- Katılım
- 9 Haz 2014
- Mesajlar
- 382
z300 deki farı buna da koysalar nolurdu sanki. en büyük eksiği o çirkin far bence
Ben de tam tersine bu farı beğendim.
z300 deki farı buna da koysalar nolurdu sanki. en büyük eksiği o çirkin far bence
Ben de tam tersine bu farı beğendim.![]()
metehanda ne v storm alacak para ne vergisini ödeyecek maaş nede o sele oturacak toto yok
sen mete yi böyle cüsseli bi adam görüp te cesur sanma onda kuş kadar yürek yok
sadece millete akıl verir yok eski makina alma git 2013 al der ama sonra yok vergi si sigortası bakımı lastiği sarf malzemesi derken bunalıma girer cbf biner
uzaktan davulun sesi hoştur ama işin içine giremez
Hala cbf diyo hala resim çektiriyosun
ben geldim yarın gidiyorum geri son konularda konuyu görüyorum
konuyu acıyorum kawasaki konusunda cbf 150 yi öpen resimler görüyorum
bıkmadın mı abi şu motordan 2 sene bindim lanet okudum hergün garibanlıga
döndüğümde bu cbf i değiştirmedin mi motorunu eve sok mete abi
çalmayanın ... :cherry:
Gardaş kusura kalma ama o motor senin totoya olmaz.
z300 deki farı buna da koysalar nolurdu sanki. en büyük eksiği o çirkin far bence
http://www.motospor.net/wp-content/uploads/2014/05/Kawasaki-Z250-Roja.jpg
Abicim bu ne güzellik. Türkiyye z250 sl yerine Z250 yi getirseler ya. Resmi görür görmez tabletime masa üstü yaptım.
Yukarda bir arkadaştan alıntı yaptım ama z300 olmasın bu. 2 egzoz çıkılı var
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:12 ----------
http://ic.maxabout.info/bikes/kawasaki/kawasaki-wallpapers/kawasaki_z250_wallpaper.jpg
Z250 imiş. Euro emisyon ayağına getirmiyorlar muhtemel. Yazık...
Z250SL olan 249cc TEK silindir. 148 kg
Z250 olan 249cc ÇİFT silindir. 168kg
Z300 olan 296cc ÇİFT silindir. 168kg. evet iki silindirli 250 likle; 300lük aynı ağırlıkta.
Ninja 250SL olan 249cc TEK silindir. 151 kg bunun torku yüksek
Ninja 250 olan 249cc ÇİFT silindir. 171kg bunun gücü yüksek
Z300 olan 296cc ÇİFT silindir. 171kg. evet iki silindirli 250cc ile 300cc aynı ağırlıktalar.
http://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/mcy/street.html
http://www.motosiklet.net/forum/mot...ilari-bilgi-paylasim-basligi.html#post3514194
http://www.motosiklet.net/forum/mar...asaki-ninja-250r-vs-kawasaki-ninja-250sl.html
biraz aramaya bassanız sitede pek çok şey var ama!..
Alacam ben bunu kararımı verdım stokta falan varmıymış istanbulda nerde vardır ne degıldır bılgısı olan varmı ?
Fuarda tanıtım olacak henüz satışı yok...fuardan sonra...
bılıyom herşeyi sadece suan guncel stok durumu bılen varmı onu ogrenmek ıstedım yoksa aeanın testını ızledıgımden berı bu motoru cıncıklıyom
(( peki bu euroya gore fıyat oynayacakmı yoksa sabıt bısey yaparlarmı bıde granejlısını alanlar olmus ama
fuar zamanı bahtımızda ne varsa euro o![]()