sifirda alsan ikinci elde alsan aynı cikicak bence 200 lira daha ver sıfıra bin tabi yine senin kararın
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
bende bu hafta cbf 150 mi sıfır siyah renk olarak aldım. bayiden çıkartırken 3 lü çanta seti ile çıkarttım, koruma demiri yan ayaklık koydum. yalnız motorda ilk dikkatimi çeken viteslerin çok kısa olmasıydı arka dişliyi 40 ile değiştirdim tam ideali bulduğuma inanıyorum. bu arada sigorta 460 lira çıktı motor pcx 150 olarak gözüküyor acaba sistemde cbf 150 mi yoktu bilemiyorum
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
106
bende bu hafta cbf 150 mi sıfır siyah renk olarak aldım. bayiden çıkartırken 3 lü çanta seti ile çıkarttım, koruma demiri yan ayaklık koydum. yalnız motorda ilk dikkatimi çeken viteslerin çok kısa olmasıydı arka dişliyi 40 ile değiştirdim tam ideali bulduğuma inanıyorum. bu arada sigorta 460 lira çıktı motor pcx 150 olarak gözüküyor acaba sistemde cbf 150 mi yoktu bilemiyorum

bitane ybr almıstım sonra onu sattım sonrakı aldıgım motorlarda gene ybr125 yazıyodu sordugumda onemlı degıl demıslerdı ufak bi hata heralde ama plaka ve sası motor no dogruydu sadece marka ybr yazıyodu
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
Arkadaslar en sonunda sifir cbf alip araniza katilmis bulunmaktayim..

60 km yaptim fakat sormak istedigim bi soru var..motor uzun sure dinlendikten sonra yag cubugunu kontrol edeyim dedim cikardim temizledim tekrar baktim yag cubuguna hic yag degmemis olagan bi durum mudur ?
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
106
Arkadaslar en sonunda sifir cbf alip araniza katilmis bulunmaktayim..

60 km yaptim fakat sormak istedigim bi soru var..motor uzun sure dinlendikten sonra yag cubugunu kontrol edeyim dedim cikardim temizledim tekrar baktim yag cubuguna hic yag degmemis olagan bi durum mudur ?

motor düz bir zeminde ve orta sehpada olacak dostum :cat:
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
İlk bakımda sadece yağ ücreti aliyorlarmis servisi aradım öğrendim . en kaliteli yağ 35 diyor sadece onu ödiceksiniZ diyorlar bu iyi oldu
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
Şuan sınıfırı 5300 bence biraz sıkıp sıfırını al kafan rahat olsun

17000 km çok değil. bahsettiğin yerde durduk yere kurcalanacak bir yer değil bence. karenajı, koltuk yırtığı ıvırı zıvırıyla kampanya fiyatı daha cazip geliyor bana. 17binde motorun ağır sayılabilecek bakım zamanı da yaklaşmış olabilir. Mesela zincir-dişli ve lastik değişimi yakındır eğer hiç değişmemişse. Honda'nın zincir-dişli fiyatı nedir bilmiyorum ama ybr 125'te zincir-dişli 200 lirayı bulur iş görecek nitelikte bir zincir; hadi cbf 150'de 150 tl lira olsun. Lastik değişteriyim desen o da 250 lira. Oldu sana sıfır km. cbf 150 parası. Bu bakımları yapmış veya yaptırmış olanlar zaten yeni masraf yapmış olmanın hissiyatıyla bir süre daha binmeyi düşünürler çoğunlukla.

biraz uzun oldu kusura bakmayın ilk kez yazıyorum

herkese cümleten merhaba arkadaşlar. forumu bir süredir takip ediyodum bugün üye oldum. 29 yaşındayım istanbulda 10 yıldır b sınıfı araç kullanıyorum ama bir süredir motora heves ediyodum direksiyon sınavına geçen hafta girdim kısmetse ehliyeti alıcam ay sonuna kadar. ekipmanlar için fiyat araştırması yapıyorum sıra motor bakmaya geliyo artık ve ilk motorum olacak. ybr ve cbf arasında kalmıştım açıkcası ybr ye daha yakındım fakat yollarda daha çok cbf kullanıldığını gördüm hatta kurye işiyle uğraşan kardeşlerimizin de çoğunlukla cbf kullandığını gördüm. bu kadar insan kullanıyosa hele kurye işiyle uğraşanlar kullanıyosa bir bildikleri vardır diye düşündüm ve cbf ye karar verdim. aslında sıfır almak istiyodum ama hondanın son kampanyasını kaçırdım. açıkcası acemi de olduğum için sıfır motora da yazık ederim diye düşünüyorum. sizlerden bi konuda yardım istiyorum, yağ yakıyo mu falan diye sormayacağım efendi gibi kullanılırsa yakmayacağını düşünüyorum hem sadece haftasonları binicem. aslında daha ziyade uzun yol (çanakkale balıkesir belki izmir kim bilir) 2011 ve daha yeni model 4.000 - 4.250 tl civarı 20 bin 30 bin civarı kilometredeki bir cbf alsam diyelim ki motor beklediğim gibi çıkmadı kazık yedim (bilen bi arkadaşla bakacağım fakat istanbulda motorların hırpalanmış olma ihtimali fazla, motordan da pek anlamıyorum)en fazla ne kadar masraf çıkarır. yani motor iyi çıkmasa bile 500 - 800 - 1000 tl civarı bi masrafla motoru beni uzun yola götürecek biçimde toplatabilir miyim, (burda masraftan kastım mekanik masraflar, yani tabi top case veya yan çanta gibi uzun yol aksesuarları değil); aslında 20-30 bin km binmek de istiyorum. baya uzun yazdım vakit ayırıp okuyanlara şimdiden teşekkürler. belki bir kaç link de atarım görüşleriniz benim için önemli

Hocam hayırlı olsun sigorta o kadar pahalı mı :(

motor düz bir zeminde ve orta sehpada olacak dostum :cat:

Motor orta sehbadaydi ve duz bir zemindeydi
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
ben şimdi motoru orta sehpaya alıyorum yağ çubuğunu içine sıktırmadan ölçüm yapıyorum, ön teker havada olursa çubukta yağ çok az gözüküyor arka teker havada olursa yağ yarıya kadar dolu gözüküyor hangisi dogrudur acaba
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
106
Birde sehpaya almadan dene bakalim duz yere cek motoru biri düz sekilde tutsun swnde yağa bak
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
Mz 301 bizim mahallede kucuk bi tamirci var ona soyledim abi yagi var dedi..ama servise guvenim kayboldu. devir saati 2500-3000 lerdeymis motoru baya isitiyordu ve baya rahatsiz ediyordu..bende normal sandim ama usta deviri 1500 lere getirdi motor rahatladi zaten ilk motosikletim insan rahatsiz oluyor..
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
116
Arkadaşlar cbf de vites aralıkları nasıldır.Mesela 1. viteste kalkıp hemen 2. vitese atıyorsunuz kaç km hıza ulaşınca 3e atıyorsunuz 4,5 de aynı şekilde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst