Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
World card veya diğer kredi kartları kullanıldığında, karttan çekilecek tutara toplam %7 vade farkı gelecektir.

............... :(

latest
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Beyler akbank axess karta da vade farksız 9 taksit oluyor bilginiz olsun ben öyle yaptırdım
 
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
7
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2014-cbf-150-ler-cok-cazip-fiyatlarla-honda-mutluhanda-222554708/detay

2014 modeller kalmış herhalde ilgilenenler varsa fiyat iyi
 
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
158
Motorunu herhangi bir nedenden dolayı parçalayan varsa bana birkaç parça lazım öyle biri varsa bana mesaj atsın. Sıfır parça alamıyorum çok pahalı
 
Katılım
26 Ara 2010
Mesajlar
138
Bu fiyattaki aşırı kampanya beni kıllandırdı acaba bunlar CBF 150 kaldırıp CBF 190 veya CBF 125 getirmeye hazırlanıyor olmasınlar?
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
Selamun aleykum..arkadaslar henuz bi motorum yok ama motor alma arefesindeyim..bu yuzden bi kac sorum var..

Ayni isyerinde calistigim arkadasin 2014 model 17000 km de bi cbf 150 si var ve bana 4.250 tl ye verecek fakat sormak istedigim bu km bu modelde cok degilmi,motorun sanziman kismi sanirim honda yazan yer besgen alyan vidasinin oldugu yer (motorun ustadi olan arkadaslar dedigim yeri anlayacaklardir umarim cepten yazdigim icin caps atamiyorum) orayi acmaya zorlamislar ve yalama yapmislar..bunu neden yapmis olabilirler ? Bide motor bi kac defa yatti dedi iste karenaj ucuzdur falan dedi bi kac yerinde hafif cizik var orjinali bile 400 tl dir falan dedi koltukta dikis kisminda minik bi yirtik var bu cok onemli degil ama benim aklim kurcalandi..hazir motorda kampanya varken sifir bi cbf mi yoksa arkadasin cbf i mi karar veremedim..arkadasin iyi niyetinden suphem yok motorun ikinci sahibiymis ama her gordugunde ne zaman aliyosun diyor ve aklim karisik yardimci olan olursa sevinirim
 
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
106
Selamun aleykum..arkadaslar henuz bi motorum yok ama motor alma arefesindeyim..bu yuzden bi kac sorum var..

Ayni isyerinde calistigim arkadasin 2014 model 17000 km de bi cbf 150 si var ve bana 4.250 tl ye verecek fakat sormak istedigim bu km bu modelde cok degilmi,motorun sanziman kismi sanirim honda yazan yer besgen alyan vidasinin oldugu yer (motorun ustadi olan arkadaslar dedigim yeri anlayacaklardir umarim cepten yazdigim icin caps atamiyorum) orayi acmaya zorlamislar ve yalama yapmislar..bunu neden yapmis olabilirler ? Bide motor bi kac defa yatti dedi iste karenaj ucuzdur falan dedi bi kac yerinde hafif cizik var orjinali bile 400 tl dir falan dedi koltukta dikis kisminda minik bi yirtik var bu cok onemli degil ama benim aklim kurcalandi..hazir motorda kampanya varken sifir bi cbf mi yoksa arkadasin cbf i mi karar veremedim..arkadasin iyi niyetinden suphem yok motorun ikinci sahibiymis ama her gordugunde ne zaman aliyosun diyor ve aklim karisik yardimci olan olursa sevinirim

Şuan sınıfırı 5300 bence biraz sıkıp sıfırını al kafan rahat olsun
 
Katılım
29 Nis 2007
Mesajlar
54
Motosikleti
Yamaha YBR 125 ESD
17000 km çok değil. bahsettiğin yerde durduk yere kurcalanacak bir yer değil bence. karenajı, koltuk yırtığı ıvırı zıvırıyla kampanya fiyatı daha cazip geliyor bana. 17binde motorun ağır sayılabilecek bakım zamanı da yaklaşmış olabilir. Mesela zincir-dişli ve lastik değişimi yakındır eğer hiç değişmemişse. Honda'nın zincir-dişli fiyatı nedir bilmiyorum ama ybr 125'te zincir-dişli 200 lirayı bulur iş görecek nitelikte bir zincir; hadi cbf 150'de 150 tl lira olsun. Lastik değişteriyim desen o da 250 lira. Oldu sana sıfır km. cbf 150 parası. Bu bakımları yapmış veya yaptırmış olanlar zaten yeni masraf yapmış olmanın hissiyatıyla bir süre daha binmeyi düşünürler çoğunlukla.
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
Lastikler degismemis..agir bakimlarinin yapildiginida sanmiyorum banada sifir daha mantikli geldi cevaplar icin tesekkur ederim
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
Cevap için teşekkürler birde size şanzuman hakkında bir soru sorayım yaklaşık 30km hızla 2.viteste giderken debriyajı cekip vitesi 1 e takınca (debriyajı bırakmadan ) çatur çutur sesler geliyor nedeni nedir acaba
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Merhaba arkadaşlar. Bir arkadaşımın motorunun egzozun arkasında ve orta sehpanın paralinde delik var. Motoru 2.el olarak aldı. Abana sonradan açılmış bir delik midir? Benim CBF de böyle bir delik yok.

Motora gaz verdiğinde su gibi partüküller fışkırıyor. Bana çok anarnol geldi.
Van Erciş'te ikamet etmekte. 4-5 defa Erciş'ten Van'a gidip gelmiş, hiç yağ eksiltme olmamış motorda.

foto_raf_1.jpg



foto_raf_2.jpg



foto_raf_3.jpg



Burdan da videoyu izleye bilirsiniz nasıl altına işediğini :)

https://www.dropbox.com/s/95t4i7dziq27r7h/IMG_5322.MOV?dl=0
 
Katılım
8 Tem 2013
Mesajlar
83
Merhaba arkadaşlar. Bir arkadaşımın motorunun egzozun arkasında ve orta sehpanın paralinde delik var. Motoru 2.el olarak aldı. Abana sonradan açılmış bir delik midir? Benim CBF de böyle bir delik yok.

Motora gaz verdiğinde su gibi partüküller fışkırıyor. Bana çok anarnol geldi.
Van Erciş'te ikamet etmekte. 4-5 defa Erciş'ten Van'a gidip gelmiş, hiç yağ eksiltme olmamış motorda.

http://s8.postimg.org/rje3gbwwl/foto_raf_1.jpg


http://s8.postimg.org/71t54okt1/foto_raf_2.jpg


http://s8.postimg.org/5lhmmjhw5/foto_raf_3.jpg


Burdan da videoyu izleye bilirsiniz nasıl altına işediğini :)

https://www.dropbox.com/s/95t4i7dziq27r7h/IMG_5322.MOV?dl=0

Çok detaylı çalışmışsın :))

Bunlar sonradan açılmış delikler. Egzozun içi kurum dolduğu için çekişten düşmekte bir müddet sonra, o yüzen çekişi rahatlasın diye böyle delikler açılır.

Biliyorsundur, CBF yağ yakmasıyla meşhur, yağ yaka yaka dolması normal.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Merhaba arkadaşlar. Bir arkadaşımın motorunun egzozun arkasında ve orta sehpanın paralinde delik var. Motoru 2.el olarak aldı. Abana sonradan açılmış bir delik midir? Benim CBF de böyle bir delik yok.

Motora gaz verdiğinde su gibi partüküller fışkırıyor. Bana çok anarnol geldi.
Van Erciş'te ikamet etmekte. 4-5 defa Erciş'ten Van'a gidip gelmiş, hiç yağ eksiltme olmamış motorda.

http://s8.postimg.org/rje3gbwwl/foto_raf_1.jpg


http://s8.postimg.org/71t54okt1/foto_raf_2.jpg


http://s8.postimg.org/5lhmmjhw5/foto_raf_3.jpg


Burdan da videoyu izleye bilirsiniz nasıl altına işediğini :)

https://www.dropbox.com/s/95t4i7dziq27r7h/IMG_5322.MOV?dl=0

O delikler egzoz tahliye delikleri . Kapatmayın sakın. Motor çalıştığında soğukken egzozun içindeki hava genleşerek suya dönüşüyor. Bir problem yok içiniz rahat olsun . :)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Çok detaylı çalışmışsın :))

Bunlar sonradan açılmış delikler. Egzozun içi kurum dolduğu için çekişten düşmekte bir müddet sonra, o yüzen çekişi rahatlasın diye böyle delikler açılır.

Biliyorsundur, CBF yağ yakmasıyla meşhur, yağ yaka yaka dolması normal.


O delikler egzoz tahliye delikleri . Kapatmayın sakın. Motor çalıştığında soğukken egzozun içindeki hava genleşerek suya dönüşüyor. Bir problem yok içiniz rahat olsun . :)

Teşekkür ederim arkadaşlar.
 
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
82
Alttaki deliği bilmem ama uç kısmındaki delik benim 2009 model Cbf te de var. Sonradan olduğunu sanmıyorum aldığım kişi kılın tekiydi delmemiştir. Bence normal
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
36
Selamlar arkadaşlar benim cbf 150 2008 model ve 52.000 km oldu geçen yine vibrasyon testi yaptım (bozuk para) yine on numara videoyu izlemek isteyenlere link atıyorum tekeriniz düz bassın.. https://www.youtube.com/watch?v=pZPzLieV3YA
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst