Ya Arkadşlar Ben anlayamıyorum Neden Hemen hemen tüm dünyada bi ürün sabit fiyatlı kalırken parasına sıfır eklenmeden yıllarca aynı kalıyor olabilirken
Türkieyde neden sürekli zam geliyor diyorlarki enflasyon yükseldi o yüzden zam geldi e hani bizim maaşlarımıza o zam yansıtılmadı ki _??
Yani bi Ayar Çekemiyoruz Hep Vurlan biz oluyoruz 1 kerede vuralım yaa allah aşkına bu nedir ya Şimdi Honda ne B.k Koydu zammı anlaya bilen cöze bilen varmıı_?
Ul.n Çin malıdır ucuzdur diyorduk Onlarda aldı başını gitti Nedir bu kardeşim nedir yani allah rızası için sadece motor için değil bu zamlar niye_? madem zam yapıyorsunuz Maaşlarımıza neden yansıtmıyorsunuz bu zammı
1 Gecede emekli Millet vekillerine %100 zam yapması biliyorsunuz hatta sadece 15 dakikada .ya normal emeklilere ya onlara %3 çok bile bu mudur adalet bu mudur türkiyenin Hali Eyer buysa Arkasaşş Ben Türküm Sonsuza Kadarda türk Kalacağım Ama türkieydede yaşamak istemiyorum Kafama koydum Fransa yada ingiltereye kaçacam Üniversite Okuyorum Ama Acaba iyimi yapıyorum diye tereddüd deyim acaba bende diplomalı işsizlerden mi olacağım diye Ve BuNUN ÜSTÜNE ZAM ZAM ZAM KDV KDV KDV ÖTV ÖTV ÖTV sONUÇ Olarak yaklaşık 20 ,30 yıl sonra Nufusda bayağı artacak ve sonuçç olarak çok büyük Bir ekonami Kaybına uğruyacağız Afrika gibimi Olalım Yani İlla