Honda'nın Şubat 2012 İndirimi (bana mı öyle geliyor yoksa!)

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
okumaya başlayınca 2 sayfa vardı, 7.sayfaya anca yetişebildim :mrgreen:
ne yaptın be honda , nakavt ettin bianda :queen:
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
33
şubat indirimi oldu şubat BİNDİRİMİ :D hyonun siteside yapımdaymış onlarda bi ayar çekiyorlar anlaşılan..
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Muhtemelen senaryo şöyle; önce şubat başında zamlarsın tutturabildiğin kadar
Mart başında fuar indirimi diye Ocak fiyatına çekersin (fırsat ayağına ) satarsın motosikletleri, fuardan sonra zamlı haline geri çıkarırsın ve sezon açılışında bir 50-100tl daha giydirirsin. Şimdi fuarda alan içi rahat indirimli aldım diye, satan hertürlü rahat. Yalnız kazık bize giriyor :)
 
Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
120
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne güzel hayal kurmuştum be. zevkliydi haa.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
İndirim Bindirim oldu, Hondanın yaşattığı acı büyük
[YT]Dm9gQF_xfcY[/YT]
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Ya Arkadşlar Ben anlayamıyorum Neden Hemen hemen tüm dünyada bi ürün sabit fiyatlı kalırken parasına sıfır eklenmeden yıllarca aynı kalıyor olabilirken
Türkieyde neden sürekli zam geliyor diyorlarki enflasyon yükseldi o yüzden zam geldi e hani bizim maaşlarımıza o zam yansıtılmadı ki _??
Yani bi Ayar Çekemiyoruz Hep Vurlan biz oluyoruz 1 kerede vuralım yaa allah aşkına bu nedir ya Şimdi Honda ne B.k Koydu zammı anlaya bilen cöze bilen varmıı_?
Ul.n Çin malıdır ucuzdur diyorduk Onlarda aldı başını gitti Nedir bu kardeşim nedir yani allah rızası için sadece motor için değil bu zamlar niye_? madem zam yapıyorsunuz Maaşlarımıza neden yansıtmıyorsunuz bu zammı

1 Gecede emekli Millet vekillerine %100 zam yapması biliyorsunuz hatta sadece 15 dakikada .ya normal emeklilere ya onlara %3 çok bile bu mudur adalet bu mudur türkiyenin Hali Eyer buysa Arkasaşş Ben Türküm Sonsuza Kadarda türk Kalacağım Ama türkieydede yaşamak istemiyorum Kafama koydum Fransa yada ingiltereye kaçacam Üniversite Okuyorum Ama Acaba iyimi yapıyorum diye tereddüd deyim acaba bende diplomalı işsizlerden mi olacağım diye Ve BuNUN ÜSTÜNE ZAM ZAM ZAM KDV KDV KDV ÖTV ÖTV ÖTV sONUÇ Olarak yaklaşık 20 ,30 yıl sonra Nufusda bayağı artacak ve sonuçç olarak çok büyük Bir ekonami Kaybına uğruyacağız Afrika gibimi Olalım Yani İlla
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
bence honda fiyatları güncelliyordu o arada bilerek fiyatları kısa süreliğine düşürdü kaldırdı falan ilgi çekmek amaçlı bir nevi reklam yaptı ve dikkat ederseniz bu sayede bir ton insan hondanın o anki fiyatlarına bakmak için siteye girdi ve belkide başka marka motor alacak olan adam ordan bir ürünü beğendi acaba bunu mu alsam dedi ? yada hiç bilmediği bir honda modelini siteye girerek öğrendi belkide :S yani reklamın kötüsü olmaz:) ama şuan güncelleme bitti ve kesin fiyatlar bunlar bence. hackleme falan kesnilikle değil
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
7
kardesler yanlıslık yok ılk oncwe bu fıyatlar yazıldı sonra fıytlar duzeltıldı bunlar galıba bayıye verınler fıyatlr olabılır su an gırın bakın fıytlar arttı zatn. ornegın cbr 125 r 5790 tl ıdı bır baktım 4600 olmus sonra bır bktım 6500 su an da 6500 olan fıyt gecerlı zam geldı yaa :S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst