Kawasaki Kawasaki Z250SL Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Bende beğendim bu motoru fiyatta iyi. Tek hoşuma gitmeyen biraz ufak oluşu. Benim ebatlarda (1.87 78 kilo) biri için ufak kalır biraz. Hyo gibi kalıplı olsa çift silindir olsa manyak olur.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
allahın adamı sıkma bu kadar kendini sana 250 cc makina düdük gibi olur
sen 2 metre 140 kg sin hadi benim gibi 1.80 boy 80 kg olsan neyse ama bu makinalar sana gitmez
bi ara aynaya bak sonra dön kendine sor acaba ben bu makinayı nasıl alacağım diye
 
Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
409
Yas 42 ve size katilmiyorum. Grenajli motorlara bayiliyorum ama naked.lar hic ilgimi cekmiyor :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,653
Zaten bu 250 cc'ye kadar fiyatlarının yuksek olması çok saçma bir kere japonyada 1-2 yıldır önlenemeyen deflasyon (üretim fazla talep yok fiyatlar düşüyor) var bunlar döviz üzerinden fiyat veriyorlar ve yılda sezon başı ortası ve sonu olmak üzere üç zam yapıyorlar gelde bunun mantığını kavra
 
Katılım
15 Ocak 2015
Mesajlar
66
Gizlice bekleyenlerden biride benim banada subat sonu dendi absli modelde dahil zaten 250cc naked sinifini dusunursek en cazip duran motosiklet kawasakiden yamahadan mt 250 bekliyoruz ama o da muamma ortada net bisey yok o yuzden z250sl naked severlere fazlaca hitap edicek ve tatmin edecek gibi duruyor
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Hondami satasim geldi bian hemen sele olcusu arattim zl biraz daha yuksekmis hondaya zor yetiyor oysa ayagim hayallerim uçtuuuu :((( boy fakirligide bu olsa gerek
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
MeteHan bey amca:p

bu motorla inazuma arası 100km/lt ne kadar oynar bilmiyorum eğer 4 e 3 ise tamam da...

Bu motor boyu max 1.78 kilo 80 adama kadar şase size M boy, inazuma ise XL boy. iki tık fark var.

sürücü motor oranı duydugun seylerden sonra bu motoru sana sattıracak derecede.

yeni bir macera olarak seni cezbetmiş iyice anlaşılan. ben bu görüşlerime rağmen denemenden yanayım:)

belki görüntüyü takmayıp gidişinin ve yakıtının hastası olacaksın
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
MeteHan bey amca:p

bu motorla inazuma arası 100km/lt ne kadar oynar bilmiyorum eğer 4 e 3 ise tamam da...

Bu motor boyu max 1.78 kilo 80 adama kadar şase size M boy, inazuma ise XL boy. iki tık fark var.

sürücü motor oranı duydugun seylerden sonra bu motoru sana sattıracak derecede.

yeni bir macera olarak seni cezbetmiş iyice anlaşılan. ben bu görüşlerime rağmen denemenden yanayım:)

belki görüntüyü takmayıp gidişinin ve yakıtının hastası olacaksın

başgan bakıcaz görücez valla boya uygun değil gibi işin gerçeği ama bir hyo 250 r ayarında olsa harika olurdu...

fuarda değil de yazın karar alıcam...mesela ınazumam varken böyleydim...bundan daha kötümü olur sence :)

çevreye verdiğim görüntü kirliliği nedeniyle özür dilerim :)

 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
harbi seni bi incelemek lazım ganga senin tipi incelesinler yeminle 20 cilt'lik ansiklopedi yazmazlarsa eşşek gibi anırırım :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tipi kesss diyosun yani...kıskanç Sakarya Bebesi :p mel'un zındık... :king:
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
CBR250 kullanıyorum. İnşallah r25 ucuza gelir, z250 uygun fiyatta kalır, KTM RC serisinde fiyat indirimine gider. Motoru satarken zarar edeyim yeter ki bu piyasada alternatif olsun, rekabet olsun, kalite olsun ve verdiğimiz para "kötünün iyisi" için değil, en iyisi için olsun.

Şuraya bak koca ülkedeki geyik ;

" Abiler ninja alcam ama parçası pahalıymış, 600cc gibi duruyo ama Hyonun freni yok, Cbr tipini beğenmedim ama servisi iyiymiş ne yapayım :/ ".

Honda kalitesiz bir marka değil, ama bir marka tüketicinin değer algısı yerine , bayramda seyranda bilet fiyatını iki katı fiyatına çıkaran açgözlü firmalar gibi talep ve seçeneksizlik sonucu kendine fiyat çekiyorsa, bu artık beni kazıklamak anlamına gelir.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
CBR250 kullanıyorum. İnşallah r25 ucuza gelir, z250 uygun fiyatta kalır, KTM RC serisinde fiyat indirimine gider. Motoru satarken zarar edeyim yeter ki bu piyasada alternatif olsun, rekabet olsun, kalite olsun ve verdiğimiz para "kötünün iyisi" için değil, en iyisi için olsun.

Şuraya bak koca ülkedeki geyik ;

" Abiler ninja alcam ama parçası pahalıymış, 600cc gibi duruyo ama Hyonun freni yok, Cbr tipini beğenmedim ama servisi iyiymiş ne yapayım :/ ".

Honda kalitesiz bir marka değil, ama bir marka tüketicinin değer algısı yerine , bayramda seyranda bilet fiyatını iki katı fiyatına çıkaran açgözlü firmalar gibi talep ve seçeneksizlik sonucu kendine fiyat çekiyorsa, bu artık beni kazıklamak anlamına gelir.

bu Honda ÖTV indirimin bile kendi lehine çevirmeye çalışan öyle niyeti bozuk bir firma...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
fotoda motor cok küçük değil sen irisin, birde motorun küçüldüğünü düşün??

İnsanların algılarıyla oynayıp, küçük bi algı operasyonu planlamaktasın:p

Ben teknik ve marka olarak beğensemde 1.81boy 87 kilo ile SL naked a çok sıcak bakmıyorum.

verdiğin video ki eleman max 1.67
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
siyah kırmızı çok asi :) bide akrep egzozu verseler en azından motorla birlikte alındığında güzel bi indirim yapılsa tadından yenmez
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst