2015model 4700de bir cbf 150 im var. Bugün yanıma bi abi geldi hysoung la takas yaparmisin dedi. Motoru 30.000kmdeymiş. Kazası yok dedi. Tanıdığım bir serviste bakımları yapılmış. Üste 500tl istedi. Sizce takas yapılır mı yoksa yaramaz mı ?
hyosugn gr 250 r ise 30000 km egzantrik ve subap problemlerinin başladığı km lerdir.
Aynı ses bendede de var pirelli duratraktion yeni lastik taktığimda biraz daha ugultu arttı bunlar biraz dişli lastik olduğundan o sesi yapıyo herhangi bir sıkıntı yok merak etme.
Öncelikle eleştirin için teşekkür ederim ve dikkate alıcam.Aslında kameranın mikrofon sorununu yeni çözdüm ve birazda ne konuşucağım konusu dert ediyordum ama havadan sudan yoldan motordan yani yer yer planlı yeryer doğaçlama rüzgar sesi fonunda dialoglarımda olucakŞahsi görüşümdür; sadece müzik eklenmiş bu tip videolardan hiç haz etmiyorum. Motorun, rüzgarın sesini duymayı tercih ederim.
Cikma zenon var bende motoru aldigimda cikartmistim adresini ver gondereyim.Arkadaşlar elinde çıkma zenon varmı veya tek kullanıp ikincisini bekleten...varsa ben satın alabilirim...
zenon düşünen varsa da şu ürünü ortak alabiliriz...benle irtibata geçebilirsiniz..ürün bu arac için ama ömürlük kullanım diyebilirim...
http://www.hepsiburada.com/space-canbus-xenon-kit-h4-8000k-12v-ac-35w-p-OTSPCLAAMZ149
Cikma zenon var bende motoru aldigimda cikartmistim adresini ver gondereyim.






