Honda'yı bilmem de benim bildiğim ithalatçı bir iki firma var geçmişte deposunda çalıştığım.Adamlar standart %60 kar koyuyorlardı.Ürünün kaç para olduğu önemli değildi.Gelişi 50 lira ise 80 liradan 10,000 lira ise 16,000 liradan satıyorduk. Eğer honda benzer kar oranı ile çalışıyorsa daha önce 16,000 liradan satılan motoru 11,000'e bile satsa kar eder.Eğer satışlar durmuşsa, stok eritilecekse, yada yeni bir kanun yüzünden eldeki motorların derhal elden çıkarılması gerekiyorsa böyle şeyler olabilir.Geçmişte moto guzzi ve aprilia için benzeri şey yapmıştı ferco motor.19,000 liradan satılan pegasoları 13,000 liraya satmışlardı.