Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Tem 2011
Mesajlar
12
bugün yeni innova mı almak için bayiye gittim, bayi de yetkili kişinin dediğine göre yeni wave lerin üretimi çinde oluyomuş
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Hepinize Merhaba Arkadaşlar. bütün mesajları okuayamadım ama bi göz attım. ben de honda anf 125 innova almayı düşünüyorum. çünkü ortalama en az yakan buymuş diye öğrendim doğru mu? bi de bunun sıfırını bulabilir miyiz? çünkü hondanın sitesinden kaldırmışlar. 110 cc lik scooter spacy var sitesinde en düşük olan. ve fiyatı 4000 tl. veya tavsiye ettiğiniz başka bişey var mı. biraz bekleyeyim mi 2012 model falan çıkacak mı anf innova 110 diye bişey duydum. kısacası ne tavsiye edersiniz??? şimdiden teşekkürler arkadaşlar sağolun ... :)
sıfırı hala satılıyor hatta linkini veriyim http://www.honda.com.tr/SeriesContentPages.aspx?series=commuter-anf125i-innova&page=Genel-Bakis
 
Katılım
1 Tem 2011
Mesajlar
12
çoğu bayide kalmadı innova ben kayseride yaşıyorum yakın illerde ki bayilerin hepsini aradım bi antep te kalmıştı sonuncuyuda ben aldım :)
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
21
peki bu wave 125 i'ler 2 kişi rahat taşır mı. mesela ben çok kiloluyum 100 kiloluk 2 kişi taşır mı. toplam 200 kilo ile yokuş çıkar mı mesela wave 125i???
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
bugün yeni innova mı almak için bayiye gittim, bayi de yetkili kişinin dediğine göre yeni wave lerin üretimi çinde oluyomuş

cinde mi uretiliyormus? :queen: yetkili kisi cok ta yetkisizmis anlasilan, sen ona de ki yeni wave turkiyede uretiliyormus :)
125i 200 kiloyu cok rahat tasir :) bizzat test edildi :) hem de yokus mokus takmaz, benzini de koklar, 100.000kmnin uzerinde binlercesi var etrafimda hala tas :)
hondanin motor ve benzin camiasina en buyuk kotulugu :) ne bozuluyor ne benzin yiyor, alan hic pisman olmaz, belese motor binme zevki, ne deger kaybeder, ne seni uzer, waveler her zaman oldugu gibi hala da taylandda uretime devam ediyor, cin in bile daha haberi yok wave urettiginden bizim yetkili biliyor bir tek :)
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
peki bu wave 125 i'ler 2 kişi rahat taşır mı. mesela ben çok kiloluyum 100 kiloluk 2 kişi taşır mı. toplam 200 kilo ile yokuş çıkar mı mesela wave 125i???
Eğer cup tarzı istiyorum diyosan ve bütçe konusunda da sıkıntım yok 1 kere parayı veririm motorumda benimle birlkte mezara kadar gelir diyosan kesinlikle inovadan şaşma derim ben... Haklısın bayilerde yok neden yok? çünkü gelir gelmez millet hemen alıyo ve teşhirde bile yok inova... İncelemek için bile zor bulunuyo... Caddede giderken motorcu alemi tarafından aa yeni inova almıs gibi tatlı laf atmalar oluyor:) Uzun lafın kısası şu anki motorundan ne derece memnunsun bilemem ama emin ol şahinden mercedese gecmiş gbi olucaksın... Son söz olarak yum gözünü al:cherry:cherry:
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
156
cinde mi uretiliyormus? :queen: yetkili kisi cok ta yetkisizmis anlasilan, sen ona de ki yeni wave turkiyede uretiliyormus :)
125i 200 kiloyu cok rahat tasir :) bizzat test edildi :) hem de yokus mokus takmaz, benzini de koklar, 100.000kmnin uzerinde binlercesi var etrafimda hala tas :)
hondanin motor ve benzin camiasina en buyuk kotulugu :) ne bozuluyor ne benzin yiyor, alan hic pisman olmaz, belese motor binme zevki, ne deger kaybeder, ne seni uzer, waveler her zaman oldugu gibi hala da taylandda uretime devam ediyor, cin in bile daha haberi yok wave urettiginden bizim yetkili biliyor bir tek :)

kürşat bey;

şuandaki innovalar wave ile değişeceklermi? :thumleft: 2.cisi wave Türkiyede üretilecek demişsiniz gelcek olursaki inş gelir,Türkiyede üretilsin:cherry:
3cüsü aslında ilk sormam gerekirdi innova 125 lik gidip wave 110luk gelmez dimi gelirse ağlarım:salut:

ve şuanda dünyanın bazı yerlerinde satışda bulunan wave125 lik hakkında bilgi vermek isterim..bu sayfayı takip eden çoğu kişinin bildiği farklılıklar

innovaya göre ibresi farklı bizimkinde 140kmye kadar,wavede 160km ye kadar
onun ekrandaki ışıklandırması mavi olması gerekiyor bizimkisi turuncu ışık(youtubeda videoda görmüştüm:queen:)

bizimki az daha fazla yakıyor..wave 1,5lt/100km gidior(bu farklılık neden kaynaklanıor bilen varmı?ikiside enjeksiyonlu 125 lik ilginç bir durum)
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
benim bildigim ve tekrar emin olmak icin nette arastirip tekrar dogrulanan bilgiye gore burada uretilen wave ayni sekilde turkiyeye gelecek ve sadece ismi innova olacak, ama birebir wave yani innova modeli diye birsey yok, avrupa satis ismi innova olarak devam edecek, turkiyede uretilmesi yok esprisine dedim cinde uretiliyor turkiyede uretiliyor muhabbeti cok oluyor ya ondan, keske uretilse tadindan yenmez :) burada her yer wave, gerek 100luk, gerekse 110 ve 125lik, yoldaki her motorun 100unden 70i wave desem yalan olmaz, 125lik 110luk kismina da takilma, inan cekis guc hiz aratmiyor 125ligi, hepsinde gosterge 160lik, 100-120 cok rahat cikiyor, ben 100kiloyum desem, enistem geldi o da 100 desek, cantalar falan, bir kere de zorlanma yasamadim, hepsinden kiraladim, her model yas kmde, hergunde bir kere en az farkli bir wave biniyorum artci olarak ( motorlu taksiler ile ) hep km saatine bakarim meraktan 70-80binler daha fabrikadan cikmis gibi gidiyor, dokulme falan yok, yollar bizimkilerden kotu, bazen inanin 3-4kisi biniyor tepesine, benim elemanda da 100luk var, her gun ortalama 30km yapiyor gel git falan, her hafta 3litre benzin aliyorum diyor duzenli olarak, kac kere dustu esi kullanirken, daha grenajlar bile saglam, ben de alacagim ama burda bile yok o kadar cok satiliyor :)
yeni kasa innovalarda ibre 160lik olacak mavi ekran, bu model henuz 3hafta once tanitildi, burada tek tuk var, nisan sonrasi bollasir, turkiyeye de bu kasa gelecek, 110lukta 160 ibre var, 125lik olan bir litre ile 63.3km 110luk olan ise 57km gidebiliyor, yeni motorda yeni honda teknolojisi var :) ama detay yok, pcx150de de var eSD ama detaylari bilmiyorlar, yarin fuarin ilk gunu, hondanin suprizi varmis ama ben kustum hondaya :) yeni modeller tam bir hayalkirikligi oldu, yeni kasa innova alin ve asla satmayin :) piyango gibi
burda yenisi 48000baht fiyati ama bir iki bayinin elinde var onlarda 59000baht diyor nerdeyse cbr ile ayni :)

kürşat bey;

şuandaki innovalar wave ile değişeceklermi? :thumleft: 2.cisi wave Türkiyede üretilecek demişsiniz gelcek olursaki inş gelir,Türkiyede üretilsin:cherry:
3cüsü aslında ilk sormam gerekirdi innova 125 lik gidip wave 110luk gelmez dimi gelirse ağlarım:salut:

ve şuanda dünyanın bazı yerlerinde satışda bulunan wave125 lik hakkında bilgi vermek isterim..bu sayfayı takip eden çoğu kişinin bildiği farklılıklar

innovaya göre ibresi farklı bizimkinde 140kmye kadar,wavede 160km ye kadar
onun ekrandaki ışıklandırması mavi olması gerekiyor bizimkisi turuncu ışık(youtubeda videoda görmüştüm:queen:)

bizimki az daha fazla yakıyor..wave 1,5lt/100km gidior(bu farklılık neden kaynaklanıor bilen varmı?ikiside enjeksiyonlu 125 lik ilginç bir durum)
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
156
benim bildigim ve tekrar emin olmak icin nette arastirip tekrar dogrulanan bilgiye gore burada uretilen wave ayni sekilde turkiyeye gelecek ve sadece ismi innova olacak, ama birebir wave yani innova modeli diye birsey yok, avrupa satis ismi innova olarak devam edecek, turkiyede uretilmesi yok esprisine dedim cinde uretiliyor turkiyede uretiliyor muhabbeti cok oluyor ya ondan, keske uretilse tadindan yenmez :) burada her yer wave, gerek 100luk, gerekse 110 ve 125lik, yoldaki her motorun 100unden 70i wave desem yalan olmaz, 125lik 110luk kismina da takilma, inan cekis guc hiz aratmiyor 125ligi, hepsinde gosterge 160lik, 100-120 cok rahat cikiyor, ben 100kiloyum desem, enistem geldi o da 100 desek, cantalar falan, bir kere de zorlanma yasamadim, hepsinden kiraladim, her model yas kmde, hergunde bir kere en az farkli bir wave biniyorum artci olarak ( motorlu taksiler ile ) hep km saatine bakarim meraktan 70-80binler daha fabrikadan cikmis gibi gidiyor, dokulme falan yok, yollar bizimkilerden kotu, bazen inanin 3-4kisi biniyor tepesine, benim elemanda da 100luk var, her gun ortalama 30km yapiyor gel git falan, her hafta 3litre benzin aliyorum diyor duzenli olarak, kac kere dustu esi kullanirken, daha grenajlar bile saglam, ben de alacagim ama burda bile yok o kadar cok satiliyor :)
yeni kasa innovalarda ibre 160lik olacak mavi ekran, bu model henuz 3hafta once tanitildi, burada tek tuk var, nisan sonrasi bollasir, turkiyeye de bu kasa gelecek, 110lukta 160 ibre var, 125lik olan bir litre ile 63.3km 110luk olan ise 57km gidebiliyor, yeni motorda yeni honda teknolojisi var :) ama detay yok, pcx150de de var eSD ama detaylari bilmiyorlar, yarin fuarin ilk gunu, hondanin suprizi varmis ama ben kustum hondaya :) yeni modeller tam bir hayalkirikligi oldu, yeni kasa innova alin ve asla satmayin :) piyango gibi
burda yenisi 48000baht fiyati ama bir iki bayinin elinde var onlarda 59000baht diyor nerdeyse cbr ile ayni :)


yarın çoğu şey belli olur ozaman :cherry: bir şey ilgimi çekti 125 lik 110 luktan azmı yakıyor.. bu honda ne ilginç anlaşılması güç motorlar üretiyor ya :silent: zaten sağlamlık konusuna gelince wave alıp 100000 den önce motor açtıran kesin o motoru yağsız kullanmıştır başka sebeblerden kolay ihtimal vermiyorum...birde baht fiyatı dediğiniz şey nedir ? cahillik:pr:


http://www.youtube.com/watch?v=9MMFb_eBw9c&feature=related

buda avrupanın hangi ülkesi bilmiyorum ama dışarıda satışa sunuluyor..inş bu gelir...ekrandan da anlaşılacağı gibi küçük farklılıklar var...sanırım motorun makyajıda farklı...
ben şahsen 110luk gelsin istemiyorum onun lcd ekranı yok :p
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
1000baht 60TL oluyor kabaca, evet 125lik 110dan az yakiyor, gucu fazla oldugu icin sanirim :)
kullandigim bir wave icin yag degisimi gelmisti ama 100km 200km sonra diye diye bir de uzun gezi isi cikmisti enistemi gezdireyim falan derken iki hafta gibi bir surede 3000km yaptim yagin degisimini unutup, daha da gidecekti ama eziyet olmasin dedim motora gerci hic ezilir gibi de degildi :) durust olmak gerekirse son modeller icin bence 110 125likten daha guzel olmus, motorlarina laf edemem :)
hava sogutmali olup nerdeyse 40derecede gece gunduz durmadan kullaniliyor, sisme mi daha hic olmadi gormedim olani da :)
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
cikti simdi bu eski kasa yani 2011ler, yeni kasada gosterge mavi isikli :) bende eski kasayi daha cok begeniyordum yeniyi pek begenmedim
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
156
aynen katılıyorum size eski kasalar daha hoş duruyor sanki...ayrıca bu makina bir çok çinli commuterla dalga geçer gibime geliyor...fiziksel olarak commuter cub tan hız yapma açısından üstün olablir ama...adamlar youtube bir kaç videosunu paylaşmış rahatlıkla 120-130km aralığına oturduğu videoları var...gerçkten mükkemel bir cub üstüne cub tanımıyorum...
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
commuter kadar hiz yapiyor, 120-130 rahat cikiyor ama ustu yok :) bosuna 160 gosterge yok, yatarsan bayir asagi o zaman fazlasi var :)
acaba cinli bir cub alip bunun motorunu mu taksak?
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
156
rampa aşağı 140 göreceğini inanıyorum ama tehlikeli olur...innovam olsa kesin denerim ama:queen:
ibreleride saat gibi doğruyu gösterdiğini söylüyor kullanıcıları...Satoyama adlı kullanıcı hep bahsederdi ibresinden...bu aralar girmiyor herhalde...motorunu gelince bnm bir tane çinli var 2006 model ona aslında innova motoru takmak lazım...:cherry: ama sürüş keyfini,aerodinamiğini,yol tutuşunu falanını filanını yakalamak hayal olabilir:cherry:ama hızını ulaşabilriiz bi ihtamal dahilinde:flower:
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
bir de ek bilgi vereyim bu sene Taylandda satilan motosiklet adedi 2,007,080 ( ikinci eller dahil degil, sifir motosiklet satis adedi ) bizdeki trafikteki motosiklet sayisinin iki kati kadar her sene yeni motor giriyor trafige, ama asil belirtmek istedigim innova ( wave )
bu satislar icindeki en cok satilan ilk 10 motosiklet su sekilde
10-) Honda Dream 16.960 adet
9-) Honda PCX 20.763 adet
:cool: Yamaha Fiore 37.786 adet
7-) Suzuki Smash 59.333 adet
6-) Yamaha Spark 84.087 adet
5-) Yamaha Mio 97.109 adet
4-) Honda Click 192.316 adet
3-) Yamaha Fino 241.345 adet
2-) Honda Scoopyi 330.008 adet
1 numara belli :) 774.539 adet ( anladiniz mi niye innova yok bayilerde :) goruldugu yerde :flower:












Honda Dream
honda_dream.jpg

Honda PCX
honda-pcx-125i-scooter4.jpg

Yamaha Fiore
fiore1.jpg

Suzuki Smash
080928152530-139-767.jpg

Yamaha Spark
yamaha-spark-135-2009.jpg

Yamaha Mio
2010+Yamaha+new+Mio+scooter+3.jpg

Honda Click
hcc_black-hires_1326207494.jpg

Yamaha Fino
Spesifikasi+Harga+Yamaha+Fino-3.jpg

Honda Scoopy i
honda+Scoopy.jpg

Honda Wave
honda-wave-125i.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst