- Katılım
- 5 Tem 2013
- Mesajlar
- 857
World card veya diğer kredi kartları kullanıldığında, karttan çekilecek tutara toplam %7 vade farkı gelecektir.
...............
World card veya diğer kredi kartları kullanıldığında, karttan çekilecek tutara toplam %7 vade farkı gelecektir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2014-cbf-150-ler-cok-cazip-fiyatlarla-honda-mutluhanda-222554708/detay
2014 modeller kalmış herhalde ilgilenenler varsa fiyat iyi
Selamun aleykum..arkadaslar henuz bi motorum yok ama motor alma arefesindeyim..bu yuzden bi kac sorum var..
Ayni isyerinde calistigim arkadasin 2014 model 17000 km de bi cbf 150 si var ve bana 4.250 tl ye verecek fakat sormak istedigim bu km bu modelde cok degilmi,motorun sanziman kismi sanirim honda yazan yer besgen alyan vidasinin oldugu yer (motorun ustadi olan arkadaslar dedigim yeri anlayacaklardir umarim cepten yazdigim icin caps atamiyorum) orayi acmaya zorlamislar ve yalama yapmislar..bunu neden yapmis olabilirler ? Bide motor bi kac defa yatti dedi iste karenaj ucuzdur falan dedi bi kac yerinde hafif cizik var orjinali bile 400 tl dir falan dedi koltukta dikis kisminda minik bi yirtik var bu cok onemli degil ama benim aklim kurcalandi..hazir motorda kampanya varken sifir bi cbf mi yoksa arkadasin cbf i mi karar veremedim..arkadasin iyi niyetinden suphem yok motorun ikinci sahibiymis ama her gordugunde ne zaman aliyosun diyor ve aklim karisik yardimci olan olursa sevinirim
Merhaba arkadaşlar. Bir arkadaşımın motorunun egzozun arkasında ve orta sehpanın paralinde delik var. Motoru 2.el olarak aldı. Abana sonradan açılmış bir delik midir? Benim CBF de böyle bir delik yok.
Motora gaz verdiğinde su gibi partüküller fışkırıyor. Bana çok anarnol geldi.
Van Erciş'te ikamet etmekte. 4-5 defa Erciş'ten Van'a gidip gelmiş, hiç yağ eksiltme olmamış motorda.
http://s8.postimg.org/rje3gbwwl/foto_raf_1.jpg
http://s8.postimg.org/71t54okt1/foto_raf_2.jpg
http://s8.postimg.org/5lhmmjhw5/foto_raf_3.jpg
Burdan da videoyu izleye bilirsiniz nasıl altına işediğini
https://www.dropbox.com/s/95t4i7dziq27r7h/IMG_5322.MOV?dl=0
Merhaba arkadaşlar. Bir arkadaşımın motorunun egzozun arkasında ve orta sehpanın paralinde delik var. Motoru 2.el olarak aldı. Abana sonradan açılmış bir delik midir? Benim CBF de böyle bir delik yok.
Motora gaz verdiğinde su gibi partüküller fışkırıyor. Bana çok anarnol geldi.
Van Erciş'te ikamet etmekte. 4-5 defa Erciş'ten Van'a gidip gelmiş, hiç yağ eksiltme olmamış motorda.
http://s8.postimg.org/rje3gbwwl/foto_raf_1.jpg
http://s8.postimg.org/71t54okt1/foto_raf_2.jpg
http://s8.postimg.org/5lhmmjhw5/foto_raf_3.jpg
Burdan da videoyu izleye bilirsiniz nasıl altına işediğini
https://www.dropbox.com/s/95t4i7dziq27r7h/IMG_5322.MOV?dl=0
Çok detaylı çalışmışsın)
Bunlar sonradan açılmış delikler. Egzozun içi kurum dolduğu için çekişten düşmekte bir müddet sonra, o yüzen çekişi rahatlasın diye böyle delikler açılır.
Biliyorsundur, CBF yağ yakmasıyla meşhur, yağ yaka yaka dolması normal.
O delikler egzoz tahliye delikleri . Kapatmayın sakın. Motor çalıştığında soğukken egzozun içindeki hava genleşerek suya dönüşüyor. Bir problem yok içiniz rahat olsun .![]()