Kawasaki Kawasaki Z250SL Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247









TEKNİK ÖZELLİKLER

Makine Tipi
4-zamanlı,su soğutmalı, tek silindir

Silindir Hacimi
249 cc

Silindir,Çap x Strok
72.0 x 61.2 mm

Sıkıştırma Oranı
11.3:1

Sübap Sistemi
DOHC, 4 sübap

Maksimum Güç/Tork
28 PS (9,700 rpm) 22.6N.m 8200rpm

Karbüratör
Yakıt enjeksiyon: 38mm x 1

Ateşleme
Dijital

Marş Sistemi
Elektrik

Şanjman
6 - vites

Şasi Tipi
Boru tarzı

Kaster/Trail
24o / 90 mm

Süspansiyon,Ön/Arka
37 mm teleskopik çatal / Uni-Trak, önyükleme yay ayarlı

Lastik,Ön/Arka
100/80-17M/C 52S/ 130/70-17M/C 62S

Fren,Ön/Arka
Tek Disk 290 mm, çift piston kaliper / Tek Disk 220 mm, Çift piston kaliper

Tekerlek Çalışması,Ön/Arka
110/116 mm

U x G x Y
1,935 x 700 x 1,015 mm

Aks Açıklığı
1330 mm

Sele Yüksekliği
785 mm

Yakıt Kapasitesi
11 Lt.

Kuru Ağırlık
148 kg / 150 kg (ABS)

FİYAT:
Z250SL 4.200 €
Z250SL ABS 4.620 €
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
helallll makinayaa geeaallll...:p


yıl 2014 yüzümüz yeni güldü AMK newspaper :p
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
helallll makinayaa geeaallll...:p


yıl 2014 yüzümüz yeni güldü AMK newspaper :p

Güzel makina. Fakat bir scooter ın rahatlığını veremez. Pek memnun kalmadığın scooter maceranı da hatırlıyorum. Fakat bir scooterın rahatlığını hiç birinde bulamazsın. Ben de İnazuma almayı duşünürken tavsiye ile benimsemediğim bir tarz olan scootera geçtim. Geçiş o geçiş şimdi fanatik scootercı oldum. Commuter motor dendiği zaman aklıma senin sarı çizmeler geliyor.:)(Aynısından ben de almıştım :)) Şimdi artık ayak ıslanma derdim yok. Çünkü scootercı oldum. Kullanımı o kadar da zevksiz değil. Büyük teker olunca sürüşü de zevkli oluyor. Yalan yok. Z250 de yakışıklı makina. Hayırlısı olsun...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Güzel makina. Fakat bir scooter ın rahatlığını veremez. Pek memnun kalmadığın scooter maceranı da hatırlıyorum. Fakat bir scooterın rahatlığını hiç birinde bulamazsın. Ben de İnazuma almayı duşünürken tavsiye ile benimsemediğim bir tarz olan scootera geçtim. Geçiş o geçiş şimdi fanatik scootercı oldum. Commuter motor dendiği zaman aklıma senin sarı çizmeler geliyor.:)(Aynısından ben de almıştım :)) Şimdi artık ayak ıslanma derdim yok. Çünkü scootercı oldum. Kullanımı o kadar da zevksiz değil. Büyük teker olunca sürüşü de zevkli oluyor. Yalan yok. Z250 de yakışıklı makina. Hayırlısı olsun...


skutır tecrübem bel fıtığı şüphesiyle emara girmemle son buldu diyebilirim..ama maksi tabi çok farklı..pcx denemem hüsranla sonuçlandı sadece yanlış bir seçim olabilir...ben üşenmeyeyim Decatlona gideyimde şu sarı çizmelerden kurtulayım artık ::p

z250 sl fiyatı bir kere çok uygun Z Moto bir kelek atmaz ise 11.600 bence harika bir fiyat...beni heyecanlandıran bir makina...

hiç 27 beygirlik motorum olmadı argadaş :p


şu videoyu izleyiniz...


bu makina 11.600 aga ben size bişey diyimmi bu makina piyasayı sallar Z Moto bile salaklaşıcak ulan asıl para bu alt segmentteymiş diye ...



---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------

güzel bir lansman....


 
Katılım
28 Ara 2014
Mesajlar
13
eğer ki fiyat böyle kalırsa çok iyi olur. zira gayet güzel bir görüntüsü var. malzeme kalitesi de iyi olursa tadından yenmez
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Bu motor hangisi ya, 50 tane farklı motor çıkıyor Zmoto sitesindeki ayrı, google'da çıkan youtube'da çıkan ayrı. Bir çok seviyorum bir nefret ediyorum. Anlamadım gitti valla :) Şasi Ktm RC390 gibi olursa süper olur, sanırım 250sl ninja gibi cılız olacak.
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Bu motor hangisi ya, 50 tane farklı motor çıkıyor Zmoto sitesindeki ayrı, google'da çıkan youtube'da çıkan ayrı. Bir çok seviyorum bir nefret ediyorum. Anlamadım gitti valla :) Şasi Ktm RC390 gibi olursa süper olur, sanırım 250sl ninja gibi cılız olacak.

Z250SL olan 249cc TEK silindir. 148 kg
Z250 olan 249cc ÇİFT silindir. 168kg
Z300 olan 296cc ÇİFT silindir. 168kg. evet iki silindirli 250 likle; 300lük aynı ağırlıkta.

http://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/mcy/street.html
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Bu motor hangisi ya, 50 tane farklı motor çıkıyor Zmoto sitesindeki ayrı, google'da çıkan youtube'da çıkan ayrı. Bir çok seviyorum bir nefret ediyorum. Anlamadım gitti valla :) Şasi Ktm RC390 gibi olursa süper olur, sanırım 250sl ninja gibi cılız olacak.
RC 390' ni yakından gördünmü şasi olarak Ninja 250'sl den farkı yok. zati 125 , 200 ,390 ayni şasi birebir aynı motorlar yan yana gördüm Hasanpaşa KTM'de hepsi var, sadece üzerlerindeki etiketler değişiyor :cherry: Aletler çok fotojenik ama yakından bakınca resimlerdeki gibi olmadığını fark ediyorsun. Hepsi cılız. Fakat Kendi çektiğim resimlerde bile cılız durmuyorlar öyle tuaf bir alet :sunny:
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
16
Bu motoru alan kullanan binen yok mu hiç yaaa...yoksa çıkmadımı daha.
 
Katılım
15 Ocak 2015
Mesajlar
66
Bugun bayi ile teslim tarihi taksit imkani ve absli model stok konusunu gorusecegim arkadaslar bahar gelmeden almayi dusunuyorum aksilik olmazsa
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Z serisinin eveliyatına bakarsanız duke den önce piyasaya çıktığını göreceksiniz.

Burdan da duke lerin Z ye benzetildiği anlamı çıkar.



Önce Z motoyu sonra Kawasakiyi 25cc segmentine gösterdikleri ilgiden dolayı teşekkür ediyorum.


Bu modelleri şu an gördüm. Kısmetse Çnümüzdeki hafta Kartal mağazada yerinde göreceğim.

Bu rakamlar ve bu performansla bomba etkisi yapacağı kanaatindeyim.

100 cc den 700 cc ye kadar Birçok motor kullandım. En memnun olduğum segment 250cc olmuştur.

Hem ekonomik hem her ihtiyaca cevap veriyor.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Merhabalar.
Kawasaki bayileriyle gorustum ve tarih sordum.
Su an bayilerde 250SL var. Ss tarzi olan yani.
Z250SL modeliyse martta gelecekmis. Bende o modeli bekliyorum.
 
Katılım
15 Ocak 2015
Mesajlar
66
bende bugün kawasaki yetkili bayiinde çalışan arkadaşımla görüştüm absli modelde dahil şubat sonu geleceğini söyledi.taksit imkanı var ama vade farkı koyacaklar onun içinde biraz peşinatla kolaylık yapabilceklerini belirtti 2 ay daha bi kenara koyup elimdeki motoruda satarsam tamamdır :)
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
16
Bu Z250 SL modeline arka çanta takılınca çirkin mi olur acaba ya da takılabilir mi?
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Her şey on numarada tipi biraz daha düzgün olsaydı tam olacaktı, Z800 e benzeyen kasa olsaydı hiç düşünmezdim.
Şu güzelliğe bakar mısın abicim :queen:

Kawasaki-Z250-Roja.jpg
 
Katılım
15 Ocak 2015
Mesajlar
66
Internette arastirdim ama ilgili aksesuarlara rastlamadim canta,koruma takozu,ruzgar siperligi gibi aksesuarlari eksik etmezler umarim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst