alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 2 Şub 2012 #141 Bu da bir reklam oyunu..Tam fuar öncesi ... Çok ucuz olmuş derim.... Başka birşey demem...:farao:
kanucan Katılım 9 Kas 2008 Mesajlar 3,117 2 Şub 2012 #142 Kısa sürede olsa bize ''avrupada yaşamak işte budur'' anını yaşattığın için teşekkürler Honda. Ne kadar aciz durumda olduğumuzu tekrar anlamış oldum.
Kısa sürede olsa bize ''avrupada yaşamak işte budur'' anını yaşattığın için teşekkürler Honda. Ne kadar aciz durumda olduğumuzu tekrar anlamış oldum.