- Katılım
- 22 Kas 2011
- Mesajlar
- 156
en yakınındaki motora 2 kat fark açmış...hööhhh be :cyclopsanmillet malın iyisini biliyo valla:cherry:
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------
Türkiyeye gelen 2012 kasa sizin gösterdiğiniz olur herhalde...yalnız oda güzelmiş...değiştirilen bi ekran var galiba,bagaj büyümüş,anahtarlığa shutter eklemişler,benzini daha az yakıyor galiba falan filan ama güzel makina olacak buda
ekranı eskisi gibi kalsaymış daha iyiydi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------
Türkiyeye gelen 2012 kasa sizin gösterdiğiniz olur herhalde...yalnız oda güzelmiş...değiştirilen bi ekran var galiba,bagaj büyümüş,anahtarlığa shutter eklemişler,benzini daha az yakıyor galiba falan filan ama güzel makina olacak buda