Honda'nın Şubat 2012 İndirimi (bana mı öyle geliyor yoksa!)

Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Beyler forumdan felonla görüştük telefonda 10 dk kadar,beyin fırtınası yaptık,ölçtük tarttık,fikir yürüttük. Kesinlikle biri Honda'nın sitesini hacklemiş kafa yapıyor milletle:) eğer öyle değilse oturduğumuz evi satıp her modelden bir tane alıp yazı bekleyecem:cherry:
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Ha gayret bir kaç kez daha sayfa yenilersek bedavaya getireceğiz motorları :thumleft:
:) Vallaha Bedavayı boş ver Deselerki Herşey bu fiyata 1 Aylığına Daha ehliyetimi 3 ay sonra almama rağmen Bubamı Kandırır 3 tane cbr 250 2 tahnede cbf 150 alırım En cabuk onlar satılıyo :)
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
honda icraya dustu ilk satis degeri yuzde 60indan cikti, kimse almadi, simdi yuzde 40a indi :) yok mu indiren?
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Honda Çıldırmış olmalı!!!
CBR 600 RR 17.357 TL
Beyler forumdan felonla görüştük telefonda 10 dk kadar,beyin fırtınası yaptık,ölçtük tarttık,fikir yürüttük. Kesinlikle biri Honda'nın sitesini hacklemiş kafa yapıyor milletle:) eğer öyle değilse oturduğumuz evi satıp her modelden bir tane alıp yazı bekleyecem:cherry:
bu fiyatlar gerçekse Honda hayat onda :queen:
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
fiyatları hesapladım ötv+kdv yapınca eski fiyatın 200 lira civarı üstüne geliyor yani bu fiyatların vergisiz olma ihtimali yksek hesaplar tutuyor çünkü
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
hehhe VFR 1200 F 22.479 :)

Vergiler dahil bu fiyata satılır diyor yahu :)


Tavsiye edilen ÖTV + KDV dahil (01 Şubat 2012 tarihinden itibaren geçerli) perakende satış fiyatlarımızdır.
Honda, araçların model, teknik özellik ve renklerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
Teslim tarihindeki tavsiye edilen perakende satış fiyatı geçerlidir.
KDV-ÖTV oranlarındaki değişiklikler teslimat esnasında müşteri tarafından karşılanacaktır.
Araç üzerindeki tüm vergiler ve vergi mevzuatında oluşan tüm değişiklikler araç teslimatında müşteri tarafından karşılanacaktır.

Bu arada crf değişmemiş :)

CRF 450 X 10.800 USD
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
cbf 150 şu anda, saat: 20:05 yine güncellenmiş ve 2931 tl. ye düşmüş. Bu işte bi enayilik var.. Neden böyle tüm vergiler hariç fiyat yazmaya çalışıp milletin kafasını karıştırıyorlar, anlamış değilim. Cbf 600 f abs de 13 binden 11 723 e düşmüş 2. indirimle :) Tüm vergiler hariç yazarak ne yapmaya çalışıyorlar sizce..
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Bizim için önce siz...

Yandaki formu doldurarak her türlü bilgi taleplerinizi bize gönderebilir, görüş, şikayet, öneri ve teşekkürlerinizi iletebilirsiniz. Tüm talepleriniz için en kısa sürede sizinle iletişime geçilecektir.

Saygılarımızla,

Honda Türkiye A.Ş.
Müşteri İlişkileri

Telefon:
7 gün 24 saat
0 212 23HONDA (0 212 234 66 32)

Faks:
(0 262) 658 87 62

Biri arayıp sorsa :) bukadar kargaşa yaşanmaz... Telefon yok arayamıyorum ben
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
CBR 600F 14.227
Ali ben patronu aradım işe gitmeyeceğim yarın gidelim de bir kaç kilo Honda alalım,baksana pazara düştü:cherry:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hemen kuyumcuya koşuyorum. Açık kuyumcu varmıdır acaba bu saatte? :)
 
Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
120
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
IMKB 100 endeksindeki tüm paramı çekip Honda CBF 600'e yatırdım. 10000 psikolojik direnç noktasının altına inerse evi barkı da satıp altı lot CBF 600 alacağım. 12 saat sonra %45 net getiri bekliyorum.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Bizim için önce siz...

Yandaki formu doldurarak her türlü bilgi taleplerinizi bize gönderebilir, görüş, şikayet, öneri ve teşekkürlerinizi iletebilirsiniz. Tüm talepleriniz için en kısa sürede sizinle iletişime geçilecektir.

Saygılarımızla,

Honda Türkiye A.Ş.
Müşteri İlişkileri

Telefon:
7 gün 24 saat
0 212 23HONDA (0 212 234 66 32)

Faks:
(0 262) 658 87 62

Biri arayıp sorsa :) bukadar kargaşa yaşanmaz... Telefon yok arayamıyorum ben

Aradım sordum, fiyatlar ile ilgili bilgi veremiyorlarmış. yol yardım hattı numarası yukarıdaki...
Yarın bayilerden öğrenebilirsiniz bizim herhangi bir bilgimiz yok dediler..
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Arkadaşlar Honda Türkiyeden Yetkili bir isim ile görüştüm.
Bu gün internet sitesi güncellenmiş ve bir yanlışlıktan dolayı fiyatların yanlış tanımlandığını belirtti.
Zaten bu şekilde bir indirim olsa bayilerin önceden haberi olur ve stoklar biter yani biz yine faydalanamayız .
Sonuç olarak umutlanmayalım. mesela ekranın yanında fotoğrafımızı flan çektirebiliriz. İleride çocuklarımız derler .. '' benim babam 16.000 TL'na CBR 600f almamış fırsatı kaçırmış vs. '' :)

Üstlerdeki mesajı okumadı herhalde yeni yazan arkadaşlar boşuna heyecan yapmayın bizim gibi hayaller suya düşmesin :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
ya şaka maka harbi fiyatlar bu seviyeye inermiş, tozu atılır piyasanın pcx e 6,5 verdik yahu :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
innova :3,920
CBF 150: 3.458
VARADERO: 19,139
VFR 800 X Crossrunner: 18,702
Transalp: 20,750
CBF 1000: 17,796
CBF 600 S: 13,834
CB 600 F HORNET: 14,606
VFR 1200: 26,526
CBR 1000RR: 19,292
CBR 600RR: 17,357
CBR 600 F: 14,227
CBR 250 R : 6.858
CBR 125 R: 4,692
1800 GOLDWİNG: 38,471


Tavsiye edilen ÖTV + KDV dahil (01 Şubat 2012 tarihinden itibaren geçerli) perakende satış fiyatlarımızdır.

Honda, araçların model, teknik özellik ve renklerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

Teslim tarihindeki tavsiye edilen perakende satış fiyatı geçerlidir.

KDV-ÖTV oranlarındaki değişiklikler teslimat esnasında müşteri tarafından karşılanacaktır.

Araç üzerindeki tüm vergiler ve vergi mevzuatında oluşan tüm değişiklikler araç teslimatında müşteri tarafından karşılanacaktır.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
There are currently 86 users browsing this thread. (43 members and 43 guests) wohoo başlık aldı başını gidiyor :) , insanımızda parasızlığın gözü kör olsun :(
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Anonymous HONDA’ya posta koydu
Bir HONDA raporunda 'kurum ve şirketler için tehlike' olarak nitelendirilen siber-aktivistler grubu Anonymous, HONDA'ya 'yolumuza çıkma' uyarısında bulundu.
Bu işi yapan dünyanın en ünlü hack grubu Anonymous.. Türkiye'de ki aşırı yüksek motor fiyatlarını protesto ediyorlarmış.:)

Haberin linki http://www.ntvmsnbc.com/id/25221916/:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst