- Katılım
- 1 Tem 2011
- Mesajlar
- 12
bugün yeni innova mı almak için bayiye gittim, bayi de yetkili kişinin dediğine göre yeni wave lerin üretimi çinde oluyomuş
sıfırı hala satılıyor hatta linkini veriyim http://www.honda.com.tr/SeriesContentPages.aspx?series=commuter-anf125i-innova&page=Genel-BakisHepinize Merhaba Arkadaşlar. bütün mesajları okuayamadım ama bi göz attım. ben de honda anf 125 innova almayı düşünüyorum. çünkü ortalama en az yakan buymuş diye öğrendim doğru mu? bi de bunun sıfırını bulabilir miyiz? çünkü hondanın sitesinden kaldırmışlar. 110 cc lik scooter spacy var sitesinde en düşük olan. ve fiyatı 4000 tl. veya tavsiye ettiğiniz başka bişey var mı. biraz bekleyeyim mi 2012 model falan çıkacak mı anf innova 110 diye bişey duydum. kısacası ne tavsiye edersiniz??? şimdiden teşekkürler arkadaşlar sağolun ...![]()
bugün yeni innova mı almak için bayiye gittim, bayi de yetkili kişinin dediğine göre yeni wave lerin üretimi çinde oluyomuş
Eğer cup tarzı istiyorum diyosan ve bütçe konusunda da sıkıntım yok 1 kere parayı veririm motorumda benimle birlkte mezara kadar gelir diyosan kesinlikle inovadan şaşma derim ben... Haklısın bayilerde yok neden yok? çünkü gelir gelmez millet hemen alıyo ve teşhirde bile yok inova... İncelemek için bile zor bulunuyo... Caddede giderken motorcu alemi tarafından aa yeni inova almıs gibi tatlı laf atmalar oluyorpeki bu wave 125 i'ler 2 kişi rahat taşır mı. mesela ben çok kiloluyum 100 kiloluk 2 kişi taşır mı. toplam 200 kilo ile yokuş çıkar mı mesela wave 125i???
cinde mi uretiliyormus? :queen: yetkili kisi cok ta yetkisizmis anlasilan, sen ona de ki yeni wave turkiyede uretiliyormus
125i 200 kiloyu cok rahat tasirbizzat test edildi
hem de yokus mokus takmaz, benzini de koklar, 100.000kmnin uzerinde binlercesi var etrafimda hala tas
hondanin motor ve benzin camiasina en buyuk kotulugune bozuluyor ne benzin yiyor, alan hic pisman olmaz, belese motor binme zevki, ne deger kaybeder, ne seni uzer, waveler her zaman oldugu gibi hala da taylandda uretime devam ediyor, cin in bile daha haberi yok wave urettiginden bizim yetkili biliyor bir tek
![]()
kürşat bey;
şuandaki innovalar wave ile değişeceklermi? :thumleft: 2.cisi wave Türkiyede üretilecek demişsiniz gelcek olursaki inş gelir,Türkiyede üretilsin:cherry:
3cüsü aslında ilk sormam gerekirdi innova 125 lik gidip wave 110luk gelmez dimi gelirse ağlarım:salut:
ve şuanda dünyanın bazı yerlerinde satışda bulunan wave125 lik hakkında bilgi vermek isterim..bu sayfayı takip eden çoğu kişinin bildiği farklılıklar
innovaya göre ibresi farklı bizimkinde 140kmye kadar,wavede 160km ye kadar
onun ekrandaki ışıklandırması mavi olması gerekiyor bizimkisi turuncu ışık(youtubeda videoda görmüştüm:queen
bizimki az daha fazla yakıyor..wave 1,5lt/100km gidior(bu farklılık neden kaynaklanıor bilen varmı?ikiside enjeksiyonlu 125 lik ilginç bir durum)
benim bildigim ve tekrar emin olmak icin nette arastirip tekrar dogrulanan bilgiye gore burada uretilen wave ayni sekilde turkiyeye gelecek ve sadece ismi innova olacak, ama birebir wave yani innova modeli diye birsey yok, avrupa satis ismi innova olarak devam edecek, turkiyede uretilmesi yok esprisine dedim cinde uretiliyor turkiyede uretiliyor muhabbeti cok oluyor ya ondan, keske uretilse tadindan yenmezburada her yer wave, gerek 100luk, gerekse 110 ve 125lik, yoldaki her motorun 100unden 70i wave desem yalan olmaz, 125lik 110luk kismina da takilma, inan cekis guc hiz aratmiyor 125ligi, hepsinde gosterge 160lik, 100-120 cok rahat cikiyor, ben 100kiloyum desem, enistem geldi o da 100 desek, cantalar falan, bir kere de zorlanma yasamadim, hepsinden kiraladim, her model yas kmde, hergunde bir kere en az farkli bir wave biniyorum artci olarak ( motorlu taksiler ile ) hep km saatine bakarim meraktan 70-80binler daha fabrikadan cikmis gibi gidiyor, dokulme falan yok, yollar bizimkilerden kotu, bazen inanin 3-4kisi biniyor tepesine, benim elemanda da 100luk var, her gun ortalama 30km yapiyor gel git falan, her hafta 3litre benzin aliyorum diyor duzenli olarak, kac kere dustu esi kullanirken, daha grenajlar bile saglam, ben de alacagim ama burda bile yok o kadar cok satiliyor
![]()
yeni kasa innovalarda ibre 160lik olacak mavi ekran, bu model henuz 3hafta once tanitildi, burada tek tuk var, nisan sonrasi bollasir, turkiyeye de bu kasa gelecek, 110lukta 160 ibre var, 125lik olan bir litre ile 63.3km 110luk olan ise 57km gidebiliyor, yeni motorda yeni honda teknolojisi varama detay yok, pcx150de de var eSD ama detaylari bilmiyorlar, yarin fuarin ilk gunu, hondanin suprizi varmis ama ben kustum hondaya
yeni modeller tam bir hayalkirikligi oldu, yeni kasa innova alin ve asla satmayin
piyango gibi
burda yenisi 48000baht fiyati ama bir iki bayinin elinde var onlarda 59000baht diyor nerdeyse cbr ile ayni![]()