Honda'nın Şubat 2012 İndirimi (bana mı öyle geliyor yoksa!)

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu da bir reklam oyunu..Tam fuar öncesi ...
Çok ucuz olmuş derim.... Başka birşey demem...:farao:
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Kısa sürede olsa bize ''avrupada yaşamak işte budur'' anını yaşattığın için teşekkürler Honda.

Ne kadar aciz durumda olduğumuzu tekrar anlamış oldum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst