- Katılım
- 2 Ağu 2011
- Mesajlar
- 164
bence bu işte kesin bir yanlışlık var. satılan onca motordan sonra böyle büyük bi indirim yaparsa honda topa tutulur. ama keşke de olsaydı diyorum, motor piyasası kendine gelirdi biraz olsun. çünkü bu motorların hakettiği fiyatlar bunlar.