Honda'nın Şubat 2012 İndirimi (bana mı öyle geliyor yoksa!)

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Anonymous HONDA’ya posta koydu
Bir HONDA raporunda 'kurum ve şirketler için tehlike' olarak nitelendirilen siber-aktivistler grubu Anonymous, HONDA'ya 'yolumuza çıkma' uyarısında bulundu.
Bu işi yapan dünyanın en ünlü hack grubu Anonymous.. Türkiye'de ki aşırı yüksek motor fiyatlarını protesto ediyorlarmış.:)

Haberin linki http://www.ntvmsnbc.com/id/25221916/:queen:
şimdi ben yarın 600rr alamıyomuyum:salut:
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
eger bu doğruysa evden ekmek almaya cıktığımda, dönüşte bir tanede honda alırım :)
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
123
Anonymous HONDA’ya posta koydu
Bir HONDA raporunda 'kurum ve şirketler için tehlike' olarak nitelendirilen siber-aktivistler grubu Anonymous, HONDA'ya 'yolumuza çıkma' uyarısında bulundu.
Bu işi yapan dünyanın en ünlü hack grubu Anonymous.. Türkiye'de ki aşırı yüksek motor fiyatlarını protesto ediyorlarmış.:)

Haberin linki http://www.ntvmsnbc.com/id/25221916/:queen:

Haberde HONDA adı geçmiyorki.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
There are currently 89 users browsing this thread. (47 members and 42 guests)

Felon caner6776 djan+ BROICER sezer aykaç s.e.c overcloud windyS150 tosbağa redshark draggy o da olur Slayerrr+ siyahatmaca sternboy kaan898 TheGARAJ cbr125cbr guven61 Dogan88 GorkeM ethemm76 fatih_005 [Turan] yasin_942 harun27 ilkeronat wers adem80 sc-aquila eray_uluyazı v max sercan2667 _SpartacuS_+ hercul3367 35sdk89 dkan özcan1980 ilkerrrr kerem182 cancagliyan gti_king i.canver drsteel VodgamiX polo34 Emre_(acemi)
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Beyler Honda'ya inanmıyorsunuz da bana mı inanıyorsunuz:) Bir şakada ben yapıyım dedim ciddiye almayın beni geçer şimdi:cherry:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Cbf 150 yi 4000 tl den 3450 ye, yarım saat sonra da 2900 tl ye çektiler. Demek ki bu işte bi bit yeniği var. Yani bi hata. Her halde honda web e virüs girdi :)
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Hayyy siziin ben varya hahaha:queen: Ali senden hiç beklemezdim. Anonymous'un işi güücü yok Türkiye'deki motor fiyatlarını mı protesto edicek :flower: hatta işi yokmuş hatta boşta zamanı varmış gibi Honda'ya posta koyacak:queen:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
dolar olanlarda fiyat düşüşü yok, tl olanlarda var, vardır bir bityeniği..


GL 1800A (Comfort) Goldwing 38.471 sahibinden de ikinci eli 35.000 €
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
innova :3,920
CBF 150: 2,931
VARADERO: 16,219
VFR 800 X Crossrunner: 15,849
Transalp: 20,750
CBF 1000: 15,081
CBF 600 S: 11,723
CB 600 F HORNET: 12,378
VFR 1200: 26,526
CBR 1000RR: 19,292
CBR 600RR: 17,357
CBR 600 F: 14,227
CBR 250 R : 6.858
CBR 125 R: 4,692
1800 GOLDWİNG: 38,471


Tavsiye edilen ÖTV + KDV dahil (01 Şubat 2012 tarihinden itibaren geçerli) perakende satış fiyatlarımızdır.

Honda, araçların model, teknik özellik ve renklerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

Teslim tarihindeki tavsiye edilen perakende satış fiyatı geçerlidir.

KDV-ÖTV oranlarındaki değişiklikler teslimat esnasında müşteri tarafından karşılanacaktır.

Araç üzerindeki tüm vergiler ve vergi mevzuatında oluşan tüm değişiklikler araç teslimatında müşteri tarafından karşılanacaktır.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Call center'i aradım.. onların da bilgisi yok... yarın bayiilerden bilgi alabilirsiniz ancak dediler...
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Beyler,matris hesabıyla bir şifreleme yöntemi çözdüm Honda'nın sitesinde ne kadar çok girersen o kadar çok fiyat düşüyor,hadi daha çok girip şansımızı arttıralım. :flower:

Cbr250r 5000'e düşsün yeter bi de pazarlık yaparım ben ona:queen:
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Yahu o değil de hepimiz bu fiyatları görünce fena umutlandık, sevindik falan. Bu sayfayı görüp bizlere acıyacak, fiyatları bu düzeyde tutacak bir Honda yetkilisi yok mudur? :)
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Ben bu fiyatlara almam kardeş, fuarı beklerim, fuar indirimi de yaparlar artık eşek değiller ya...:queen:
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Bu ülkede asla böyle bişey olmaz boşuna umutlanmayalım.Eşek şakası falandır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst