Bursa-Akçay arası 600 km yol yaptım yağ yakmadı.Muhtemelen 90 km hızı geçmediğim içindir.Tapa gaz ne demek oluyor onu da pek anlamıyorum.110 yapan motorla 110 la giderseniz hangi motor olursa olsun uzun yolda yağ yakar.Şikayetlerim yok değil bu motordan;yan ayak çok kısa birazcıkta cc sine göre ağırlığı fazla.Onun dışında bu motora commuter-touring diyorum.Senelerce ybr-cbf kıyaslamalarını okudum.İlk motorum ybr' ydi. Altıncı motorum cbf 150. Şunu söylemeliyim ki atla eşşek arasında kıyaslama yapılmaz. Ybr'nin 25 kg kadar hafif oluşu şehir içi için biraz daha avantaj olmakla birlikte uzun yolda rampalarda kenara çekip oturup ağlarsınız.