Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bugün yagı degiştirdim shell hx7 10-40 koydum ama tepkileri yavasladı sanki.kullanan oldumu arkadaslar?

Emre kardeş ilk işin o yağı boşaltmak olsun, dediğin yağ araba için 10/40 yağ hele innovada vites geçişlerini çok kemikli hale getirir bence motosiklet için olan 10/40 yağ markası sana kalmış kullanmalısın..
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
Emre kardeş ilk işin o yağı boşaltmak olsun, dediğin yağ araba için 10/40 yağ hele innovada vites geçişlerini çok kemikli hale getirir bence motosiklet için olan 10/40 yağ markası sana kalmış kullanmalısın..
bu yag neden olmaz aciklarsaniz sevinirim. araba ya da motosiklet 4 zamanli motor her ikiside fark eder mi? eger fark ederse nedenini yazarsaniz sevinirim cunku ben de hic ayirt etmeden arabamda ve motosikletimde ayni yagi kullaniyorum. tesekkurler simdiden.
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
yorumlar için tesekkürler

aksam uzun yola cıkacaktım vazgectim yag işini halledeyim dedim ama inanın motorun gidişi bile değişti sanki gitmesi için davetiye bekliyo havasındaydı ondan sordum ve sabah hemen 10-40 shellin normalde kullandıgım advented motor yagını aldım kendim değişiminide yaptım o sıkıntı halloldu anlıyacagınız,eski seriligine kavustu.su istasyonda yagdan anlar havalarındalarya bi b..k bildikleri yok motor yaktırırlar fransıza...

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------

bu yag neden olmaz aciklarsaniz sevinirim. araba ya da motosiklet 4 zamanli motor her ikiside fark eder mi? eger fark ederse nedenini yazarsaniz sevinirim cunku ben de hic ayirt etmeden arabamda ve motosikletimde ayni yagi kullaniyorum. tesekkurler simdiden.


merhaba; aslında mantık olarak dogru düşünmektesin bende öyle düşündüm ama motorun ivmelenmesinde yavaslama,80km den sorasında 100 bulmakta zorlanma gibi sorunlar yasadım sanırım araba için olan yaglar daha yogun motoru yordugunu hissediyorsun.tabi bilenler daha detaylı teknik bi acıklama yapacaktır...
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Yurdum insanı İnnovayı ne hale getirmiş :)

20111221141327.jpg

20111221141343.jpg

20111221141354.jpg

20111221141414.jpg
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bu yag neden olmaz aciklarsaniz sevinirim. araba ya da motosiklet 4 zamanli motor her ikiside fark eder mi? eger fark ederse nedenini yazarsaniz sevinirim cunku ben de hic ayirt etmeden arabamda ve motosikletimde ayni yagi kullaniyorum. tesekkurler simdiden.
Şimdi şöyle açıklayım,otomobillerde kullanılan yağlar yapısı itibariyle 4 zamanlı makinalar için yapılmıştır, ancak viskozite indeksi akışkanlık içinde kullanılan dispersan katıklar otomobiller için dercelendirilmiştir,otomobilde kullanılan bir yağı motosiklette kullanmak motosiklete zarar verir, çünkü motosikletler daha devirlidir, otomobillerde max devir seviyeleri 6500-7000 arasıdır dizeller4-5bin devir, motosiklette bu oran yapısına göre 17-18000devire çıkabilir ayrıca motosikletlerin çoğunun şanzuman ve dişli sistemi aynı kapalı kutuda yağlanmaktadır debriyajı ıslak yapıdadır, otomobillerde ise şanzuman ayrı bi düzenekle yağlanır, yani motosikletler daha fazla ısıya ve basıca maruz kalır, bunun içinde motosiklet yağı kullanırız içeriğindeki katıklar yüksek ısıya ve basınca göre çok daha dayanıklı olduğundan yağ filminin yırtılmasını önleyerek motoru korur, örneğin otomobil yağı kullanan bir motosiklette vites geçişleride çok daha kemikli olacaktır....ve yağ filmi daha çabuk yırtılacağından yağ daha çabuk vizkozitesini kaybedecektir..buda motora zararlıdır adını vermek istemediğim bazı firmalar hemde en ünlü markalar h..nın bazı bayileri çoğu motosiklete 20/50 castrol gtx araba yağı koymakta bu son derece yanlış bir uygulamadır...Ayrıca innovada kullanılabilecek en yüksek numara 10/30-10/40 şeklindedir hondanın, jaso t903 standardını karşılayan tek yağ markası ise repsoldür ancak herhangibir 10/40 motosiklet yağınında bir sakıncası yoktur...apı(sj)sınıfı olması yeterlidir.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ocak 2012
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkdaşlar aranıza yeni katıldım.2 ay önce 0 innova aldım.usul usul kullanıyorum .bu sabah yagına baktıgımda beyazlamıştı .
acaba nedendir bilgilerinizi bekliyorum...
 
Katılım
1 Tem 2011
Mesajlar
12
arkadaşlar sıfır innova aldım sayılır kaporasını verdim ayın 19 ündan sonra almaya gidicem tavsiyelerinizi yazarsanız sevinirim
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım antalyada ikamet ediyorum 2007-2009 model arası honnda innova 125 arıyorum yeni modelleri beni çok aşıyor.. temiz ve kullanışlı kazasız borçsuz vizeli.. serseri motoru istemiyorum renk farketmez fiyat 2000-2500 TL aralığıdır böyle bir motor satanlar 0 538 087 68 40 numaralı telefondan ulaşabilirler. Para Devir işleminde nakit verilecekdir.. saygılarımla..
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
Merhaba arkadaşlar innovamda motor yağını eksilip eksilmediğini yağ çubuğundaki seviye nerede olmalı ?
Birde bu motorun aküsü nerde bulamadım şimdi bulucam diye motoru dağıtmayım :)
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım antalyada ikamet ediyorum 2007-2009 model arası honnda innova 125 arıyorum yeni modelleri beni çok aşıyor.. temiz ve kullanışlı kazasız borçsuz vizeli.. serseri motoru istemiyorum renk farketmez fiyat 2000-2500 TL aralığıdır böyle bir motor satanlar 0 538 087 68 40 numaralı telefondan ulaşabilirler. Para Devir işleminde nakit verilecekdir.. saygılarımla..

arkadaşımda var çok temiz motor 2. motorunu aldığı için satıyor bizzat kullandım şahane bakımdan yeni çıktı ilana bak beğenirsen

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...innova-ya-binecegim-diyorsaniz-70078938/detay
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
21
Hepinize Merhaba Arkadaşlar. bütün mesajları okuayamadım ama bi göz attım. ben de honda anf 125 innova almayı düşünüyorum. çünkü ortalama en az yakan buymuş diye öğrendim doğru mu? bi de bunun sıfırını bulabilir miyiz? çünkü hondanın sitesinden kaldırmışlar. 110 cc lik scooter spacy var sitesinde en düşük olan. ve fiyatı 4000 tl. veya tavsiye ettiğiniz başka bişey var mı. biraz bekleyeyim mi 2012 model falan çıkacak mı anf innova 110 diye bişey duydum. kısacası ne tavsiye edersiniz??? şimdiden teşekkürler arkadaşlar sağolun ... :)
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
Hondanin sitesinden kaldirmadilar, commuter kismina bakabilirsin http://honda.com.tr/SeriesContentPages.aspx?series=commuter-anf125i-innova&page=Genel-Bakis 2012 yeni kasalar gelebilir, yakiti cok az ve sorunsuz bir motordur, ama acelen yoksa fuari bekle oyle al yeni kasa durumu icin

Hepinize Merhaba Arkadaşlar. bütün mesajları okuayamadım ama bi göz attım. ben de honda anf 125 innova almayı düşünüyorum. çünkü ortalama en az yakan buymuş diye öğrendim doğru mu? bi de bunun sıfırını bulabilir miyiz? çünkü hondanın sitesinden kaldırmışlar. 110 cc lik scooter spacy var sitesinde en düşük olan. ve fiyatı 4000 tl. veya tavsiye ettiğiniz başka bişey var mı. biraz bekleyeyim mi 2012 model falan çıkacak mı anf innova 110 diye bişey duydum. kısacası ne tavsiye edersiniz??? şimdiden teşekkürler arkadaşlar sağolun ... :)
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
21
Hondanin sitesinden kaldirmadilar, commuter kismina bakabilirsin http://honda.com.tr/SeriesContentPages.aspx?series=commuter-anf125i-innova&page=Genel-Bakis 2012 yeni kasalar gelebilir, yakiti cok az ve sorunsuz bir motordur, ama acelen yoksa fuari bekle oyle al yeni kasa durumu icin

Evet gördüm. Acelem yok. Ama diğer bi konu açmışlar arkadaşlar fuar açılmış fotoğraflarını çekmişler Honda Wave 125 i diye bi modelmiş yeni adı. ama internet sitesinde bu yeni model yok. çıktı mı ne zaman çıkacak bu yenisi? bi de fiyatı artmış mıdır? bi de eskisine göre daha az yakıyor diyorlar Wave 125 i... 100 km'de 1,5lt. ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst