Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
106
Bizim buralar da hava sogumuyor sıkıntı orada zaten :) uzaklarda ucuza var ama kim gidecek bi motor icin. Iskenderun da yasiyorum ben. Su an birisi satiyormus 30 bin de 2011 model ve 3 bine birakacakmis sıkışmış biraz biraz uygun geldi ama bende istiyorum dusuk km olsun...
Bizim buralarda kafana yatan olursa yardımcı olurum gider bakarm sıkıntı yok :cherry:
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
Bende ayni senin gibi aklimda bu tarz sorularlayim.ikinci el alsam ne olur falan dedim en son sifir bajaj boxer lara kafayi taktim..kucuk dokunuslarla goze hos bir hale getirip boxer almayi dusunuyorum..
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
106
Bende ayni senin gibi aklimda bu tarz sorularlayim.ikinci el alsam ne olur falan dedim en son sifir bajaj boxer lara kafayi taktim..kucuk dokunuslarla goze hos bir hale getirip boxer almayi dusunuyorum..

illaki bajaj diyorsanız discovery 125 öneririm frenleri falan daha güzel hemde tipi daha hoş ikisinide kullanıdm bu arada arkadaşlarımda var :thumleft:
 
Katılım
14 Ara 2015
Mesajlar
49
Selam arkadaşlar adım Turhan sizlere bir kaç sorum olacak
>1. Sıfır km cbf 150 almak istiyorum bu ay fiyatlar biraz düşük hemen almalımıyım?
/>2. İlk motosikletim olacak onun için zorlanırmıyım ?
/>3. Motosikletimi 8 9 ay sonra satmaya kalksam cok zarar edermiyim ?
/>4. Ankaradan alıcam bildiginiz bayi var mı en uygun fiyat veren?
/>Ankara Honda Efe yarı peşin yarı kredi kartına taksit için 5650 tl fiyat verdi sizce fiyat nasıl ocak şubat gibi düşer mi acaba?
/>5. Yeni kasası ne zaman gelecek atıyorum ben simdi aldım mart'ta yeni kasa fln gelir mi veya tarihi belli mi ?
/>6. Plaka , ruhsat , işlemleri ortalama ne kadar tutuyor ?
/>
/>İlgilenen arkadaşlar için şimdiden teşekkürü bir borç bilirim.
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
Bajaj boxer miydi cbf 150 miydi derken en sonunda 2015 model sifir siyah cbf 150 mi almis ve araniza katilmis bulunmaktayim bayiden carsamba gunu alacagim..

Yeni motosiklete baslayacak arkadaslara yardimci olmak acisindan neden aldigimi kisaca aciklayayim..digerlerine nazaran sorunsuzlugu..servis kalitesi..ve kesinlikle ikinci eli... onun haricinde konforu,hizli yada yavas gitmesi , tipinin kotu yahut iyi olmasi almamda cokta etkili olmadi
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Bajaj boxer miydi cbf 150 miydi derken en sonunda 2015 model sifir siyah cbf 150 mi almis ve araniza katilmis bulunmaktayim bayiden carsamba gunu alacagim..

Yeni motosiklete baslayacak arkadaslara yardimci olmak acisindan neden aldigimi kisaca aciklayayim..digerlerine nazaran sorunsuzlugu..servis kalitesi..ve kesinlikle ikinci eli... onun haricinde konforu,hizli yada yavas gitmesi , tipinin kotu yahut iyi olmasi almamda cokta etkili olmadi

Hayırlı olsun hocam cok dogru bir hamle yapmışsınız çünkü boxer ile cbf 150 arasında daglar kadar fark vardır ve eminim ki cbf ile daha cok tad alıcaksınız. Tekeriniz düz bassın:rendeer:
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
106
Bajaj boxer miydi cbf 150 miydi derken en sonunda 2015 model sifir siyah cbf 150 mi almis ve araniza katilmis bulunmaktayim bayiden carsamba gunu alacagim..

Yeni motosiklete baslayacak arkadaslara yardimci olmak acisindan neden aldigimi kisaca aciklayayim..digerlerine nazaran sorunsuzlugu..servis kalitesi..ve kesinlikle ikinci eli... onun haricinde konforu,hizli yada yavas gitmesi , tipinin kotu yahut iyi olmasi almamda cokta etkili olmadi
Hayırlı ugurlu olsun en iyi secimi yaptınız boxer ve cbf kıyas edilemicek makineler tekeriniz düz bassin
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
Harun27 tesekkur ederim kardesim ..insallah anlatilanlara gore pisman olmayacagim..

Herkesin tekeri duz bassin..
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
106
Selam arkadaşlar adım Turhan sizlere bir kaç sorum olacak
>1. Sıfır km cbf 150 almak istiyorum bu ay fiyatlar biraz düşük hemen almalımıyım?
/>2. İlk motosikletim olacak onun için zorlanırmıyım ?
/>3. Motosikletimi 8 9 ay sonra satmaya kalksam cok zarar edermiyim ?
/>4. Ankaradan alıcam bildiginiz bayi var mı en uygun fiyat veren?
/>Ankara Honda Efe yarı peşin yarı kredi kartına taksit için 5650 tl fiyat verdi sizce fiyat nasıl ocak şubat gibi düşer mi acaba?
/>5. Yeni kasası ne zaman gelecek atıyorum ben simdi aldım mart'ta yeni kasa fln gelir mi veya tarihi belli mi ?
/>6. Plaka , ruhsat , işlemleri ortalama ne kadar tutuyor ?
/>
/>İlgilenen arkadaşlar için şimdiden teşekkürü bir borç bilirim.

kampanya vardı kacirdiniz ama genede alin bence cok uçuk bi artış yok arada plaka 20 tl ruhsat 186 lira sigorta kac para cikar bilmiyorum ilk araciniz olmasina kaza durumunuza yasiniza göre degisiyor ama en en az 300 lirayi gözden çıkarın derim uctu fiyatlar hakkınızda hayırlısı olsun
 
Katılım
14 Ara 2015
Mesajlar
49
kampanya vardı kacirdiniz ama genede alin bence cok uçuk bi artış yok arada plaka 20 tl ruhsat 186 lira sigorta kac para cikar bilmiyorum ilk araciniz olmasina kaza durumunuza yasiniza göre degisiyor ama en en az 300 lirayi gözden çıkarın derim uctu fiyatlar hakkınızda hayırlısı olsun

teşekkür ederim hocam.
 
Katılım
4 Ara 2015
Mesajlar
63
arkadaşlar ben de dün aranıza 2012 model 28 bin km de cbf alarak katılmış bulunmaktayım. sıfır almayı çok istedim ancak malesef olamadı ama bu da gayet güzel ustaya baktırarak aldım. merak edenler olursa diye sigorta 650 tl ye en ucuz yaptırabildim ama valla 2500 tl diyen bile oldu :) yaş 29 il istanbul ilk motorum ve ilk aracım. noter masrafı da 111 tl tuttu. inşallah güzel paylaşımlarda bulunuruz hepinizin tavsiyelerine ihtiyacım var. şimdiden sağolun. tekeriniz düz bassın :)
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
249
arkadaþlar ben de dün aranýza 2012 model 28 bin km de cbf alarak katýlmýþ bulunmaktayým. sýfýr almayý çok istedim ancak malesef olamadý ama bu da gayet güzel ustaya baktýrarak aldým. merak edenler olursa diye sigorta 650 tl ye en ucuz yaptýrabildim ama valla 2500 tl diyen bile oldu :) yaþ 29 il istanbul ilk motorum ve ilk aracým. noter masrafý da 111 tl tuttu. inþallah güzel paylaþýmlarda bulunuruz hepinizin tavsiyelerine ihtiyacým var. þimdiden saðolun. tekeriniz düz bassýn :)

Hayırlı olsun. Kaça aldınız acaba
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
116
arkadaşlar ben de dün aranıza 2012 model 28 bin km de cbf alarak katılmış bulunmaktayım. sıfır almayı çok istedim ancak malesef olamadı ama bu da gayet güzel ustaya baktırarak aldım. merak edenler olursa diye sigorta 650 tl ye en ucuz yaptırabildim ama valla 2500 tl diyen bile oldu :) yaş 29 il istanbul ilk motorum ve ilk aracım. noter masrafı da 111 tl tuttu. inşallah güzel paylaşımlarda bulunuruz hepinizin tavsiyelerine ihtiyacım var. şimdiden sağolun. tekeriniz düz bassın :)

Hocam hayırlı olsun sigorta o kadar pahalı mı :(
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Arkadaşlar motosikletim yeni bir motor alacağımdan dolayı satılıktır.

2013 model, 16.500 km
-Kappa topcase çanta
-Full koruma demiri
-Elcik kılıfı mevcut.

ilgilenen arkadaşlar benimle iletişime geçebilir.

20151010_132827_zpsih9xpv3x.jpg

20151010_132900_zpsa4lfcrlt.jpg
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
Patientzero Ben sifir cbf 150 icin 750 tl fiyat aldim arastiriyorum bakalim..yas 33 istanbul cok pahali
 
Katılım
4 Ara 2015
Mesajlar
63
#PatientZer0 çok teşekkür ederim malesef öyle aldığım fiyatlar minimum 650 maksimum 2500 tl oldu.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst