Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
14
Arkadaşlar yan çanta demirine her marka çanta takılabiliyor mu? Yoksa her markanın demiri ayrı mı?
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Valla hocam 20 binde buldum bi tane.2009 model. Yeni kazaların ne farkı var ki ??

Asıl mesele yeni veya eski kasada değil. Bunların arasında vites göstergesi ve devir saati farkı var.
Sorun şu 6 yaşında bir motor 20bin km de olamaz. hemen hemen küçük büyük farketmiyor bütün motorlarda km geri alınıyor, CBF km sayacı analog hiçbir şekilde geri alındığı anlaşılamaz, Bir yolu var tramer kaydı ve servis kaydı, Servis bakımlı ise az çok belli olur.
Elektronik sayaç olsa cihaza bağlanır asıl km belli olur. Ben inanmıyorum 4-5 yaşından büyük olupda 15-20 bin km de olan motorlara.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
göstrge panelinin aydınlatma ışığı bugün söndü :) sökmeside çok zahmetliymiş okuğuma göre.. varmıdır başına gelen, söküp değiştirmeye değermi?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
göstrge panelinin aydınlatma ışığı bugün söndü :) sökmeside çok zahmetliymiş okuğuma göre.. varmıdır başına gelen, söküp değiştirmeye değermi?

Cbf'lerin ortak hastalığından bir tanesi de far ampülünü çabuk kesmesidir . :) Kimisinde 5 binde , kimisinde 15 binde keser . Bende de cbf varken 2 binde plaka aydınlatması kesti , 12 binlerde de km saatinin ışığı kesmişti . Komple kafa karenajının ve km saatinin sökülmesi lazım . Servise götürün yaparlar . :) Takabiliyorsanız eğer led ampül taktırın . Daha uzun ömürlü olur . Ayrıca ön far park ampülü ve arka plakalık aydınlatmasıda kesebilir haberiniz olsun . :)
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Cbf'lerin ortak hastalığından bir tanesi de far ampülünü çabuk kesmesidir . :) Kimisinde 5 binde , kimisinde 15 binde keser . Bende de cbf varken 2 binde plaka aydınlatması kesti , 12 binlerde de km saatinin ışığı kesmişti . Komple kafa karenajının ve km saatinin sökülmesi lazım . Servise götürün yaparlar . :) Takabiliyorsanız eğer led ampül taktırın . Daha uzun ömürlü olur . Ayrıca ön far park ampülü ve arka plakalık aydınlatmasıda kesebilir haberiniz olsun . :)

motor şu anda tam olarak 12.032 km de :mrgreen: ben ustaya gittiğimde hem sis lambası takılsın hemde bu gösterge ampulü led bir aydınlatmayla değiştirilsin o zaman.. ama bir süre böyle takılıcam :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
motor şu anda tam olarak 12.032 km de :mrgreen: ben ustaya gittiğimde hem sis lambası takılsın hemde bu gösterge ampulü led bir aydınlatmayla değiştirilsin o zaman.. ama bir süre böyle takılıcam :)

Ahaha seninde demek 12 binde kesti . :) Gece giderken biraz tuhaf oluyor ışık olmadığı için .
 
Katılım
24 Ocak 2015
Mesajlar
77
Gösterge ampulunun sadece bir tanesini değiştirince gösterge paneli tuhaf gözüküyor. Diğerini de değiştirmelisiniz.

Ben led taktım ama sonra beyaz ışığı beğenmedim ve eski tip ampullerden takıp kullanıyorum halen. Keyif işi :)

Sökmesi çok zahmetli değildir. Serviste de çabucak yapılır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------

Arkadaşlar kimi zamanlarda yan ayağı açık unutuyorum.

Eski çapırımda da unuturdum. Fakat cbf de daha tehlikeli oluyor sanki... Birdir bir oynar gibi motor sehpanın üzerinden atlıyor giderken.

Basit bir şekilde bunu halletmenin bir yolu var mıdır? Sensör falan taktıran var mı acaba?
 
Katılım
13 Ara 2014
Mesajlar
145
Bugün motorumun 4000km bakımını yaptırdım. Yağı ve hava filtresi değiştirildi ve 94tl para alındı. Sizce bu fiyat normal mi? Yoksa bizim servistemi bir anormallik var ? (Honda Duran Kardeşler/Bursa)
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Yağ Castrol koyulmuş olsa litresi 25 tl, hava filtreside 15 tl.. gerisi işçilik 54 tl yapıyor. servis standartları için fazla gelmedi bana.. bütün servisler böyledir
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
156
Motorumu bugün teslim aldım yalnız rolantisi yüksek geldi bana 2000 devir civarında çalışıyor normalde ne kadar olması gerek ?
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
Merhaba arkadaşlar; 2011 modellerde sorun var midir? 11000 km de bi motor buldum ama kararsiz kaldim yardimci olursaniz araniza katılacağım inşallah.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Motorumu bugün teslim aldım yalnız rolantisi yüksek geldi bana 2000 devir civarında çalışıyor normalde ne kadar olması gerek ?

Motorun sağ kapağının arkasında rölanti ayar vidası var. Rölanti motor sicakken 1400-1500 devir civarında olmasi lazim
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
156
Motorun sağ kapağının arkasında rölanti ayar vidası var. Rölanti motor sicakken 1400-1500 devir civarında olmasi lazim

İlk çalıştırdığım zaman 1500 civarlarında motor ısındıktan sonra trafikte filan zaman geçirdikten sonra 2,300 lere kadar çıkıyor rolanti

bir de arada vites 1 e geçmiyor 2 de kalıyor 1 e geçti diye kaldırırken stop ediyor daha sonra düzeliyor.Motoru ileri yapınca yada kavrama noktasında basınca geçiyor neden oluyor acaba bu normal mi ki
 
Katılım
24 Ocak 2015
Mesajlar
77
İlk çalıştırdığım zaman 1500 civarlarında motor ısındıktan sonra trafikte filan zaman geçirdikten sonra 2,300 lere kadar çıkıyor rolanti

bir de arada vites 1 e geçmiyor 2 de kalıyor 1 e geçti diye kaldırırken stop ediyor daha sonra düzeliyor.Motoru ileri yapınca yada kavrama noktasında basınca geçiyor neden oluyor acaba bu normal mi ki

Sanırım rölanti devri yüksek olduğu için vites geçişleri dururken 1 de sorun oluyor. rölantiyi düşürürseniz sorun kalmaz. Motor sıcakken 1500,motor soğukken 1000 devir olması lazım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------

Merhaba arkadaşlar; 2011 modellerde sorun var midir? 11000 km de bi motor buldum ama kararsiz kaldim yardimci olursaniz araniza katılacağım inşallah.

Arkadaşım,modele bağlı kronik bir sorun yok bildiğim kadarıyla... Sen motoru beğendiysen bir ustaya baktırıp olurunu alırsın. O da olur derse güle güle kullanırsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------

Bu arada motoruna trafik sigortası yaptıracak olanlar ziraat ve halk bankalarından fiyat alsalar iyi olur. İstanbul da 500 TL den aşağı sigorta yapan acente bulamadım. Ancak bu bankaların şubeleri 250-260 arası fiyat veriyor.
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
156
Sanırım rölanti devri yüksek olduğu için vites geçişleri dururken 1 de sorun oluyor. rölantiyi düşürürseniz sorun kalmaz. Motor sıcakken 1500,motor soğukken 1000 devir olması lazım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------



Arkadaşım,modele bağlı kronik bir sorun yok bildiğim kadarıyla... Sen motoru beğendiysen bir ustaya baktırıp olurunu alırsın. O da olur derse güle güle kullanırsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------

Bu arada motoruna trafik sigortası yaptıracak olanlar ziraat ve halk bankalarından fiyat alsalar iyi olur. İstanbul da 500 TL den aşağı sigorta yapan acente bulamadım. Ancak bu bankaların şubeleri 250-260 arası fiyat veriyor.

Ben Eskişehirde ilk motorum olmasına rağmen Demir sigortadan 150 liraya yaptırdım.İstanbul içinde uygun çıkabilir.

Bir kaç arkadaşa sordum da rodajda olduğu için normal vs. dendi o yüzden kurcalamadım bir yerini bozarım sonra sıkıntı olması diye 1000 kmde bakıma götürcem hala düzelmez ise artık çaresine sonra bakarız.200 km oldu bile 2 3 günde :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst