Honda'nın Şubat 2012 İndirimi (bana mı öyle geliyor yoksa!)

Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
120
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
www.honda.com.tr adresinde baş gösteren ilginç doğa olayı.

Honda CBF 150 3900 gibiydi 3500 gibi olmuş.
Honda CBR 250 R 9250 gibiydi 8100 gibi olmuş.
Honda CBF 600 S 20600 gibiydi 13800 gibi olmuş.
Honda CBF 1000 bu kaç paraydı bilmiyorum da 17800 gibi olmuş.

Bana mı öyle geliyor sitede okumadığım bir şeyler mi var? Bi el atın, kontrol edin arkadaşlar.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bi gariplik var. Düşmanlar honda bayisini ele geçirmiş ve silah zoruyla fiyatları indirtmiş olabilir :)
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Yok Artık !!! Bir yanlışlık vardır kesinlikle.
CBR 600 F 16.788 TL heheh :)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Beyler şok oldum resmen eğer doğruysa cbr 250'ımı cumartesi alırım:queen: anesi aradım kapatmışlar. Metean üstadımız gelsin kesin fabrikayla bağlantı kurar bilgi verir bizlere:cat:
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
İndirimi duyunca avatar resmimdeki tepkiyi verdim anında çek, yükle, koy yaptım:queen:
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Varedero 19.000 Transalp 20.000 TL .. umutlanmayın kesin yanlışlık var beyler.
 
Katılım
28 Eyl 2011
Mesajlar
102
YAnlışlık Olabilir mutu nun dediği gidi Varedero ve Transalp aynı ama 1000 liği düşük de 20 bin tl
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
2 gün farketmesinler sibiarımı alayım,sonra ben ihbar ederim yanlışlığı:cherry:
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
CBR600RR 27.000'di galiba yanlış bilmiyorsam şimdiki fiyatı 20.482 eğer bu fiyatlar doğruysa hondayı yıkarlarlar:sunny::mrgreen:
 
Katılım
28 Eyl 2011
Mesajlar
102
Ya zaten bu fiyatlar sadece bu ay için geçerli olup yanlışlık yoksa varya honda avrubayı asyayı bırakıp türkiyeye göndermesi lazım motorları anca öle yetiştirir :D xD
 
Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
120
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
honda amca (barkın bayoğlu derdi böyle) bak temiz hislerimle oynuyorsan çok fena olur!

bu arada başlangıç motoru olarak cbf 600 düşünüyorum. ne dersiniz? biliyorum çabuk sıkılırım ama idare edicem artık. bilinçli başlangıçcı olduğum için doğrudan cbf 1000'le başlamak istemiyorum. hem 600 ucuz olduğundan kırılır dökülürse üzülmem. di mi?
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Mototal'den Engin Bey'le görüştüm,bir yanlışlık vardır benim haber yok diyor,yarın hemen bakarım dedi. Elinde bir tane tricolor varmış, eğer fiyatlar cidden düştüyse söz aldım tricoloru ben alırım dedim tamam dedi:queen:
Siyah var bir tane onu da ben alırım dedi:)

Bu arada iyice bir okudum da şu ibare var.
Teslim tarihindeki tavsiye edilen perakende satış fiyatı geçerlidir.
KDV-ÖTV oranlarındaki değişiklikler teslimat esnasında müşteri tarafından karşılanacaktır.
Araç üzerindeki tüm vergiler ve vergi mevzuatında oluşan tüm değişiklikler araç teslimatında müşteri tarafından karşılanacaktır.
KDV ve ÖTV hariç demek istiyor da dolambaçlı mı anlatmaya çalışmış:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Milletin kalbine inmeden ağızı laf yapan biri arasın hondayı bakalım ne olcek. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst