Bizim buralarda kafana yatan olursa yardımcı olurum gider bakarm sıkıntı yok :cherry:Bizim buralar da hava sogumuyor sıkıntı orada zatenuzaklarda ucuza var ama kim gidecek bi motor icin. Iskenderun da yasiyorum ben. Su an birisi satiyormus 30 bin de 2011 model ve 3 bine birakacakmis sıkışmış biraz biraz uygun geldi ama bende istiyorum dusuk km olsun...
Bizim buralarda kafana yatan olursa yardımcı olurum gider bakarm sıkıntı yok :cherry:
Bende ayni senin gibi aklimda bu tarz sorularlayim.ikinci el alsam ne olur falan dedim en son sifir bajaj boxer lara kafayi taktim..kucuk dokunuslarla goze hos bir hale getirip boxer almayi dusunuyorum..
Bajaj boxer miydi cbf 150 miydi derken en sonunda 2015 model sifir siyah cbf 150 mi almis ve araniza katilmis bulunmaktayim bayiden carsamba gunu alacagim..
Yeni motosiklete baslayacak arkadaslara yardimci olmak acisindan neden aldigimi kisaca aciklayayim..digerlerine nazaran sorunsuzlugu..servis kalitesi..ve kesinlikle ikinci eli... onun haricinde konforu,hizli yada yavas gitmesi , tipinin kotu yahut iyi olmasi almamda cokta etkili olmadi
Hayırlı ugurlu olsun en iyi secimi yaptınız boxer ve cbf kıyas edilemicek makineler tekeriniz düz bassinBajaj boxer miydi cbf 150 miydi derken en sonunda 2015 model sifir siyah cbf 150 mi almis ve araniza katilmis bulunmaktayim bayiden carsamba gunu alacagim..
Yeni motosiklete baslayacak arkadaslara yardimci olmak acisindan neden aldigimi kisaca aciklayayim..digerlerine nazaran sorunsuzlugu..servis kalitesi..ve kesinlikle ikinci eli... onun haricinde konforu,hizli yada yavas gitmesi , tipinin kotu yahut iyi olmasi almamda cokta etkili olmadi
Selam arkadaşlar adım Turhan sizlere bir kaç sorum olacak
>1. Sıfır km cbf 150 almak istiyorum bu ay fiyatlar biraz düşük hemen almalımıyım?
/>2. İlk motosikletim olacak onun için zorlanırmıyım ?
/>3. Motosikletimi 8 9 ay sonra satmaya kalksam cok zarar edermiyim ?
/>4. Ankaradan alıcam bildiginiz bayi var mı en uygun fiyat veren?
/>Ankara Honda Efe yarı peşin yarı kredi kartına taksit için 5650 tl fiyat verdi sizce fiyat nasıl ocak şubat gibi düşer mi acaba?
/>5. Yeni kasası ne zaman gelecek atıyorum ben simdi aldım mart'ta yeni kasa fln gelir mi veya tarihi belli mi ?
/>6. Plaka , ruhsat , işlemleri ortalama ne kadar tutuyor ?
/>
/>İlgilenen arkadaşlar için şimdiden teşekkürü bir borç bilirim.
kampanya vardı kacirdiniz ama genede alin bence cok uçuk bi artış yok arada plaka 20 tl ruhsat 186 lira sigorta kac para cikar bilmiyorum ilk araciniz olmasina kaza durumunuza yasiniza göre degisiyor ama en en az 300 lirayi gözden çıkarın derim uctu fiyatlar hakkınızda hayırlısı olsun
arkadaþlar ben de dün aranýza 2012 model 28 bin km de cbf alarak katýlmýþ bulunmaktayým. sýfýr almayý çok istedim ancak malesef olamadý ama bu da gayet güzel ustaya baktýrarak aldým. merak edenler olursa diye sigorta 650 tl ye en ucuz yaptýrabildim ama valla 2500 tl diyen bile olduyaþ 29 il istanbul ilk motorum ve ilk aracým. noter masrafý da 111 tl tuttu. inþallah güzel paylaþýmlarda bulunuruz hepinizin tavsiyelerine ihtiyacým var. þimdiden saðolun. tekeriniz düz bassýn
![]()
Hayırlı olsun. Kaça aldınız acaba
arkadaşlar ben de dün aranıza 2012 model 28 bin km de cbf alarak katılmış bulunmaktayım. sıfır almayı çok istedim ancak malesef olamadı ama bu da gayet güzel ustaya baktırarak aldım. merak edenler olursa diye sigorta 650 tl ye en ucuz yaptırabildim ama valla 2500 tl diyen bile olduyaş 29 il istanbul ilk motorum ve ilk aracım. noter masrafı da 111 tl tuttu. inşallah güzel paylaşımlarda bulunuruz hepinizin tavsiyelerine ihtiyacım var. şimdiden sağolun. tekeriniz düz bassın
![]()
Patientzero Ben sifir cbf 150 icin 750 tl fiyat aldim arastiriyorum bakalim..yas 33 istanbul cok pahali