Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2014
Mesajlar
145
2015model 4700de bir cbf 150 im var. Bugün yanıma bi abi geldi hysoung la takas yaparmisin dedi. Motoru 30.000kmdeymiş. Kazası yok dedi. Tanıdığım bir serviste bakımları yapılmış. Üste 500tl istedi. Sizce takas yapılır mı yoksa yaramaz mı ?
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
2015model 4700de bir cbf 150 im var. Bugün yanıma bi abi geldi hysoung la takas yaparmisin dedi. Motoru 30.000kmdeymiş. Kazası yok dedi. Tanıdığım bir serviste bakımları yapılmış. Üste 500tl istedi. Sizce takas yapılır mı yoksa yaramaz mı ?

hyosugn gr 250 r ise 30000 km egzantrik ve subap problemlerinin başladığı km lerdir.
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
selam arkadaşlar bende şöyle bir arıza zuhur ediyor.. motorum 15 binde sıfırdan beri bende motor 6000 devirden sonra yolda mzler gibi bir garip inleme sesi geliyor ama boşta öyle bişey yok . eskiden bu ses sanki yoktu yada kulağım alıştığından şimdi daha çok gelmeye başladı galiba .. başına böyle bir sorun gelmiş olan varmı acaba şanzımandan şüpheleniyorum çünkü orta sehbada böyle bir ses yok yüke binince oluyor aslında mantıksız gelebilir ama ön dişlidende şüpheleniyorum . teşekkürler.
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
Aynı ses bendede de var pirelli duratraktion yeni lastik taktığimda biraz daha ugultu arttı bunlar biraz dişli lastik olduğundan o sesi yapıyo herhangi bir sıkıntı yok merak etme.
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
156
arkdaşlar motor 850 km de 17 kuruş civarı yakıyor normal mi acaba 2,5-3 litrelerden bahsediliyordu.Fazla yakıyor gibi
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
Aynı ses bendede de var pirelli duratraktion yeni lastik taktığimda biraz daha ugultu arttı bunlar biraz dişli lastik olduğundan o sesi yapıyo herhangi bir sıkıntı yok merak etme.

yok kardeş bu lastik sesi değil zaten üstünde orijinal durolar var ses daha çok şu eski alman mz motorsikletleri motordan hari. inleme sesi yapar ya onun gibi bir ses sanki abzürt olacak ama zf şanzıman kamyonların 4-5 vitesta çıkarken 2100 devir aralığında türbün şanzıman sesi kombinasyonu gibi . daha nasıl anlatılır bilmiyorum ama videoya çekip koaycam galiba . ustaya götürecem ama boş beleş yerleri değiştirip maddiyat çıkarmasın istiyorum . saygılar.
 
Katılım
19 Haz 2007
Mesajlar
11
Temiz cbf im satılıyor ilan sahibinden.com numaram 200980932 ilgili ilandan görebilirsiniz alacak arkadaşa hayırlı olsun
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
selamlar herkese arkadaşlar yeniden honda cbf 150 alacagım yardımınızı bekliyorum 2012 ve ustu adanadayım yakın illerdede olabilir sadece kırmızı şimdiden teşekkurler
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
116
Arkadaşlar CBF 150 üzerinde kendime youtube kanalı oluşturdum.Gezdiğim dolaştığım yaşadığım şeyleri kask kameramla video günlük tutuyorum.İzlemeye değer bulursanız ve abone olursanız sevinirim link atıyorum
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Şahsi görüşümdür; sadece müzik eklenmiş bu tip videolardan hiç haz etmiyorum. Motorun, rüzgarın sesini duymayı tercih ederim.
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
116
Şahsi görüşümdür; sadece müzik eklenmiş bu tip videolardan hiç haz etmiyorum. Motorun, rüzgarın sesini duymayı tercih ederim.
Öncelikle eleştirin için teşekkür ederim ve dikkate alıcam.Aslında kameranın mikrofon sorununu yeni çözdüm ve birazda ne konuşucağım konusu dert ediyordum ama havadan sudan yoldan motordan yani yer yer planlı yeryer doğaçlama rüzgar sesi fonunda dialoglarımda olucak
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
Katılım
2 Nis 2008
Mesajlar
48
selamlar, pilot street yada sporty siparişi verebileceğimiz bir internet satıcısı arıyorum ama taze olmalı. alıp memnun kalan varsa adres verebilirmi.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Karburator temizlendikten sonra yagmur yagdiginda motor spot ediyor. Asiri yagmurda yolda tekliyor. Buji buji piposu degistu. Piponun uzerinden kablu kenalarindan yagmur giriyor olabilir diye bant cektik biraz daha rahatladi ama tam duzelmedi. Yardim edin arkadaslar cozemedik sorunu
 
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
82
Tüm Cbf ailesine merhabalar. 2009 model 20850kmde 2014 haziranda ilk sahibinden aldığım motorumla aranızdayım. Çok eski üye olmama rağmen genelde iyi bir forum okuyucusuyum. Şuanda 24000 in olan motorumun iki durumu için fikirlerinize ihtiyacım var. Motorumu sabah 5 km akşam 5 km olmak üzere günlük kullanıyorum sabah akşam en az 1 dk ısıtmadan hareket etmem fakat motorum 100 kmde 3.5 litre tüketmekte. Bakımını aksatmadan 2000 kmde bir castrol yağ ile yapıyorum 1300 km önce ngk buji ve hava filtresi değişti. Diğer konu ise far aydınlatma için ne önerirsiniz zenon istemiyorum daha doğrusu orjinal farı kesip biçmek istemiyorum bu konuda fikir tavsiye ve linklerinizi bekliyorum. Uzun olduğu icin kusura bakmayın şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
9 Eki 2015
Mesajlar
6
Arkadaşlar merhaba diyerek başlayalaım....
Mayıs 2015 te sıfır cbf 150 almış bulunmaktayım şu an için gayet memnunum..
Motora yan çanta takmak için araştırmalara başladım yan ve arka çanta için internette çeşitli modeller var ancak yan çanta sökülüp takılan tipten istediğimden Arwiç cv 22 modelden aldım ancak buna uydun yan çanta demiri bulmak için bayağı uğraştıktan sonra Elazığ Yoldaş motorda arka ve yan çanta demirleri ayrı ayrı olması ve istediğimde de yan çanta demirleri arkadan ayırmanın kolay olacağı için bunları seçtim sipariş verdim geldi ve montajını yaptım.. gayet kullanışlı oldu tavsiye ederim....








 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst