Kawasaki Kawasaki Z250SL Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
.


Tamam bu sene Kawasakı çok konuşulacak ama grenajlı modeller benim çevremde kimsenin umrunda değil beyler hiç kusura bakmayın...25 yaş üstü kişilerin nınja 250 sl veya 250 lik bir grenajlı yavru ss e bineceklerini sanmam...

bu noktada size katılmıyorum 35 yaş üstü biri olarak kalkıp cbf ybr gibi gibi motorları hiç düşünmedim. kendimede yakıştıramadım açıkçası. kalktım 250sl aldım. bu motoru seçerken aklımda 3 tane motor vardı. ktm rc 200, aprilia rs4 125cc ve ninja 250. 3 motorunda servis ve yedek parça ağı gayet pahalı honda ve benzeri markalardan ama ürün kaliteside daha yüksek. zaten AEA nın videosundaki motor bize ait. özellikle ninja 250sl de karar kıldım. eşiminde ilk motoru olacaktı.

biz karı koca trafikte araba kullanırken hızlı olmayı ve trafik akışı müsait ise makaslara girmeyi seven bir çiftiz. genel olarak hanım sürücüler hakkındaki ön yargıdan dolayı bunu belirtme ihtiyacı duydum. bahse konu 3 motorda gayet atik ve muadillerinden düşük devirlerde daha çabuk hızlanan araçlar. eşim ile beraber özellikle aprilia üzerinde duruyorduk quick shifter özelliğine sahip olduğu için. hatta bir kaç ufak modifikasyon sonrası 125cc lik motor ile oynayarak onu 250cc lere trafikte kafa tutacak ayarı verebileceğimizi öğrendiğimizde pek memnun olmuştuk ta ki istediğimiz rengi minimum 1 maksimum 3 ay beklememiz gerektiğini öğrenene kadar.

ktm rc 200 ile ninja 250sl arasında kaldığımızda ise seçimimizi renkleri etkiledi. eşim ktm ile ninja arasında seçim yaparak son kararımızı vermemizi sağladı.

her seferinde belirtiyorum AEA çekimine gittiğinde motor çekime başlanmadan önce eşimin ricası Barkın bey tarafından motor en alçak seviyeye getirildi. 1.73 boyunda 83-86 kilo arasında olan biri olarak ben gayet rahat sığmaktayım motora. eşim ise 1.69 civarında 51-53 kilo. o benden de rahat biniyor. ikimizinde 30 yaş üstü olduğu düşünüldüğünde, sizin yorumunuz sadece sizin çevrenizdeki 30+ yaş grubu için geçerli kalıyor.

neden Naked veya CBR tarzı bir motor almayız:
sanırım biraz şekilci insanlarız. araba aldık mı hemen üzerinde ufak tefek makyaj yaparız. alçaltma, film, ses sistemi vs... belki bu huyumuz motora seçerkende etken idi. şekil ile kaliteyi bir arada görmek istedik. daha motoru alalı 1 ay olmasına rağmen bir sonraki motorumuzu araştırmaya başladık. RC 390 veya güçlü kuvvetli bir japon/amerikan chopper a doğru meyil etmeye başladık. yine sebep şekilcilik.... cbr tarzı motorlar dendiğinde aklımıza tek gelen kurye motoru oluyor. bir de konumlarımızdan dolayı tercih edeceğimiz motorların muscular veya voguish tadında olmalarını tercih ediyoruz...
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
o siyah-kırmızı nasıl güzel bişi öyle? ::alkiis::::143::
yani Z300e gönül vermesem şeytan diyor git siyahından al bir tane.

ALOO KAWASAKİİİİİİİİİ DUY SESİMİZİ YAHU!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
171
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Metehan bey e katılıyorum. Bu tarz motorların grenajli olanlari apacilik. Sinek gibi incecik 20 kusur beygir motor , grenajli ama bir yzf yada rs gibi heybetli degil. Eziklik gösterisinde başka bir şey değil , en guzeli naked modeli kesinlikle mantıklı su an.
 
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
382
o siyah-kırmızı nasıl güzel bişi öyle? ::alkiis::::143::
yani Z300e gönül vermesem şeytan diyor git siyahından al bir tane.

ALOO KAWASAKİİİİİİİİİ DUY SESİMİZİ YAHU!

Z300'de 15.200 lira. Arada çok fark var be. :pale:

O kırmızı şaseli siyah modeli gelicek mi ben kawasaki'nin sitesinde göremiyorum sadece siyah model var.
 
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
185
Z250SL ABS li modeli için 12000 tl fiyat aldım. ne yalan söyliyim benimde kafamı karıştırdı kawasaki.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Kawasaki, Bajaj dan görüntüsü iyi kendisi dandik motor yapmayı öğrenmiş gibi sanki , aynı pulsar gibi duruyor, inşallah yanılırımda millet ucuza iyi motora biner. Birde iki silindirden tek silindire inmiş, aea motoru kuvvetli diyor ama aynı bajaj pulsar motoruna benzer parçalar görüyorum , bence kalite düşmüş fiyat ucuzlamış pazara ortak olmak için.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
fotoda motor cok küçük değil sen irisin, birde motorun küçüldüğünü düşün??

İnsanların algılarıyla oynayıp, küçük bi algı operasyonu planlamaktasın:p

Ben teknik ve marka olarak beğensemde 1.81boy 87 kilo ile SL naked a çok sıcak bakmıyorum.

verdiğin video ki eleman max 1.67

Kawanın 250 sl modeli benimde dikkatimi çekiyor.... söylediğiniz gibi benim boyda 1.82, kilo 87.... Bu motosikletin ölçülerine bakılırsa çok da iri değil.. Kawa yı görüp üstüne oturmadan karar vermek olmaz gibi...Şahsi kanaatim küçük kalacağı yönünde...ama ele geçen parayı bu aralar yuro ya çevirmek, almak isteyecekler için mantıklı olabilir.. Malum yuro 2.95 seviyelerden 2.60 lara kadar geriledi.. olurda ilerde yuro artarsa en azından fiyat artışından etkilenmezler..
 
Katılım
28 Ara 2014
Mesajlar
520
Euronun düşük olması dolayısıyla motorun fiyatı gayet uygun gibi esasında race görünümlüsü güzel ama yinede üstüne bir oturup denemek gerekli, 8 bin e bajaj almak yerine üstüne 3 koyulup kawasaki alınabilir birde üstünde gelen lastikler race versiyondaki gibi dunlop olursa aradaki fark 2500tl e düşmüş olur.

Bu motor ne zaman gelicek umarım fuarda görebiliriz şubay ayı içinde motor almak istiyordum...
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
yahu diyorum ya zaten ALOO KAWASAKİİİİİİ DUY SESİMİZİ diye :) üç guruş fazla olsun gırrrmızı olsun :) hesabı.

yeminle söylüyorum aklım, giysili bişiler al diyordu kışında popom donmasın: cbr250/500, inazuma f, ninja300. hatta inazuma f yide retro bulduğumdan bu olur diyordum.
kalbim, tabi anarşiktir kendisi biraz, çıplak al çıplak al diyordu. duke 390a kararımı verdiydim. gözü karartmıştım. sonra duke 200 forumunda bir muhabbet oldu duke serisinden vazgeçtim. z300ü de beğendim resimlerinden falan gönül kaydı bir kere günahını çekeceğim. hatta topiğine bile yazdım düş öro düş öro diye :) artık hayırlısı ise bu sene inazuma güle güle, hoş gelir z300. kışın popomun donmasına devam :( cumhurbaşkanı dövizi yükseltmeseydi iyiydi gerçi :( öro gidiyordu tepetaklak.

Z300'de 15.200 lira. Arada çok fark var be. :pale:

O kırmızı şaseli siyah modeli gelicek mi ben kawasaki'nin sitesinde göremiyorum sadece siyah model var.
 
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
185
Dost; Hangi bayii verdi bu fiyatı ve anahtar teslim mi? (plakâ+ruhsat)???...:silent:
Sofuoğlu'nu Aradım yetkili arkadaş eğer hesap numarasına kapota yatırırsam fiyatın euro ya bağlı yükselmesinden veya düşmesinden etkilenmeyeceğini söyledi. Fiyat motorun çıplak hali, ruhsat plakası hariç. Mobilden yazıyorum kusurum varsa affola.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar vakit oldukca bir bir cevaplarım...yani adam seçiyorum canımın istediğine cevap yazarım tarzım hiç olmadı...dün yazamadık şimdi fırsat buldum yine...gözden kaçırdığım olduysa kusura bakmasın artık...

Üzerine biraz daha ekle cbf 150 al :queen:


2 cbf parası eder ama ne gelecek dah abilmiyoruz...aslında doğmamış çocuğa don biçiyoruz sanki...

Grenaj hariç diğer tüm aksamlar 250sl ile aynımı?


aynı evet...

alınır bu makine...


sanada çok yakışır ganga...Sedata da kaptırırız bi dene :)

Bende beğendim bu motoru fiyatta iyi. Tek hoşuma gitmeyen biraz ufak oluşu. Benim ebatlarda (1.87 78 kilo) biri için ufak kalır biraz. Hyo gibi kalıplı olsa çift silindir olsa manyak olur.


dediğin gibi az kasa büyük olsa ne olurdu ki ..lastik ebadı geniş olsa yahu zarar mı ederler..Asya da üretiliyor diye (Malezya Kawasakı) onların insan standardına göredir belki...


Yas 42 ve size katilmiyorum. Grenajli motorlara bayiliyorum ama naked.lar hic ilgimi cekmiyor :)

grenajlı 250 cc lere bayılmıyorum..grenajlı 600..1000 liklere bayılıyorum...bu daha net oldu belki...:p

makine taşşşş

bencede...bak Malezyada yarışları da varmış grenajlı olanın..demek ki bu model orada bayağı geliştirildi...

mt 125 vardı bir ara gören varmı http://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/mt/mt-125.aspx?view=featurestechspecs 10000 kağıtmış

kawa s..ti bizi resmen cbr 1 aydır satışta arayan bile yok


MT125 yanlış anlaşılmasın ama saygı bile duymadığım bir makina...üretim hatası var gibi...tuhaf bir motor... :) cbr250 ciler biraz şaşkın evet ama fahiş fiyattan düşürmek lazım ...ucube bişey yani :)

http://www.motoetkinlik.com/wp-content/uploads/2014/08/Yamaha_MT_125_T%C3%BCrkiye_2-001.jpg


Yamaha r25 çıktıktan sonra da , 2. el cbr 250 piyasası iyice ölecek . Honda bu sene birinciliği kawasakiye veya Yamahaya kaptıracak 250 cc'de . :pl:

gelen Hondaya giden Hondaya giren çıkan Hondaya bu ara :)

:queen: O kadar çabuk etki etti mi yahu :) Daha doğru dürüst satılmadı bile SL serisi. Şahsen görmedim hiç

bu yaz heryerde Kawa olacak sanki...

Zaten bu 250 cc'ye kadar fiyatlarının yuksek olması çok saçma bir kere japonyada 1-2 yıldır önlenemeyen deflasyon (üretim fazla talep yok fiyatlar düşüyor) var bunlar döviz üzerinden fiyat veriyorlar ve yılda sezon başı ortası ve sonu olmak üzere üç zam yapıyorlar gelde bunun mantığını kavra

bencede saçma dostum...ama büyük cc den para kazanamadıklarını için bence 150-250 cc de memet umuyorlar...

Ulen şu z800 ' ün fiyatında bir kıyak yapsalarya :)

bizi aşar o :p

Gizlice bekleyenlerden biride benim banada subat sonu dendi absli modelde dahil zaten 250cc naked sinifini dusunursek en cazip duran motosiklet kawasakiden yamahadan mt 250 bekliyoruz ama o da muamma ortada net bisey yok o yuzden z250sl naked severlere fazlaca hitap edicek ve tatmin edecek gibi duruyor

az kaldı dostum fuara...ya sabır...

Hondami satasim geldi bian hemen sele olcusu arattim zl biraz daha yuksekmis hondaya zor yetiyor oysa ayagim hayallerim uçtuuuu :((( boy fakirligide bu olsa gerek

bende bu boydan çektim ne çektiysem ...1.90 olmanın bedeli motorcular için ağır oluyor...ya 1200 gs alacaksın ya hiç...

fotoda motor cok küçük değil sen irisin, birde motorun küçüldüğünü düşün??

İnsanların algılarıyla oynayıp, küçük bi algı operasyonu planlamaktasın:p

Ben teknik ve marka olarak beğensemde 1.81boy 87 kilo ile SL naked a çok sıcak bakmıyorum.

verdiğin video ki eleman max 1.67

ya aga bende altımda düdük gibi kalacağını biliyorum ama 1.90 ve 130 kiloya ne kadar uyacak göreceğim... olduğu kadar diyelim artık...ama yine ınazumaya dönebilirim mavi veya beyaz olanından...

siyah kırmızı çok asi :) bide akrep egzozu verseler en azından motorla birlikte alındığında güzel bi indirim yapılsa tadından yenmez

başgan sanada yakışır..sen fuarda ciddi ciddi düşün bunu...

Naked olsun çamurdan olsun.

:cat:

bu noktada size katılmıyorum 35 yaş üstü biri olarak kalkıp cbf ybr gibi gibi motorları hiç düşünmedim. kendimede yakıştıramadım açıkçası. kalktım 250sl aldım. bu motoru seçerken aklımda 3 tane motor vardı. ktm rc 200, aprilia rs4 125cc ve ninja 250. 3 motorunda servis ve yedek parça ağı gayet pahalı honda ve benzeri markalardan ama ürün kaliteside daha yüksek. zaten AEA nın videosundaki motor bize ait. özellikle ninja 250sl de karar kıldım. eşiminde ilk motoru olacaktı.

biz karı koca trafikte araba kullanırken hızlı olmayı ve trafik akışı müsait ise makaslara girmeyi seven bir çiftiz. genel olarak hanım sürücüler hakkındaki ön yargıdan dolayı bunu belirtme ihtiyacı duydum. bahse konu 3 motorda gayet atik ve muadillerinden düşük devirlerde daha çabuk hızlanan araçlar. eşim ile beraber özellikle aprilia üzerinde duruyorduk quick shifter özelliğine sahip olduğu için. hatta bir kaç ufak modifikasyon sonrası 125cc lik motor ile oynayarak onu 250cc lere trafikte kafa tutacak ayarı verebileceğimizi öğrendiğimizde pek memnun olmuştuk ta ki istediğimiz rengi minimum 1 maksimum 3 ay beklememiz gerektiğini öğrenene kadar.

ktm rc 200 ile ninja 250sl arasında kaldığımızda ise seçimimizi renkleri etkiledi. eşim ktm ile ninja arasında seçim yaparak son kararımızı vermemizi sağladı.

her seferinde belirtiyorum AEA çekimine gittiğinde motor çekime başlanmadan önce eşimin ricası Barkın bey tarafından motor en alçak seviyeye getirildi. 1.73 boyunda 83-86 kilo arasında olan biri olarak ben gayet rahat sığmaktayım motora. eşim ise 1.69 civarında 51-53 kilo. o benden de rahat biniyor. ikimizinde 30 yaş üstü olduğu düşünüldüğünde, sizin yorumunuz sadece sizin çevrenizdeki 30+ yaş grubu için geçerli kalıyor.

neden Naked veya CBR tarzı bir motor almayız:
sanırım biraz şekilci insanlarız. araba aldık mı hemen üzerinde ufak tefek makyaj yaparız. alçaltma, film, ses sistemi vs... belki bu huyumuz motora seçerkende etken idi. şekil ile kaliteyi bir arada görmek istedik. daha motoru alalı 1 ay olmasına rağmen bir sonraki motorumuzu araştırmaya başladık. RC 390 veya güçlü kuvvetli bir japon/amerikan chopper a doğru meyil etmeye başladık. yine sebep şekilcilik.... cbr tarzı motorlar dendiğinde aklımıza tek gelen kurye motoru oluyor. bir de konumlarımızdan dolayı tercih edeceğimiz motorların muscular veya voguish tadında olmalarını tercih ediyoruz...

bak can alıcı nokta nedir biliyormusun daha motoru alalı kısa bir süre olmasına rağmen "RC 390 veya güçlü kuvvetli bir japon/amerikan chopper a doğru meyil etmeye başladık"..işte bu zaman kaybı..emek kaybı...ve para kaybıdır...madem karı koca motor sürmeyi seviyorsunuz o zaman almanız gereken makina daha üst düzeyde ve dah agüvenilir olmalı...muscular veya voguısh nedir bilemiyorum gogıla bakmayada üşendim özür dilerim...bence ne istediğiniz halen bilmiyorsunuz...zaman kaybediyorsunuz...sizi 600 cc ye ihtiyacınız var..şimdi beni kahale almazsın ama doğru zaman geldiğinde 600 lük bir tourıngle tatlı tatlı uzarsı gezersiniz...bu geçiş modellerine kaybettiğiniz zamanada gülersiniz...bu arada 2 ayrı makinadan bahsetmiyoruz değil mi...tek makinaya biniyorsunuz...o artcı metrekaresine yengemi sığdırmaya çalıştığın onu oraya hapsettiğin içinde ( eğer tek makina varsa) seni asla affetmem...:p

bak benim çevremde ki aklı başında çiftler karı koca binecekse maddi durumlar elveriyorsa fazer alırlar..v strom alırlar...52 litrelik çantalarına herşeylerini sığdırırlar...bu güvensiz makinaya iki kişi binmenizi tavsiye etmem..Allah korusun bazen torka ihtiyacın olacaktır...bir kere artcıya eziyet..nınja 250 sl e bir kere iki kinilmez...makinanın aerodinamiği buna müsait değil...hey adamım yapma bunu ... o lanet makina tek kişilik..ciğeri nedir ki...ha iki tane yoktur diyorum yani 25 bin liraya iki dene makina almamışsındır yok artık derim...tek makinadır muhtemelen ama onunda canını çıkarmayın :p ve düzgün bir makina alın uzun vade de huzur içind ekullanın...neyse zaten zaman herşeyi gösterecek...

o siyah-kırmızı nasıl güzel bişi öyle? ::alkiis::::143::
yani Z300e gönül vermesem şeytan diyor git siyahından al bir tane.

dostum güzel diyorsun ama z300 rakam olarak dezavantajlı sanki...vergi dilimine giriyor...o paraya neler var neler...dıversıonlar..fazerler...


ALOO KAWASAKİİİİİİİİİ DUY SESİMİZİ YAHU!

:king:

Metehan bey e katılıyorum. Bu tarz motorların grenajli olanlari apacilik. Sinek gibi incecik 20 kusur beygir motor , grenajli ama bir yzf yada rs gibi heybetli degil. Eziklik gösterisinde başka bir şey değil , en guzeli naked modeli kesinlikle mantıklı su an.

valla dostum en azından naked olunca kimse bizden fazla şeyler beklemiyor yolda vicdnai bir huzur var...ama grenaj olunca bu düdük gibi teneke ses çıkınca biraz güldürüyolar kendilerine...yahu millet Yukı markasının race kılıklısına para bayılıyor...bu nasıl bir tatmin duygusu...lan YUKI ye hangi psikolojiyle para verirsin...dimi...:p

Z300'de 15.200 lira. Arada çok fark var be. :pale:

O kırmızı şaseli siyah modeli gelicek mi ben kawasaki'nin sitesinde göremiyorum sadece siyah model var.

Devlete para kazandırmaya gerek yok bence...galiba tek renk gelicek...

Z250SL ABS li modeli için 12000 tl fiyat aldım. ne yalan söyliyim benimde kafamı karıştırdı kawasaki.

:cat:

Kawasaki, Bajaj dan görüntüsü iyi kendisi dandik motor yapmayı öğrenmiş gibi sanki , aynı pulsar gibi duruyor, inşallah yanılırımda millet ucuza iyi motora biner. Birde iki silindirden tek silindire inmiş, aea motoru kuvvetli diyor ama aynı bajaj pulsar motoruna benzer parçalar görüyorum , bence kalite düşmüş fiyat ucuzlamış pazara ortak olmak için.

aslında Hindistandaki fabrikalarda güzel makinalar üretiliyor...ben Japon kalitesine yaklaştıklrına inanıyorum...ama bir Tayland Hondanın cbr 250 de aynı özeni gösterdiğine inanmıyorum...bu model Malezya Kawasakı fabrikasında üretilmiş...

Kawanın 250 sl modeli benimde dikkatimi çekiyor.... söylediğiniz gibi benim boyda 1.82, kilo 87.... Bu motosikletin ölçülerine bakılırsa çok da iri değil.. Kawa yı görüp üstüne oturmadan karar vermek olmaz gibi...Şahsi kanaatim küçük kalacağı yönünde...ama ele geçen parayı bu aralar yuro ya çevirmek, almak isteyecekler için mantıklı olabilir.. Malum yuro 2.95 seviyelerden 2.60 lara kadar geriledi.. olurda ilerde yuro artarsa en azından fiyat artışından etkilenmezler..


sende küçük kalacaksa bende artık cbf 150 gibi kalacak...1.90 130 kilo...ama grenajlıda sırıtan ben naked de çok sırırtmam dye umuyorum dostum...
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
yamahadan ses seda olmadığına göre mt 250 bence en erken 2016 ya kalır. dolayısı ile bu yıl yamaha yılı derken kawasaki ipi gögüsleyebilir. fiyatları şu anda uygun. öro yükselmez ise şanslı olacaklarını düşünüyorum. en azından ben z300 almayı planlıyorum.

Gizlice bekleyenlerden biride benim banada subat sonu dendi absli modelde dahil zaten 250cc naked sinifini dusunursek en cazip duran motosiklet kawasakiden yamahadan mt 250 bekliyoruz ama o da muamma ortada net bisey yok o yuzden z250sl naked severlere fazlaca hitap edicek ve tatmin edecek gibi duruyor
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben Yamahadan böyle uzaylı tipli bir MT serisi almak istemem aslında...MT-07 MT125 serileri malumun daha kendine has klasik çizgilerde olan matorları tercih ediyorum...cb 250 f çok tatlı görünüyor..getirdilerde almadık mı...ama 15-16 bine z300 alınması bana sadece Devletin araclarına benzin katmak gibi geliyor...
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
yamaha, R25le aynı anda R25 motorlu bir çıplağı piyasaya sürmeye çekindi bence. Çekinmeseydi iyiydi. ama çift farlı Z300(250)ü çok beğendim. katlanacağım artıkın. :)
Vergide adaleti sağlamak görevi hükümeye düşmekte. nasıl benim maaşımdan üçte biri çoturt diye her ay kesiyorlarsa; serbest meslek erbabından ve Türkiyenin gayri safi milli hasılasının %15 ini kurtardığını söyleyenden de( ortaklarından da) 1/3 alsın. Bu onların görevidir. 2002 yılında tüm gelir vergisinde ücretlinin payı %70 idi. bugün %99 a ulaştı. yani serbset meslekte nerdeyse kimse vergi vermiyor hale geldi.. :( durum böyle olunca bizi zaten s..iyorlar. ee birinci sefer olduktan sonra sonrakiler o kadar acıtmıyor... :(

ben Yamahadan böyle uzaylı tipli bir MT serisi almak istemem aslında...MT-07 MT125 serileri malumun daha kendine has klasik çizgilerde olan matorları tercih ediyorum...cb 250 f çok tatlı görünüyor..getirdilerde almadık mı...ama 15-16 bine z300 alınması bana sadece Devletin araclarına benzin katmak gibi geliyor...
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
kanka şuan hedef var bende oda yıldız....

fizy ile bir süre daha devam.. ama bakarsın fuarda bir bomba patlatırım...
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Mete_han bey tespitleriniz bizi hiç yansıtmamış. Biz çabuk sıkılan ve değişiklik yapmayı seven insanlarız sadece. Bugün ninja olur yarın 2 tane rc390 olur ki rc200 içimize sinmedi konu güç değil ama asla ve asla fazer veya v strom alacağımız bir alet olmaz. Bizim düşünce yapımız sizinkinden farklı yerlerde. Şu anda ikinci ninja yı da alsak mı diye düşünüyoruz. Bir birimize zaten artçı olmuyoruz zaten huy olarak birimize ne alırsak mutlaka diğerimizede aynısını veya muadilini alırız. Neyse konu şahsi boyuta gitti amacından saptı. Nacizane tavsiyem tanımadığınız kişiler hakkında kesin yargılara varmayın
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yamaha, R25le aynı anda R25 motorlu bir çıplağı piyasaya sürmeye çekindi bence. Çekinmeseydi iyiydi. ama çift farlı Z300(250)ü çok beğendim. katlanacağım artıkın. :)
Vergide adaleti sağlamak görevi hükümeye düşmekte. nasıl benim maaşımdan üçte biri çoturt diye her ay kesiyorlarsa; serbest meslek erbabından ve Türkiyenin gayri safi milli hasılasının %15 ini kurtardığını söyleyenden de( ortaklarından da) 1/3 alsın. Bu onların görevidir. 2002 yılında tüm gelir vergisinde ücretlinin payı %70 idi. bugün %99 a ulaştı. yani serbset meslekte nerdeyse kimse vergi vermiyor hale geldi.. :( durum böyle olunca bizi zaten s..iyorlar. ee birinci sefer olduktan sonra sonrakiler o kadar acıtmıyor... :(

R 25 motorlu naked mi dedin...hani nerdebir link paylaşsana...böyle bir model benim bildiğim kadarıyla yok...

yani YAmaha uzun vade de 250 cc naked planlaması dahi yapmadı...bu fuarda inşallah uyanış olacak :)

Murat K...farklı zevk ve beğeniler olduğu aşikar...tesbitler zaten kişiye göre değil geneleydi ama sen üzerine alınıp biz öyle değiliz dedin...hangi makinada mutlu olduğunu tabi ki seni ilgilendirir ...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
http://www.zigwheels.com/news-features/features/new-yamaha-mt150-and-mt250-for-india/18553/ belli değilmiş o zaman
http://www.yakittuketimi.net/yeni-yamaha-mt-25/

yamaha ve diğerleri avrupa ve amerika pazarı için 250cc leri 300e yükselttiler. ve hem giydirilmişlerinde hem de çıplaklarında aynı bloğu kullanıyorlar. ( ilk kawasaki yaptı bu yükseltmeyi sonra honda çıkarttı bu yılda yamaha getirecek ) ama biz ve bizim gibi geri kalmış ( ekonomik, vergi sistemi yada başka sebeplerle) ülkeler için durumu bozmayıp 250cc lerle devam ediyorlar. bunun sebebi olarak da bağzı ülkelerdeki ( italya ) otobanlara 300cc nin altının sokulmama kararı diye biliyorum.
bu arada en büyük adımı yamaha tamamen yeni bir 250cc blok çıkararak yaptı. 26,5kw 36 beygir.
hondanın 300lüğü(286cc aslında) 22,7kw. 30 bg. http://bikes.honda.co.uk/motorcycles/range/super-sport/cbr300r-2014/specifications.html
kawasakinin 300lüğü (296cc) 29kw. 39bg. yani yamaha 250cc sınıfında nerdeyse kawasaki 300lük kadar güç sundu. ( yzf r3= 30,9kw 42bg) http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/supersport/yzf-r3.aspx?view=featurestechspecs
şimdi yamaha; mt 09, mt 07, mt125 çıkarınca arada büyük bir boşluk oluştu. ben ve pek çokları bir 250lik( 300lük) bekleyişine girdi. henüz uzak doğu pazarı için bile bir duyuru yok ama geçenlerde bir yerlerde gördüğüm yamaha fabrikasından çalındığı söylenen bir belge yayınlandı. bu belgede mt250(300) üretiminden bahsediyordu.

yani yamaha üretime henüz başlamamış. keşke r25 le birlikte başlayabilselerdi. dolayısı ile en erken 2016 diye düşünüyorum.

600lükler gelince tecrübemin en zayıfı 70-80bg gelen makinelere binmek için yeterli olduğunu düşünmüyorum. ama en önemlisi ülkemizdeki kullanım, servis şartları ve ÜÇKAĞITÇILAR yüzünden ikinci el motorlu taşıt almayı düşünmemem/düşünememem. hem haddinden fazla paralar istenecek benden hem de başıma bir o kadar masraf açma ihtimali var. o kadar para verene kadar sıfır birşeyleri hem de garantisiyle alırım.. ;) bir de forumlarda konuşulan acayip servis ücretlerini gördükçe bütçemin 600-700lük şeylere yeteceğinden şüphe eder oldum.. ( ulan işe bak çeyrek milyar dolarlık şantiyeleri bitir, s.ktiri boktan 600lük düşüneme :( patron evladı olmak varmış sömür işçiyi ohh yatlar katlar.) önce bir 300 sonra belki 500lüklerle denemek istiyorum. mesela geçenlerde ülkemizde artık satılmayan 45-50bg lik bir modeli merak ettim. acaba ikinci el alınır mı diye? ingilterede hala sıfırı satılmakta. şimdi bu alet sıfırı Tr ye gelse taş çatlasa 22-23 bine satılacakken motosikletin 6 yaşındakisine 15-18000 tl isteniyor. :( nasıl yani? bir de 70.000km dedikleri 170.000km çıkacak. ince ayarları yapılmamış yağuına suyuna bakılmamış; ayıkla pirincin taşını. :) burası gavuristan mı https://www.youtube.com/user/thirdgenlxi/videos adam 320.000km yi binmiş bitirmiş. hala biniyooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...

R 25 motorlu naked mi dedin...hani nerdebir link paylaşsana...böyle bir model benim bildiğim kadarıyla yok...

yani YAmaha uzun vade de 250 cc naked planlaması dahi yapmadı...bu fuarda inşallah uyanış olacak :)

Murat K...farklı zevk ve beğeniler olduğu aşikar...tesbitler zaten kişiye göre değil geneleydi ama sen üzerine alınıp biz öyle değiliz dedin...hangi makinada mutlu olduğunu tabi ki seni ilgilendirir ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst