Honda'nın Şubat 2012 İndirimi (bana mı öyle geliyor yoksa!)

Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
164
bence bu işte kesin bir yanlışlık var. satılan onca motordan sonra böyle büyük bi indirim yaparsa honda topa tutulur. ama keşke de olsaydı diyorum, motor piyasası kendine gelirdi biraz olsun. çünkü bu motorların hakettiği fiyatlar bunlar.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
bence bu işte kesin bir yanlışlık var. satılan onca motordan sonra böyle büyük bi indirim yaparsa honda topa tutulur. ama keşke de olsaydı diyorum, motor piyasası kendine gelirdi biraz olsun. çünkü bu motorların hakettiği fiyatlar bunlar.

Muhtemelen de motosikletlerin gerçek fiyatları bunlar, üstünü vergi olarak devlete veriyoruz. Gibi geliyor bana.
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
92
işin aslı meydana çıkınca burda yazdıklarımızı okuyup güleriz artık honda şakası:) japon espri anlayışı tadında:)
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
arkadaşlar bence honda, ülkemizde kaç tane beyinsiz motorcu oldugunu arastırıyor. bu sekilde yarın bayilere fiyat sormaya gidenleri, böyle birşeye inandıkları için uyaracaklar; sen bu beyinle motosiklet kullanırsan çabuk ölürsün deyip akıl verecekler.
Al işte sana güvenli sürüş eğitimi:)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
vala aslında bu fiyatlara verse sürümden kazanır piyasayı mahveder hondadan başka model satılmaz 2.el piyasası biter ölür olsun be böle olsun :D
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
ben zaten bi hatıra olsun diye ss aldım :)
bu arada hani vergilerle hesapladım bu fiyatları neredeyse tutuyor vergisiz fiyatlar olabilir tabi dolarda olabilir emin değilim dolarla hesaplayınca örnek olarak verirsem 1200 lira civarı daha zam yapmışlar gibi çıkıyor ortalama vergilerle hesaplayınca kimi motorun eski fiyatının 200 lira üssünde kimisinde aynı çıkıyor
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
asya motorda bazi modellerde fiyat 0 hadi kapisin :)
hondaya zam geldi orn: cbr250 oldu 9550 :queen:
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Muhtemelen de motosikletlerin gerçek fiyatları bunlar, üstünü vergi olarak devlete veriyoruz. Gibi geliyor bana.

Özcan reyiz böyle diyorsa başımızı öne eğip düşünmek gerekir diye düşünüyorum:cherry: Ben başta dediğimi tekrarlıcam, fiyat yazamayan adamlar motor yapıyor hay Allah ne günlere kaldık. Adamlar Mars'ta hayat arıyor biz burda... Honda asıl hayat burda:flower:
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
parçaa bi liraa seç ablaa seçç garıştırr..

-evladım bana ordan yarım kilo rr verirmisin?
600 mü olsun 1000 mi yapalım ?
-karıştırrr :)))
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Wayyyy Bennn Ne Hondaymışş Tamm 2 Saate 99 yorum almış Benimki ile de 100 Oldu 1500 Kerede görüntülenmiş
Ama Yalan Dolan Ortaya Çıkınca bu topicde in cin top oynayacak :p
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
919
şimdi aradım hondayı yarın fabrikadan arayacaklarmış kaydımı aldılar boşuna aramayın paranız gitmesin çok bekletiyorlar :)
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
bı cbf alma planım vardı honda bıle cırkeflık yaptı ya
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Amma büyüttünüz he, fiyat hesaplama panellerinde sorun olmuş çok belli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst